A Sunghoon-al való fel órás vitatkozás után, úgy döntesz, nem hallgatod Őt tovább és inkább elmész letusolni.
Meztelenre vetkőzve állsz be a zuhanykabinba és be is húzod magadra az ajtót.
Bár a vitát te kezdted, te is fejezted be.
A táncoslány iránti féltékenységed nem fog alább hagyni és az sem, hogy nem bízol benne.
Úgy érzed, hogy ő bármikor elveheti tőled Sunghoon-t és ez az érzés kikészít.Az üvegnek dőlve hagyod, hogy a forró vízcseppek legördüljenek a testeden és azt, hogy a bőröddel együtt az elméd is megtisztuljon.
- Sunghoon szeretnék egyedül lenni... - nem nézel az ajtó felé, de tudod, hogy Ő állt be melléd a zuhany alá.
Egy szót sem szól, csak végig simít a válládon és apró puszikat hagy rajta.
Lerázod ugyan magadról, de nem megy el csak még közelebb megy hozzád, kezeit a csípődre helyezi.- T/N.... Kikészít, amikor veszekedünk. De... Közben meg annyira beindít, amikor mérges vagy. - nem akarsz hinni a fülednek, de valami bizonyítja szavai igazát.
Combodon érzed meg merevedését és amikor próbálnál felé fordulni megakadályozza.
- Meglepődtél? Nem... kéne ahh. Imádom, hogy ilyen szűk vagy baby. - mindig megkapja amit akar. Most éppen magáévá akart tenni és azt is teszi.- Sung...hoonaahh! - hogy szándékosan vagy nem, azt nem tudod, de csak és kizárólag a G pontodat találja el. Ez csalja elő hangos sikításod.
- Shh. Baby halkabban. Vagy azt szeretnéd, hogy valaki más is csatlakozzon hozzánk a dormból? - fejedet hátra hajtod Sunghoon nyakhajlatába és jobb kezeddel csiklódra simítasz, hogy még nagyobb orgazmusban lehessen részed.
Ha már Sunghoon kezei csak a csípődön állapodtak meg.
- Ne csalj T/N... - erős kezével az gyenge pontodon lévő kezedet hátra rántja és mellé veszi a másik kezedet is, szorosan a derekadhoz szorítja, hogy még véletlenül se tudj segíteni magadon.- Sunghoon... kérlek... - szinte sopánkodsz érintéséért. Annak ellenére, hogy farka másodpercenkét találja el elképesztő tempóban azt a bizonyos pontot.
- Ne légy tehetetlen baby. Tartogatok egy-két meglepetést az ágyba is... És verd ki a fejedből azt a libát! Nekem csak TE kellesz T/N!
ESTÁS LEYENDO
🔞Kpop Imagines/Reactions
Fanfic!! estetenként 18+os tartalom !! Szerintem nem kell bemutatnom a könyv lényegét, hiszen rengeteg ilyen van már jelen ezen a platformon. ☺ Azért remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket majd a tartalma. Kérések nyitva. ( A bemutatkozásomban felsorolt ba...