~Ennyire epekedsz az érintésemért baby?~
Yoongi, aki már napok óta a stúdióban rostokol, a 10. hívásodra se hajlandó reagálni.
Tudod, és tiszteletben tartod, hogy ilyenkor magányra van szüksége, hogy kiteljesedjen.
De most, hogy a 3. napja megy kezd frusztrálni ez a helyzet.Sokat gondolsz párodra és az együtt töltött pillanatokra.
Különösen azokra amik az ágyban zajlanak le. Többnyire...
Ahogy elmerülsz gondolataidban és felidézed érintéseit, csókjait libabőrös leszel és vágyaid nyilvánvalóvá vállnak.Megpróbálod is őket kielégíteni kezed segítségével, aztán előveszed az ágy alá dugott vibrátort is, amit Yoongi vett neked hülyeségből, de most nagyon is jól jött.
Néhány perc múlva azonban csalódottan vágod a falnak. Be kell látnod, hogy Yoongi nyelvét semmi nem pótolhatja.Így aztán úgy döntesz, hogy elmész a stúdióba és megleped őt.
Ballon kabátot veszel fel, amit egyébként soha nem tennél. De most, hogy ez alá semmi más nem kerül, csak egy fekete melltartó és bugyi tökéletes lesz, hogy takarjon mindent.
Este 11-kor természetes, hogy már az egész épület üres.
Örülsz is neki, mert így legalább nem kell magad visszafognod.
Nagyon jól tudod hol találod Őt. A 7. emeleten lesz, mint mindig.Benyitsz a stúdióba, ahová mindig beszokott ülni és ahol most is van.
Fejhallgatóval a fülén, háttal ül neked az asztalánál.
Leveszed a kabátot és csak ledobod a padlóra és várod, hogy észrevegyen.
Nem is kell sokat várnod, mire felemeli a fejét és a vele szemben lévő plexit falon megpillantja tükörképed.
Megpördül a székben és végignéz rajtad.
Egy hatalmasat nyel, majd megpaskolja a térdét és te el is indulsz felé.- Egész nap csak rád gondoltam. Arra, hogy mi mindent szeretnék veled csinálni. - helyet foglalva az ölében, birtokba veszed ajkait és csípődet kezded el mozgatni, hogy ingereld így ruhán keresztül.
- Asszem most már tudom én mit akarok veled csinálni. - feláll veled együtt és mielőtt felültetne téged az asztalra lehúzza rólad a bugyit.
Miközben nyakadtól kezdi el csókokkal belepni tested, széttárja a lábaid és egyik kezével rá simít, mire az egész tested bele remeg.- Ennyire epekedsz az érintésemért baby? - alhasadtól pillanat fel rád és egyre csak közelít nőiességedhez. Kezeddel fejét gyorsabb tempóban tolod oda, mert már képtelen vagy tovább várni. Tekintetét egy pillanatra sem veszi el a tiédről miközben beléd nyal.
Egy jóleső sóhaj hagyja el ajkaid, ami mosolygásra készteti őt, majd csiklód körül kezd el köröket leírni.
Kezei felcsúsznak a combodon keresztül a melleidre. Hogy megkönnyítsd dolgát leveszed magadról és a szoba másik felébe dobod.- Ez az Yoongi! Ne állj le! - biztatod párodat, bár nem mintha abba akarta volna hagyni.
A csiklódat ingerlő nyelve mellé társul 2 ujja is, amit mindenféle jelzés nélkül nyomott beléd.
Felsikítasz a hirtelen jött érzéstől és Yoongi haját erősebben szorítod.
Ez az, amit egyetlen vibrátor sem tud pótolni. Sőt, még a saját kezed sem.
A plexit falnak döntöd a fejed és így várod, hogy elérjen a gyönyör. De mielőtt ez megtörténhetne, Yoongi ujjait kihúzza belőled és nyelvével is leáll.Vetkőzni kezd, de továbbra is csak téged néz és észreveszi esdeklő tekinteted.
- Ne aggódj édes. Nem hagylak így. - leszállít az asztalról és háttal fordít magának. Felső tested rá hajtja az asztalra és egy határozott mozdulattal hatol beléd.
Lábai segítségével nagyobb terpeszbe állít téged és végre mozogni kezd.
A hangszigetelt szobában kristály tisztán hallani ahogyan a testetek egymásnak csapódik egyre több alkalommal.- Yoon..gi. - hajadba ragad és maga felé húzza ezzel elérve, hogy pucsíts és még mélyebbre merülhessen el benned.
Az érzéstől már csillagokat látsz, lábaid remegni kezdenek, ahogyan egyre közelebb kerülsz a beteljesedéshez. De Yoongi a csípődnél fogva erősen tart.
Az ő nyögése így egyre hangosabbak és mélyebb hangtónusúak lesznek.
Mígnem végül az utolsó két lökést olyan mélyre nem intézi, hogy egyszerre mentek el.- Korábban is bejöttél volna. Már egyszer magamon kellett segítenem. - lihegi miközben vissza ül a székébe és várja, hogy kövesd őt.
- Te meg vissza hívhattál volna. - mondod miközben farkára ereszkedsz, hogy egy újabb menetbe kezdhess amiben most te leszel a domináns.
YOU ARE READING
🔞Kpop Imagines/Reactions
Fanfiction!! estetenként 18+os tartalom !! Szerintem nem kell bemutatnom a könyv lényegét, hiszen rengeteg ilyen van már jelen ezen a platformon. ☺ Azért remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket majd a tartalma. Kérések nyitva. ( A bemutatkozásomban felsorolt ba...