H.
Stretching my arms, I get off from the bed. Diretso na dayun kog banyo para maligo.
Nakita pa nako akong sarili sa samin. I'm not wearing anything, excluding panty.
Suddenly, I remember what happened last night. Hot night happened that I and Zayd shared.
Namula akong nawng. Gibati kog kauwaw sa nahitabo.
I slightly slap my cheek. “Psh Hickey you've been f-cking each other for 3 months na, nganong mauwaw paman ka?” yawyaw nako sa akong sarili.
Tulo na kabulan sukad ga sugod mi aning butanga.
Plain seggs. No feelings attached, just plain seggs.
Nag shower na ko ug nanglugod pag ayo. Dapat fresh ta uy.
»
“Good morning tita” greet nako sa akong tita.
Ako syang gi bisita diri sa hospital nga gina trabahoan niya. Diri ra nako sya ma bisita.
I'm not allowed to step my feet inside our house because 3 months ago.. my tito disowned me.
Wala nakoy parents and sila ang nagpa dako sa akoa. I owe them a lot for raising me but I just can't give them the favor they want.
They want to arrange a wedding for me and someone I don't know. Pangalan ra intawn akong nabal'an.
Wala koy plano magpakasal. Di nako makita akong sarili mag minyo so I disobey them, maong gipalayas kong tito.
Si tita kay gina suportahan gihapon ko bisan kahibaw kong disappointed sad sya sa akoang gibuhat.
“Hello nak. Nakapag breakfast naka? Mangaon ta ali” anas tita. Naa syas iyang office ron ga breakfast.
“Ahm humana nako tita. I have to go, naa pakoy trabaho. See you, tita” nakig beso ko niya ayha nilakaw.
Pag gawas nakos hospital, casual nga nibaktas ko padung sa kilid sa dalan.
Mamara kog tricycle.
Tungod sa akong gi buhat 3 months ago, gikuha ni tito tanan. Including my car, maong sige nakog ga tricycle.
Nasanay naman sad akong lubot.
Nipara ko ug gi sultihan ang driver kung aha ko padulong. Misugot man sad sya maong wa nako nag lisud ug pangitag masakyan.
Mostly man gud pag layo imong adtuon, mag duha duha pa ang uban driver. May nalang ni si angkol kay way labad ka storya.
“Diri ra ko kol” ana ko pagka pila ka minutong byahe, nakita na nakong bar ni Levin.
“Salamat” nag bayad nako ug gi baktas ang bar kung aha ko ga trabaho.
Levin ang ngalan sa akong boss. Friend sya ni Zayd, and Zayd helped me maong nakatrabaho ko diri.
Walang wala jud ko 3 months ago maong thankful ko ni Zayd.
“Early!” tingog ni boss Levin.
Gwapo sya, taas, mistiso, iyang pilok kay taas nga bawg, iyaha sang mata kay dark kaayo, ni fit sa iyang ilong nga murag animated.
BINABASA MO ANG
THE BAD HABIT (BISAYA)
RomanceBisaya | Semi-spicy Started: Ended: September 9, 2021