Bőrödön egyre sűrűbb és intenzívebb csókok tömkelegét érzed aminek hatására felkelsz.
- Mit csinálsz Woon? - fáradtságnak köszönhetően nem bírod kinyitni a szemed, a hangod is rekedt, de próbálod lehámozni magadról Woont.
Szeretnél még aludni, bár fogalmad sincs hány óra. Ő azonban nem ért ezzel egyet.
Hatádra fordít, két kezedet fejed mellett a párnába nyomja.
Szorítására azonnal kipattannak a szemeid, ami előtt közvetlenül az arca van.Szemei elsötétültek a haragtól és talán egy kicsit a vágytól.
- Megdugott igaz? - váratlanul ért a kérdés. Keresed az értelmét, hogy mégis mire fel kérdez ilyet, de nem érted.
- Wonpil.- Elmentek otthonról? - szeretnéd, ha csak viccnek szánná ezt és az utána elhangzó nevet. De enyhülni nem akaró tekintetéből ítélve nem így lesz.
- Nem én nyögtem a nevét álmomban. - teljesen lesokkol amit mondott. Az álmod egyetlen egy kis részére sem emlékszel, nem hogy arra, hogy ki szerepelt benne.
- Meg mutathatnád mit csináltatok álmodban. De azt garantálom, hogy én jobb leszek mint Ő. - egyik keze továbbra is tartja a kezed a fejed mellett, míg a másikkal felsimít a combodon, ami már előcsal belőled egy sóhajt.
Érintése mindig is nagy hatással volt rád és ez időről időre egyre nagyobb lesz.- Woon. - ujját ajkaid elé rakja. Nem kérdés, hogy jobb, ha most elhallgatsz és szavak nélkül hagyod, hogy tegye amit szeretne.
- Tudod mit? Jobbat találtam ki édes. Csak várd ki.. - lehúzza rólad rövid nadrágod, majd leveszi vékony atlétád, ami pizsamaként funkcionál nálad.
Így már csak egy fehér bugyiban fekszel előtte.Éhes szemeit lassan végig legelteti rajtad.
Tekintete szinte beleég a bőrödbe.
A szabad kezeddel végig simítasz hasán, kulcscsontján.
Puha bőrének érintése olyan, mint egy falat kenyér, nem tudsz nélküle élni.- Nem hercegnő. Te most nem érhetsz hozzám. - vissza rakja kezedet fejed mellé és egy kézzel még szorosabban fogja, mint az előbb.
Megszabadítja magát a felesleges textiltől és mindenféle előjáték nélkül, lassan nyomja beléd magát.- Dowoon! - epekedve várod, hogy végre mozogni kezdjen, de nem teszi.
Próbálod mozgatni a csípőd. Már annak is örülnél, ha egy kicsit is elmozdulna benned, de semmi.
Ördögi mosollyal az arcán tolja le a csípődet az ágyra, hogy ne tudj megmozdulni.
- Dowoon... Kérlek! Csak egyszer! - könyörögsz neki, hogy érintse meg benned azt a pontot, ami olyan élvezetet ad, amitől képes vagy csillagokat látni.- Nem nem édes. Most csak egy helyben fogok benned lenni. Nincs csók, nincs érintés. - csak pár centi választja el az ajkaitokat. Mindent bevet, hogy az őrületbe kergessen. És nem áll messze tőle.
Egyre jobban vágysz érintésére, csókjára, de legfőképpen arra, hogy kielégítsen, akár többször is az éjszaka folyamán.- Dowoon! Eressz el! Ígérem neked meg sem kell mozdulnod!
- Ez már jobban tetszik, amikor nekem könyörögsz! Amikor az én nevemet nyögöd baby! Viszont most nem kapod meg amit szeretnél. Ez a büntetésed amiért más nevét mondogattad álmodban.
VOCÊ ESTÁ LENDO
🔞Kpop Imagines/Reactions
Fanfic!! estetenként 18+os tartalom !! Szerintem nem kell bemutatnom a könyv lényegét, hiszen rengeteg ilyen van már jelen ezen a platformon. ☺ Azért remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket majd a tartalma. Kérések nyitva. ( A bemutatkozásomban felsorolt ba...