"Nem hinném, hogy ez jó ötlet Mingi!"
- És ez, hogy tetszik? - kérdezed szerelmedtől a már 100. partiruhát magadra húzva.
Barátod csak bólint és te igyekszel is vissza, hogy még egy ruhát magadra ölts.Tudod, hogy Mingi nem szeret shoppingolni, éppen ezért, az utolsó ruhadarabbal neki szerettél volna kedveskedni.
Ruha ugyan, de kevés dolgot takar, ugyanis a vékony csipke réteg igencsak átlátható.-Ez az utolsó ígérem! - Mingi szemei háromszorosára nőnek amint meglát téged. Székéből azonnal felpattant és eléd ugrik, hogy még jobban szemügyre vehessen.
- Bassza meg... Ez kell. De nem mehetsz benne sehova! - ajkaidra tapad és úgy csókol, mintha az élete múlna rajta.
Be sasszézik veled az öltözőbe és becsukja az ajtót.
Heves csókok közepette az ölébe emel és fenekedbe mar.- Ahh. Nem hinném, hogy ez jó ötlet Mingi! - bármennyire is kívánod Őt, a nyilvános szex soha nem volt a bakancs listádon. Szeretnél ugyan leszállni, hogy visszavehesd a szürke, hétköznapi ruhádat és esetleg otthon tovább folytatni ezt.
De Minginek egész másak az elképzelései.Mivel csókotokat te szakítottad meg, így Ő a bőröd csupasz területein kezdett el forró csókokat hagyni.
A ruha hátulján lévő cipzárt könnyen megtalálja és le is húzza, hogy teljes meztelenre vetkőztethessen.- Mingi!
- Shhh. Baby. Ezt te csináltad. - kezedet cövekként álló farkára vezeti, hogy érzed, mit is csinált látványod. - Szóval neked kell ezt rendbe hozni. Itt és most. - az utolsó két mondatát közvetlenül a füledbe súgta, mert tudja, hogy férfias hangja mennyire be tud indítani téged.
Tudja, hogy már nem fogsz ellenkezni, miután kezével megállapította mennyire lettél nedves már csak az érintéseitől és hangjától. Ezért lerak a földre, hogy szabaddá tehesse kis barátját.
Mielőtt még az öltöző falához fordítana, egy csókot lop és beharapja alsó ajkadat.
- Tudod, hogy ritkán kerek ilyet bae, de... Próbálj meg csendben maradni! - kérésének nyomatékosításáért rácsap a fenekedre még mielőtt beléd hatolna.A legnehezebb dolog amit kérhetett tőled, mert már most nehezedre esett nem a nevét kiabálni, olyan erővel nyomta beléd magát.
Lassú, érzéki tempóba kezd, teste teljesen a tiédhez simul.
Csak egy valami bosszant, hogy te nem az ő puha, bőrét és kockás hasát érzed magadon, hanem a ruhájának anyagát.Mingi, mintha gondolataiban olvasna, veti le magáról az anyagot, majd ismét hozzád simul.
Kezével elsöpri a hajadat a nyakadból és otthagyja nyomait szinte minden ponton.
Mégsem tudod megállni, hogy legalább halkan ne engedd ki a nyögéseid.
Lassú tempójával, érintéseivel, csókjaival csak húzza az orgazmusod, ezzel egyidejűleg az agyadat is.
Amivel nem is lenne baj, ha otthon, kettesben lennétek, ahol akár kiabálhatnál is.Mingi nyakadba mosolyog majd a füledhez hajol, hogy te is jobban hald az ő hangját.
- Mi lenne, ha a boltban dolgozók és vásárlók megtudnák a nevem? - megelégelte a lassú tempót, így gyorsít. Tudja, hogy ezt a gyorsaságot már nem bírod ki reagálás nélkül.
- Mingi! - mondod kicsit hangosabban a kelleténél.
- Igen pontosan így! Csak még hangosabban! - mindent megtesz annak érdekében, hogy úgy hallja hangodat, mint otthon.
Csiklódat is izgatni kezdi és mellbimbóidat enyhén csavarni, ami tudja, hogy az egyik gyenge pontod.- Kisasszony! Minden rendben odabent? - a vér is meghül benned, amikor az egyik eladó érdeklődik és majdnem benyit. Még szerencse, hogy Mingi becsukta az ajtót.
- Ne akard, hogy én válaszoljak. - egy aprót a fenekedre csap bíztatás képpen.
- Ig.. igen. Min..minden! Csak. Beakadt... A cipzár. De a barátom... Segít! - Mingi nagyon is élvezi a helyzetet. A lehető legkellemetlenebb helyzetbe hozott, de továbbra sem áll le kielégítéseddel.
Ez a te bűntetésed és megtanulod, hogy soha többé nem viszed el Mingit vásárolni.
YOU ARE READING
🔞Kpop Imagines/Reactions
Fanfiction!! estetenként 18+os tartalom !! Szerintem nem kell bemutatnom a könyv lényegét, hiszen rengeteg ilyen van már jelen ezen a platformon. ☺ Azért remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket majd a tartalma. Kérések nyitva. ( A bemutatkozásomban felsorolt ba...