~Amikor levágatod/befesteted a hajad~
Jun
A fodrásztól hazaérkezve megállsz a nappalitok közepén és várod, hogy az ajtó csukódás után szerelmed lemenjen hozzád.
- Készülj fel T/N, hogy.... Azta kurva. - még azt is elfelejti mit akart mondani, amint meglátja vörösen csillogó hajadat.
Mindig is tudtad, hogy ez a szín a gyengéje, de egészen idáig nem merted bevállalni.
De most, hogy Jun beharapott ajakkal közeledik feléd, azt kívánod bár hamarabb rávetted volna magad erre.
-Barna hajjal is szexi voltál... Na de most.... Ma este nem alszunk T/N...Donghun
- Donghun... Mondanom kell valamit. - telefonon beszélsz az éppen turnén lévő barátoddal. Nem szóltál neki arról, hogy stílust szeretnél váltani, így azt sem tudja, hogy már át is estél rajta és a hajad szőkéből fekete lett.
- Valami baj van? - érzed a hangjában, hogy aggodalmat keltettél benne, ezért nem húzod az időt, átváltasz kamerára, de amíg Ő nem kapcsolja be a sajátját nem mutatod az arcod.
- Nincs baj... Vagyis. Befestettem a hajam. - amint meglátja a változást, mosolyogni kezd és egy mélyről jövő, megkönnyebbült sóhajt enged el.
- Azt hittem valami komolyabb dologról van szó Macikám! Tetszik a hajad! Szexi! - kacsint és dob egy levegő puszit.
Wow
Ő maga kísér el a szalonba és lesi minden mozdulatát a fodrászodnak.
Féltékeny is lesz, mivel olyan jó hangulatban beszélgetsz férfi fodrászoddal.
Így amikor a végeredmény egy tökéletes balayage haj, durcásan ellenkezik és szinte parancsolja, hogy azonnal fesse át teljes szőkére.Byeongkwan
- Ugyan már! Vedd le a fejedről! - mióta hazaérkeztél próbálod párod elől dugdosni új hajadat.
Most, hogy már más lett a színe és a fazona, nem tetszik annyira, mint amikor elképzelted.- Soha! Inkább parókát veszek fel! - ellenkezel, de Byeongkwan gyorsabb és lehúzza rólad kapucnit. - Utállak! - mondod, de nem gondolod komolyan.
Szerelmed az ölébe húz és szorosan magához ölel.
- Szerintem meg baromi jól áll ez a rövid, barna haj. Gyere... Menjünk a szobába és megmutatom nekem mennyire tetszik...
Chan
- Azt mondtad fekete leszel! - elkerekedett szemmel nyugtázza, hogy fekete helyett szőke színű lett a hajad.
- Úgy volt, de...
- Sokkal dögösebb vagy szőke hajjal! - megkönnyebbülten hallod szerelmed válaszát és reakcióját.
A nap hátralévő részében le sem veszi rólad a tekintetét és a fantáziája is igencsak beindul.
KAMU SEDANG MEMBACA
🔞Kpop Imagines/Reactions
Fiksi Penggemar!! estetenként 18+os tartalom !! Szerintem nem kell bemutatnom a könyv lényegét, hiszen rengeteg ilyen van már jelen ezen a platformon. ☺ Azért remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket majd a tartalma. Kérések nyitva. ( A bemutatkozásomban felsorolt ba...