♡TV method♡
1.Połóż się w wygodnej pozycji.
2.Włącz subminal lub ulubioną playlistę z muzyką.
3.Wyobraź sobie że oglądasz telewizję i leci w niej twoje CR (sytuacja którą dobrze pamiętasz)
4. ,,Zmieniasz kanał"
5. Leci w nim sytuacja z twojego DR (czytasz książkę, kładziesz się spać itp.)
6. Wyobraź sobie że wchodzisz do telewizora.
7. Idź po prostu spać.
8. (opcjonalnie)Wykonuj metodę raven albo skup się na sytuacji do której weszł*ś.
♡Piano method♡
Podstawą tej metody jest bycie spokojnym więc najlepiej przed tą metodą wykonaj krótką medytację.
1. Połóż się w wygodnej pozycji.
2.Wyobraź sobie siebie w wielkiej sali, elegancko ubran* , z innymi podobnie ubranymi ludźmi, którzy ze sobą rozmawiają.
3.Na środku sali stoi pianino. Wyobraź sobie je jak chcesz, Użyj wyobraźni!
4. Włącz jakąś melodię graną na pianinie(autorka metody poleca ,, Clair the lune") i wyobraź sobie że grasz tą melodie.
Musisz skupić się na grze.5. Jak piosenka się skończy, Wstań i powiedz : ,, Przepraszam, ale muszę już iść do domu...". Idź do wyjścia. Prdy wyjściu stoi postać z twojego DR. Łapie cie za ręke i prowadzi przez korytarz. Są tam jedne drzwi inne od wszystkich. Mają złotą klamkę.
6. (...) otwiera przed tobą drzwi. oślepia cię białe światło które wywołuje ciepło w twojej piersi.
7. (…) mówi do ciebie: ,,czas wracać do domu.".
8. wchodzisz przez drzwi.9.Idź spać powinn*ś znaleść się w DR. (Możesz mówić afirmacje).