Jaemin egy új szóló dalon dolgozik, aminek a videóklipje másból sem fog állni, minthogy egy lányt csavar az ujja köré, méghozzá tánccal.
Téged kért fel, hogy segíts neki valamilyen szexi, de mégis elfogadható táncot kitalálni.Kettesben vagytok a próbateremben.
Te azt hitted, hogy már hozni fogja magával a lányt, akivel a videóklipben fog szerepelni, de nem.- Hol a partnered? Nem szeretném 2x elölről kezdeni az oktatást. - válladnál fogva a tükör felé fordít, fejét a tiédhez nyomja és mosolyog.
- Te vagy a partnerem T/N! - a szíved hevesen kezd dobogni és akkorát nyelsz, hogy valószínűleg Ő is hallotta.
Ki ne lenne zavarban egy ilyen pasi közelében?
De ennek ellenére próbálsz profin viselkedni és összecsapott tenyérrel jelzed, hogy akkor kezdődjön a munka.******
Így, hogy neked kell szerepelned a videóklipjében, vissza fogod a fantáziád, hogy még véletlenül se kerülj vele olyan közelbe, mert akkor biztos a lebukás, hogy kicsit többet érzel iránta, mint kellene.
- T/N... Tök jó ez a koreo meg minden de én valami egészen másra gondoltam.
- Igen? Mutasd. Látni szeretném. - Jaemin a hátad mögé lépve kezeit a csípődre rakja, és el éri, hogy egy kis kört írj le férfiassága előtt. Szembe fordít magával, végig vezeti rajtad tekintetét, majd elkezdi kigombolni ingjét.
- Te meg mit csinálsz? - kérdezed tőle miközben próbálod a szemed eltakarni.
Pedig mit sem szeretnél jobban, mint azt nézni, ahogyan megszabadítja felső testét fehér ingjétől.- A ruha csak akadályozza, hogy jól lássam miben hibázom. - elhúzza kezedet szemeid elől, kényszerít, hogy ránézz, miközben kezedet végighúzza kockás hasán. Elégedett mosoly jelenik meg arcán, amikor meglátja mennyire zavarba hozott téged. A helyzetet tetőzi azzal, hogy dudoródó férfiasságát a kezed érintése alatt érzed meg.
Elcsattan egy pofon és igyekszel ki a próbateremből, meg sem állva az öltözőig.
Nem egészen így képzelted el a próbát és számodra megalázó volt az utolsó jelenet.
Csak szeretnél átöltözni és mihamarabb hazamenni.- Hol a picsába van a felsőm? - zsörtölődsz, miután már a melegítőfelsődet levetted és nem találod azt, amiben haza szeretnél menni.
180 fokot fordulva magadon szembe találod magad a félmeztelen Jaemin-nel, akinek a kezében ott a keresett ruhadarab.
Jómagad is csak egy melltartóban állsz előtte, amit ő ki is használ és csak úgy falja a szemeivel kerekded melleidet.
- Most meg mit vigyorogsz? Add ide a felsőmet légyszives. - próbálod takarni kezeddel szemei célpontját, miközben közeledsz felé, hogy megszerezd amit kértél.
Persze, hogy nem tesz eleget kérésednek és háta mögé dugja a ruhadarabot. Még arra is van ideje, hogy kulcsra zárja az ajtót.
A felsődet eldobja a kis helyiség másik végébe és mielőtt te elindulhatnál érte, karjával szorosan magához húz.- Mit szólnál hozzá T/N, ha játszanánk egy kicsit? Vagy tudod mit? Nevezzük inkább jutalomnak, amiért ilyen segítőkész voltál. - míg egyik kezével megakadályozza, hogy elmenekülj tőle, a másikkal lejjebb húzza rajtad a nadrágod, hogy megszabadítsa feneked.
- Jaemin bárki bejöhet! - próbálod józan észhez téríteni, de esélytelen.
Mire a mondatod végére érsz, már az egyik öltöző szekrényhez nyom téged, közben kezeivel a csípődbe markolva diktálja a tempót.- Vicces T/N, hogy nem az zavar, hogy éppen megduglak, hanem az, hogy valaki megláthat. - kijelentése felbosszant, ezért próbálsz elhúzódni tőle, de ő csak még erősebben nyom neki a szekrénynek.
- Ezt azelőtt kellett volna, mielőtt fel nem izgattál a kis csípő tekeréseddel baby. - amit nem mellesleg Ő kényszerített rád, de ez nem számít.A vágy teljesen eluralkodik az elméden és a testeden is, így csak Jaeminre és a benned egyre gyorsabban mozgó nemiszervére tudsz koncentrálni.
- Ahhh. - mélyről tör elő belőled egy nyögés. Jaemin ezt egy intenzívebb lökéssel díjaz, így eltalálva a G pontodat. Kiegyenesedsz, amennyire csak tudsz és Jaemin karjába kapaszkodsz a hideg szekrény helyett.
Tested össze simul az övével és a jóleső érzés hatására libabőrös leszel.
Jaemin nyakadba csókol, majd füledhez közel hajolva hallatja mély sóhajait.- Bassza meg T/N... - megáll, kihúzódik belőled, maga felé fordít és lop egy csókot. Egyáltalán nem vagy még közel vágyaid beteljesedéshez, ezért össze húzott szemöldökkel nézel rá.
- Mi a baj? Azt hittem nem akarod! - ördögien mosolyog és újra megpróbál csókolni, de te inkább a mellkasára ütsz.- Na Kibaszott Jaemin! Fejezd be amit elkezdtél most!
- Mit szeretnél baby?
- Dugj már meg az isten szerelmére! - nem kell neki többször elmodanod. Azonnal az ölébe emel és észvesztő gyorsasággal hajszol mindkettőtöket a kéj legmagasabb csúcsa felé.
YOU ARE READING
🔞Kpop Imagines/Reactions
Fanfiction!! estetenként 18+os tartalom !! Szerintem nem kell bemutatnom a könyv lényegét, hiszen rengeteg ilyen van már jelen ezen a platformon. ☺ Azért remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket majd a tartalma. Kérések nyitva. ( A bemutatkozásomban felsorolt ba...