Halloween alkalmából egy bulit rendeztél otthonodban.
Rengeteg barátod és a párod, Wonho ismerősei gyűltek össze.
Te, mint Harley Quinn, Wonho pedig, mint Joker vezetitek a bulit.Bár nem szereted az ilyen rövid ruhákat, de azért, hogy teljes legyen a jelmezed, felvetted.
Éppen az emeleten vagy és egy gyors smink igazítás után mennél le az emeletről, de nem tudsz, ugyanis az ajtó zárva van.
- Túl szexi vagy ebben a szerelésben édes. - enyhe szívbajt kapsz a rád tapadó Wonho miatt. Nem vetted észre, hogy utánad ment volna a szobába.
Megkönnyebbültem fordulsz felé és bújsz mellkasába.- Megijesztettél. - közlöd vele, de láthatólag nem hatja meg.
Ajkai a nyakaddal vannak elfoglalva, kezei meg észrevétlenül próbálnak megszabadítani a felsődtől.
- Wonho mit csinálsz?- Mégis minek tűnik? Megkívántalak
T/N. - méz édes csókjával folytja beléd a szót, miközben ölébe emelve visz az ágyhoz. Gyengéden rak le, igyekszik minél gyorsabban levenni felső testéről a ruhákat.- Wonho ez nem jó ötlet. Egy csomóan vannak odalent. - bármennyire is próbálsz ellenkezőnek tűnni. Igenis vágysz érintésére és arra, hogy magáévá tegyen. És így, hogy még vannak a házban rajtatok kívül, még izgatóbb lesz a helyzet.
- Az ajtó zárva van. A zene meg olyan hangos, hogy akkor sem hallanák a sikításod, ha előttük tennélek magamévá. - nem tudtál és nem is akartál tovább ellenkezni.
Megszabadítod magad a felsődtől, miközben ő a nadrágját húzza le magáról.
Alhasadtól elindulva ujjaival cirógatni kezdi bőröd, amit apró csókok követnek.
Melleidnél hagy néhány szívás nyomot, még a melltartó sem akadály számára.Egyik keze lecsúszik nőiségedre és fehérneműdön keresztül kezd el kényeztetni.
Már érintései hatására is elhagyta ajkaid egy-két sóhaj. De most, hogy az egyik legérzékenyebb pontodon érzed érintését nem tudod visszatartani hangod.
Wonho egyenesen a szemedbe néz. Imádja látni ezt az arcod, amit csak akkor láthat, amikor kényeztet.- Alig értem hozzád baby és máris ilyen nedves vagy? - zavarba jössz kérdésétől ezért eltakarod arcod. Mire Ő leáll izgatásoddal és mindkét kezével melléd támaszkodik. - Látni akarom az arcod. Különben nem érek hozzád. - lehámozza kezed az arcodról, és te nagy nehezen rá nézel.
Nem fejezte be amit elkezdett, így vonaglasz alatta, várva arra, hogy ismét hozzád érjen.- Wonho! - könyörögsz neki, miután nem engedte, hogy önmagadon segíts.
- Mond mit akarsz. Mond el, hogy mit csináljak veled.
- Azt akarom, hogy bennem légy Wonho. - mosolyából ítélve elégedett a válasszal, talán nem is fejezhetted volna ki jobban magad.
Kérésednek szinte azonnal eleget tesz.
Lassan merül el benned mire egyszerre eresztettek el egy jóleső sóhajt.- Ne feledd baby, hogy ezt te kérted. - ördögien vigyorog, ami nem jelenthet jót.
Felhagy a finomkodással és erőszakosan vágódik beléd már az elejétől.
Izmos karjaiba marva és hangos sikolyokkal jelzed mennyire élvezed.
Bár általában lassú és érzéki, ez a vad, követelőző énje csak még jobban vonz.Perceken keresztül tartja a tempót. Hangját ő sem rejti véka alá. Így még szexibb és mélyebb.
Habár te már másodjára érted el a csúcsot, Wonho továbbra sem áll le.
Ekkor határoztad el, hogy ezt a Harley Quinn ruhát hétköznapokon is fel fogod venni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
🔞Kpop Imagines/Reactions
Fanfic!! estetenként 18+os tartalom !! Szerintem nem kell bemutatnom a könyv lényegét, hiszen rengeteg ilyen van már jelen ezen a platformon. ☺ Azért remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket majd a tartalma. Kérések nyitva. ( A bemutatkozásomban felsorolt ba...