Dongmyeong 🔞

1.5K 38 2
                                    

A dorm konyháját csattogások és nyögések hangja tölti be.

- Dong... Dongmyeong! Elég! - parancsolsz rá kedvesedre, aki már a 3. orgazmusod felé hajszol.
De korántsem azért, mert az Ő vágyai még nem elégültek volna ki...

- Majd, ha én azt mondom elég, akkor elég! Légy jó kislány és fogd be a szád! - az asztalról, a konyhapultra visz át, miközben folyamatosan döfködi beléd magát.
Képtelen vagy a józan gondolkodásra. Csak az észvesztő tempóra és az alhasadban lévő nyomásra tudsz koncentrálni.

- Azta kurva! - más nem jut eszedbe a káromkodáson kívül. Csak reménykedsz, hogy Dongmyeong megelégszik a 3 menetes büntetéssel.

De rá kell jönnöd, hogy tévedsz.
Szemeiben még mindig a dühöt a véled felfedezni, amit még nem vezetett le.
Következő ördögi lépése, hogy bal kezével a csiklódra simít, amit te azonnal próbálsz hárítani, amitől Ő még zabosabb lesz.
Kezedet ellöki az övéről, majd jobb kezét a nyakadra teszi és enyhén szorítani kezdi.
Farkával hasonló tempóban kezdi el izgatni csiklódat is és már érzed, hogy ismét elfogod érni a tetőpontot.

- Remélem megtanulod, hogy legközelebb nem húzol velem ujjat! Ahhh!

- Dongmyeong!... - fenyegetése után egyszerre élveztek el és ezúttal le is áll. Megcsókol ugyan, de érezni, hogy még mindig pipa rád, egy értelmetlen kis félreértés miatt.

- Ő soha nem fogja hallani, hogyan élvezel el!

- Kanghyun és én csak beszélgettünk! - próbálod megmagyarázni a helyzetet már sokadik alkalommal, de mint minden alkalommal, most is süket fülekre találtál.

Míg te leszálltál mondatod közben a pultról, Dongmyeong éppen az óvszert húzta le férfiasságáról, de kijelentésedre azonnal feléd kapta fejét.

Szám szerint 3x próbáltad neki elmagyarázni, hogy amire hazaérkezett igazából egy baráti beszélgetés volt Kanghyun és közted se több se kevesebb.
És pontosan ezért büntetett 3 menettel szerelmed, hogy megtanítsa, Kanghyun soha nem fogja Őt pótolni.
Annak ellenére, hogy te még csak nem is gondoltál ilyesmire.

Tested még mindig önkívületi állapotban van, az asztal mellé is alig bírtál elsétálni, hogy a ruháidat, amit Dongmyeong oda dobott rólad felszedd.
Így most, szerelmed nézése megrémiszt, hisz nem tudod mire gondolhat.
Vagyis... Csak reméled, hogy nem arra gondol amire te.

- Szóval megint véded baby? Ejnye... Hát nem tanultál semmit? - lassan, teljes meztelenül, egy hatalmas és egyben veszélyes mosollyal közeledik feléd.
Ezért te, inkább a ruháiddal a kezedben próbálsz felindulni az emeletre.

- Nem védem csak az igazat mondom. - hiába minden szó. Dongmyeong megy a feje és az elképzelése után, miszerint csapattársa akar tőled valamit ezért téged kell büntetnie.
Megragadja csípődet még a lépcső előtt, kezedből ledobja a ruhát majd a falnak nyom.
Mellbimbód súrolják a jéghideg falat, úgy, hogy szinte már fáj.

- Úgy látom, te tényleg nem tanultál semmit. Akkor fussunk neki mégegyszer. - suttogja a füledbe, te pedig próbálsz eltávolodni, mire szerelmed csak erősebben nyom neki a falnak és ismét beléd hatol.
Ezúttal viszont csak egyhelyben marad. Ami még rosszabb, mintha villámgyors tempóban kezdené a szexet.

- Dongmyeong... - nyögöd esdeklően és magad sem tudod, hogy azért, hogy mozogjon, vagy azért, hogy húzódjon ki és hagyjon békén.

- Látod hercegnő. Azt szeretném, hogy egész életedben ezt a nevet nyögd és semmi mást!

🔞Kpop Imagines/ReactionsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang