Fincan durduğunda ise kağıtta ''SADECE ARKAYA BAKMANIZI'' yazıyordu. İlk başta Matt ile daha sonra Deamon ile göz göze geldik. Hiçbirimiz cesaret edemiyorduk. Deamon gözlerime ''ne yapıcaz ?'' bakışı atarken ben sadece ''bilmiyorum'' anlamında kafamı sallıyordum. Matt ''kaçalım'' derken Deamon ''savaşmalıyız'' diyordu. Peki biz neyle savaşacaktık, kimle ?
Gözlerimi Matt'in kilerden çekip korkak bir şekilde duvara baktığımda ''ARKANA'' yazıyordu. Birbirimize yaklaşmıştık ve hepimiz ''ARKANA'' yazısına bakıyorduk. Tam kafamı döndürecekken Matt beni tuttu ve ''ne olduğunu bilmiyoruz Nora, buna hazır değiliz'' dedi. Deamon'da aynı şeyi düşünüyor olacakki kafasını salladı. Hazır olmadığımız şey ne olabilirdi her zamanki gibi olacaktı gece beni uykumdan uyandıran yaratığın ta kendisi. Ben buna hazırdım. Başından beri kaçtığımız şey arkamdaysa onunla yüzleşmeliydim. Matt'in elini ittim ve kafamı arkaya döndürdüm. Kafamı döndürmemle Matt'in ''Hayır'' diye bağırması bir oldu ama artık çok geçti.
Kafamı döndürdüğümden karşımdaki şey bir insandı, bizim gibi gözleri, bizim gibi elleri vardı, uzun siyah saçları beyaz yüzünde sadece tek gözünün gözükmesini sağlıyordu. Gözü yemyeşildi, korkutucu derecede yeşil. Ben onun gözlerine bakarken Matt ''alarm birazdan çalacak Nora , alarmı buradan zamanında gitmek için kurdum yoksa anlarsın ya seansın bitimine kurmuştum birazdan çalacak o zamana kadar buradan çıkmak zorundayız'' dedi. Deamon '' orada ne var Nora ?'' diye sorduğunda ''Bir kız'' dedim. Deamon döndü ve benimle aynı şekilde büyülenmiş bir ifadeyle kıza baktı ve tam o sırada alarm çaldı .
Alarmın çalmasıyla kızın ağzını 2 metre açıp bağırması bir oldu. Gözleri maviyi siyaha boyarken saçları hala önündeydi. O kadar şiddetli bağrıyorduki nefes bile alamıyordum. Ayakları bize doğru hareket ediyordu ellerini ise havaya kaldırmış bağırmaya devam ediyordu . Gözlerine baktığımda Deamon'a bakıyordu. Deamon'da ona sabitlenmişti. Matt parmağıyla kapıyı gözsterince koşmaya başladım, daha sonra Deamon'un arkamdan gelmediğini anladım arkama baktığımda ise bağıran kızdan daha sesli bir çığlık attığıma emindim.
Kızın saçları yüzünden çekilmişti , saçlarının çekildiği yerde biz iz vardı ve şiddetli bir şekilde kanıyordu. İz yanağından diğer yanağına doğru uzuyordu. Vücudu siyah rengini alırken Deamon'un üzerine atladı ve onu ısırdı. Evet doğru görmüştüm onu ısırdı. Şu ana kadar hiç ısırlan olmamıştı. Kız Deamon'u boynundan ısırmıştı, ısırdığı yer kanıyordu ve kocaman bir diş izi vardı. Deamon'un titrediğini fark ettiğimde kıza baktım ve o da bana bakıyordu. Arkama baktığımda Matt'in kapıya doğru koştuğunu gördüm ve bende son hız ona yetiştim. Kapıyı açtığımda merdivenlerden indiğimi fark etmedim bile dışarıya çıktığımda kendimi yere attım ve ''Yeter artık '' diye bağırdım. Arkama baktığımda Matt'in yanında Deamon'u gördüm ve boynunda iz yoktu. Matt'e bunu anlatmaya çalıştım ama anlamadı . Durmadan ''Nora o normal'' diyip durdu.
Birkaç dakika sonra ne kadar ısrar etsemde , o olaylardan sonra yine benim evime gidiyorduk. Deamon'un dönüşmüş olduğunu bile bile benim evime.