- Szakítani akarok Taemin. - a kandalló fénye világítja meg barátod dühös és egyben csalódott arcát.
Egyikőtök sem gondolta volna, hogy egyszer ez a mondtad bármelyikőtök száját elfogja hagyni.
Boldog, kiegyensúlyozott kapcsolatban éltetek, egészen addig, amíg Taemin-t rajta nem kaptad az új táncos lánnyal a minap a próbateremben.- Nem. - százszor elmondta már azóta a történetet, de te valahogy képtelen vagy hinni neki.
- Mi az, hogy nem? Mondom szakítani akarok. És most megyek, össze szedem a ruháimat és elmegyek. - el is indultál a közös hálószobátokba, hogy összepakold a ruháidat, de szinte azonnal elindul utánad Taemin.
Még mielőtt kinyithatnád a szerkényed, visszaránt a könyökhajlatodnál fogva, majd mérő könnyelműséggel a vállára kap és vissza visz a nappaliba.
- Hülye vagy? Tegyél már le! - zsörtölődésed közben eleget is tesz kéresednek és leültet a kanapéra, ahol korábban ő ült.
Rá támaszkodik a két karfára, hogy ne tudj elmenni és egészen közel hajol az arcodhoz.- Nem fogom hagyni, hogy egy hülye kurva miatt elhagyj. Utoljára mondom el T/N. Nem történt köztünk semmi és nem is fog. Csak táncolunk. De tudod mit? Segítek abban, hogy a fejedbe vésd! - fekvő helyzetbe állítja a kanapét, feléd térdel és leveszi magáról a pólóját.
- Taemin ne! - próbálsz ellenkezni vetkőztetése ellen, de ő csak még rámenősebb lesz. Lenge, nyári ruhádat egyetlen mozdulattal szakítja le rólad. Pedig ezt első évfordulótokra vette neked, de úgy tűnik most semmi nem számít neki.
Nadrágja gombjával is addig vacakol míg végül leszakítja, letolja magáról és ezzel együtt boxerét is.
Vörös bugyidat csak arrébb helyezi, hogy ne legyen útban, majd lassú tempóban mozogni kezd.Próbálod leplezni, hogy mennyire is élvezed. Nem akarod, hogy lássa rajtad vonzalmad. Tudatni akarod vele, hogy még dühös vagy.
- Szóval megfosztasz attól hogy hallhassam a hangod baby? Ne aggódj mindjárt fogja hallani még a 6. szomszéd is. - egyik kezével nyakadat szorítja a kanapéhoz, hogy ne tudj mozdulni, míg a másikkal csiklódat kezdi el izgatni észvesztő tempóban.
Szemeid fent akadnak az élvezettől, kezeiddel próbálod leállítani őt, de a kéj teljesen elgyengít, így karjaiba kapaszkodsz és körmeidet elmélyeszted bennük.- Picsába Taemin! - ördögi mosollyal az arcán díjazza, hogy sikerült elő csalogatnia a hangodat, de továbbra sem áll le izgatásoddal.
Csípője megállás nélkül mozog, minden lökése után egyre gyorsabban, míg végül te is elkezded mozgatni csípődet, hogy minél hamarabb elérjétek, egyszerre a mámor csúcsát.
Nyakadat elengedve hajol hozzád egy csókra, amit te viszonzol is egy nyögés kíséretében.
Az alhasadban egyre csak nő az a bizonyos érzés, az élvezet már nincs messze így képtelen vagy nyitva tartani a szemed.
Érzed magadban Taemin lüktető farkát és azt, hogy hamarosan Ő is eléri a végét.Te hangos sikolyok közben éred el a csúcsot, míg Taemin néhány lökés után kihúzódik belőled és a hasadra löveli örömnedvét.
- Ne merészeld még egyszer azt mondani, hogy szakítasz velem. Te csak az enyém vagy T/N! Senki másé. Ezt jól vésd az eszedbe.
VOUS LISEZ
🔞Kpop Imagines/Reactions
Fanfiction!! estetenként 18+os tartalom !! Szerintem nem kell bemutatnom a könyv lényegét, hiszen rengeteg ilyen van már jelen ezen a platformon. ☺ Azért remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket majd a tartalma. Kérések nyitva. ( A bemutatkozásomban felsorolt ba...