HOME 15.Bölüm

3.9K 213 186
                                    

Matt'in kamyoneti otelin önünde durduğunda ilk geldiğim güne göre daha az korktuğumu fark ettim. Matt, kamyoneti otelin önündeki siyah zemine dayadı ve durdurup bize baktı ''Şimdi ne yapıyoruz ?''

Alex umursamaz bir biçimde ayaklarını ön koltuğa uzattı ve ''hikayeleriniz'' dedi ''bana bu oteldeki hikayelerinizin nasıl başladığını anlatın.''

Sizi bilmiyorum ama benim hikayem 2. katta 8 numaralı odada başladı diye söze atıldım.' Alex devam et' anlamında kafasını salladı. ''Buraya mezuniyetimizi kutlamak için gelmiştik, biliyorsunuz öğrenciyiz ve çeşitli hayallerimiz için para biriktiriyoruz bu yüzden beş yıldızlı oteller yerine daha uygun bir yer seçmeliydik. Bu yüzden arkadaşlarımdan biri bu oteli bulmuştu ve çok eğleneceğimizi söylemişti. Otelin New York sınırlarından bu kadar uzak olduğunu bilmiyordum ama sadece 2 gün diye düşünüp boş vermiştim. İlk gün David ve bana 8 numaralı odayı vermişlerdi ve tek istediğim şey uyumaktı ama bavullarımız odaya taşınırken Deamon'un gözlerinde garip bir şey gördüm , bir insana ait olmayacak bir şey ama yorgundum ve bunu kafaya takmadım. Lanet olsun ki akşam susadım ve David'i uyandırıp ne yapabileceğimi sordum ; Bana Lilylerin odasına gitmem gerektiğini söyledi ama odaları kilitliydi bende yemekhaneye indim ve o an Sebastian'ı gördüm . O buraya gelmeden önce konuştuğum arkadaşımdı ve iki gün boyunca ondan haber alamamıştım , telefonla konuştuğumuz gece ise garip ve kesik sesler gelmişti , endişelendiğim halde telefonu kapatmıştım. Ama orada tam yemekhanenin ortasında sandalyenin üzerinde beyaz teni ve siyah gözleriyle bana bakıyordu , çıplaktı ama derisindeki kan ve kesikler yüzünden vücudu gözükmüyordu. Adını seslenmeye çalıştım ama garipti ve bende koşarak yukarı çıktım . Bunun bir rüya olmasını dilemekten başka hiçbir çarem yoktu. Ertesi sabah uyandığımda yanımda David yoktu , dünkü olayında rüya olduğunu hafif hafif fark etmeye başlamıştım. Koşarak cama çıktım ve aşağıda bulunan arkadaş grubuma baktım ama yine bir gariplik vardı . Arkalarında yeniden birini görmüştüm ve yeniden garip davranmaya başlamıştım. David garip davranışlarım nedeniyle odayı ayırmak istemişti. O gün otele geri döndüğümde Maria'yı yerde çığlık atarken buldum ve çığlığı Deamon'u görmesiyle son buldu. Akşam ise onun odada dinlediğini söylediler bende onu merak ettiğim için yukarı çıktım ama Maria arkası dönük şekilde bana Sebastian'ın onu gördüğümde mırıldandığı ninniyi mırıldanıyordu ''Ruhunu isityorum, Ruhunu yiyeceğim'' gibi bir şeydi . Kaçmaya çalıştım ama arkamda Sebastian vardı ve bende gözlerimi kapayıp her şeyin bitmesini diledim''

Alex ve Matt gözlerini dört açmış beni dinliyorlardı , tişörtümü sıyırıp kolumdan karnıma kadar devam eden izleri gösterdim.

''Bu izler gözlerimi açtığımda üzerimdeydi ve elimi ne zaman üzerinde gezdirsem bana ya bir ses ya da bir görüntü gösteriyor . Alex söze atıldı ''Belki de GPS gibi bir şeydir''.

''Belkide'' diye yanıtladım ve devam ettim '' Bu işarete her dokunduğumda canım yanıyor bu yüzden hiçbir zaman dokunmadım . Uyandığımda herkes etrafımdaydı ve meraklı gözlerle bana bakıyorlardı ama sanki kimse işareti görmüyordu . Üzerimde sadece kan birikintileri olduğunu söylemişlerdi. O arada banyoda sesler duyduk ve koşarak oraya yöneldik ayna kırkıtı ve arkadaki duşa kabinde Sera umutsuz bir şekilde yok oluyordu , çığlık atıp yeniden baktığımda siyah izlerden başka hiçbir şey yoktu . Tom eşyalarımızı toplamamızı söyledi bugün buradan gidiyorduk ama aşağı indiğimizde bir sorun vardı otelin kapısı açık değildi ve bizde başka yollar bulmak için üçe ayrılmıştık. Ben , Lily ve Paul Deamon'un gelme ihtimaline karşın resepsiyonun önünde kalmıştık o sırada Lily bana garip bir şey anlattı . Seranın kaybolmadan önce gördüğü bir şey ; Sebastian'ı gördüğünü söylemişti ve Maria'yı , herzaman ki ninniyi duymuştu ve bunu bana bakarak söylemişlerdi. Lily'ye üzerimde ki işaretten de bahsetmişti onlar o ninniyi okudukça işaretin parladığından ve büyüdüğünden söz etmişti . Sera onları başımdan uzaklaştırmak için ayağa kalktığında Deamonu'da orada görmüştü ama normal bir şekilde , Deamon'un önündeki karaltı Serayı gösterip gözden kaybolmuştu ve nedense ertesi sabah Sera gözden kayboldu. Lily bunları anlatırken ağlamaya başlamıştım ama Paul'da da bir gariplik vardı titriyordu ve Lily'yi ısırmaya çalışmıştı , uyandığında ise bir karaltının onu gösterdiğini söylemişti. Karartıyı gören herkese bir şey oluyordu bu yüzden Paul'u yanıma almak istememiştim ama beni dinlemediler ve belirli bir oda belirleyip Deamon gelene kadar orada kalmamızı söylediler bizde en güvenlisinin '8' olduğunu düşündük ve odaya çıkıp kapıyı kilitledik. Akşam ise Paul , Sebastian gibi olmuştu ve onun yüzünden bir arkadaşımı daha kaybetmiştim. Bu olaydan önce ise Danny bize yemekhanenin bir ambarı olduğunu ve orada bir çıkış olabileceğini söylediğini hatırladım. Birkaç denemeden sonra yeniden giriş kapısı açılmayınca ambara doğru ilerledik. Tom kapıyı açtı ve içerideydik . Yerdeki tırmık izleri ve dolaptaki çeşitli harfler dikkatimi çekmişti. İçeri girdiğimizde yanımda bizden başka birisininde olduğunu fark ettim bu Seraydı ve bana saldırmaya çalışmıştı bende bulduğum ilk sopayı karnına geçirmiştim , o normale dönmüştü ve bana teşekkür etmişti ne olduğunu anlamaya çalışırken güvenli bir yere çekildik ve sabaha kadar nöbetleşeceğimizi söyledik ilk görevi Tom aldı üçüncü ise bendim ama uyuya kalmıştım uyandığımda karşımda karnına sopa batırdığım Serayı gördüm 'Bizden birisin ' diye haykırıyordu , ellerime baktığımda cidden beyazlardı ve onlardan birine döndüğümü düşünmüştüm. Sabah uyandığımda ise Sera olayının bana rüya olduğunu söylemişlerdi. Birkaç saat sonra Tom ambar kapısını aramaya gönüllü olmuştu ve çekici alıp uzaklaşmıştı. O gittikten sonra birkaç ses duyduk ve birdaha geri dönemeyeceğini anladık ve bende kararlı adımlarla ambarın ters tarafına yürüdüm ve yeni bir kapı bulduk bu bu şekilde sonuna kadar devam etti. Ama son odada vücudumdaki işaretin aynısı büyük duvara işlenmişti ve David gidip onu görünce yeniden ninniyi mırıldanmaya başlamıştı. O arada arya duvardan Deamon fırladı ve bizi Tom ile ayrıldığımız yere geri sürükledi ona neredeydin sen diye sorunca ise ambarda kilitli kaldığını ve bu otelde 10 senedir bulunduğunu söyledi. Ben daha fazlasını duymak istiyordum ve ona devam etmesini söyledim ; Otelin babasından miras kaldığını ve ailesinin 10 sene önce bir trafik kazasında öldüğünü söyledi daha sonra oteli işletmeye karar vermişti ve ilk misafirleri bizimle aynı kaderi paylaşmıştı ama Deamon onların kaçmalarını önlemek için dördüncü karidorunun çıkış kapısını kilitlemişti ve onlarda içeride garip yaratıklara dönüşmüşlerdi. Deamon oteli ziyarete kapattı ama ne yazıkki otel afişleri hala etraftaydı ve Tom , Deamon'u arayıp otelden yer ayırtmıştı . Deamon , Tom'a otelin kapalı olduğunu defalarca kez söylemiş ama Tom dinlememiş. Ve biz bu otele geldik . Deamon bizimle aynı kaderi paylaştığını söyledi ama kandırılmıştık. O arada Matt ile tanıştık yanında abisi vardı ama onu da kaybettik.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HOMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin