-1-

88 9 1
                                    

Azra Sabancı
Sonunda Amerika'daki işimi bitirip Türkiye'ye dönebildim. Türkiye'yi özledim mi sorusuna cevabım sanırım hayır. Havalimanında Azra(Ülker)'yı arıyordum. Arabasının önüne yaslanmış beni bekliyordu:

A.Ü: Sonunda gelebildin ya 2 saattir seni bekliyorum.
A.S: Kaç yıl sonra görüşüyoruz gerçekten ilk cümlen bu mu?
A.Ü: Beklemeyi sevmem.
A.S: Hiç değişmemişsin.
A.Ü: Arabaya binmeyi planlar mısın?

Hafif tebessüm ettim ve bavulları bagaja yerleştirdikten sonra arabaya bindim. Çok acıkmıştım, açlık demişken aklıma o geldi beraber yemek yaptığımız zamanlar... Ona Türkiye'ye gelme teklifi sunduğumda reddetmeseydi her şey daha iyi olabilirdi, neyse umurumda değil artık.

A.S: Acıktım ben bir yerde bir şey yiyelim mi?
A.Ü: Bekleyemez misin?
A.S: kaç saattir hiçbir şey yemedim lütfen ya.
A.Ü: O zaman dominosa gidiyoruz olur mu?
A.S: Adam ya.

Dominosa geldik, rastgele masa seçip oturduk. Pizzaları sipariş etmiştik. Siparişleri bekliyorduk, çok sıkılmıştım. Şu kız bir kere de sohbet başlatsa ölürdü.
A.Ü: Türkiye'ye geldin ne yapmayı planlıyorsun ve kalacak yer ayarladın mı?
A.S: Hadi ama ne yapacağımı sana anlatmıştım, sizin ekiple çalışacağım ve kalacak yer ayarlayamadım bir süre sende kalacağım.
Pizzalar gelmişti, pizzalar bitene kadar sohbet etmiştik.
A.S: Acayip uykum var
A.Ü: Saat daha 2 kendine gel.
A.S: Amerika'yla Türkiye'nin saat farkını unuttun herhalde neyse nereye gidiyoruz?
A.Ü: Emniyete. Geldik zaten ilerdeki siyah bina, arabadan inince beni takip et.
Bir kaç dakika sonra Azra arabayı park etti ve arabadan indik. Azra girişteki adamla sohbet etmek için bir kaç dakika durdu, gerçekten sohbet etme zamanı mıydı? Azra elinde 2 anahtarla bana döndü sanırım gülüyordu, bir dakika Azra gülüyor muydu çüş. Yanıma geldi asansöre bindik ve 5. kata çıktık.
A.Ü: Bu kat bizim ekibin katı, onlarla sonra tanışacaksın zaten, herkesin odası burada seninki 28. numaralı oda benim ki de 31. Bir sorun olursa gel odama ya da mesaj at, fazla rahatsız etmezsen iyi olur ve 7'de -1. kattaki toplantı odasında toplantı var haberin olsun.
A.S: Tamamdır, görüşürüz.
Anahtarımı Azra'dan aldım ve odama girdim. Oda büyüktü, ortada çift kişilik yatak , yatağın sol duvarında kitaplık, kitaplığın yanında çalışma masası, sağ duvarda da dolap vardı. Saate baktım, saat 3'tü toplantı saatine 4 saat vardı bu zamanı uyuyarak geçirmeye karar verdim ve kendimi yatağa attım...
Korkuyla gözlerimi açtım, hemen başucumdaki telefonu açıp saate ve tarihe baktım, 4 Temmuz 2018 18.04'dü. Tavana baktım, gözlerim dolmuştu. Uyumayıp o rüyayı görmesem daha iyiydi.
Toplantı saatine daha vardı. Terlemiştim, bavulum arabadaydı. Anahtarı istemek için Azra'nın odasının önüne gittim. Kapıyı tıkladım, açan olmadı bi kaç kez daha tıkladım yine bir ses yoktu. Telefonla aramaya karar vermiştim. Aradım, meşgule attı. Neredeydi bu kız? Odama geri döndüm, telefonumda takılmaya başladım. Saat 19.00'a yaklaşıyordu toplantıya gitmek için kalktım , dolaptaki aynada tipime baktım gayet iyiydi. Asansörün önüne gittim orada biri daha bekliyordu. Asansörü çağırmıştı bu yüzden sadece asansörün gelmesini bekledim. Asansör gelince -1'e bastım, yanımdaki hiçbir düğmeye basmamıştı acaba o da mı toplantıya katılacaktı. Bunları düşünürken -1'e geldik asansörden indim. Toplantı odası nerde diye çevreme bakarken bi ses duydum:
?: Toplantı odasını mı arıyorsun?
A.S: Evet.
?: Burda yenisin sanırım.
A.S: Evet yeniyim, yurtdışından daha bugün geldim.
?: Toplantı odası için beni takip et.
?: Ben Alp Ilıcak, sanırım sen bizim ekibe yeni eklenecek olan kızsın. Olay yeri inceleme polisiyim.
A.S: Ben Azra Sabancı, tanıştığıma memnun oldum.
A.I: Ben de.
Toplantı odasına girmiştik. Odada 2 kişi daha vardı ve 6 sandalye vardı. Rastgele birine oturdum kendi aralarında sohbet ediyorlardı onları izledim. Saat tam 19.00 olduğunda müdür geldi baştaki koltuğa oturdu, Azra daha gelmemişti.
?: Hepinize merhaba arkadaşlar. Ekibimizin yeni bir üyesi var Azra Sabancı, hoş geldin ben İrem Özdemir siz kendi aranızda tanışma faslını yaparsınız.
A.S: Hoş buldum İrem Hanım.
Müdür bugünün özetini ve vakalarla alakalı önemli bilgiler istedi ben sadece konuşmaları dinledim.
i.Ö: Eylül teşekk-
Kafamı kapıya çevirdim Azra gelmişti ne kapıyı tıklamıştı ne özür dilemişti direkt boş olan koltuğa oturdu ilk defa onun böyle davranışını görüyordum. Kimse takmamıştı.
A.I: O her zaman böyle, garip bakıyorsun ona.
A.S: Sadece şaşırdım.
İ.Ö: Neyse devam edelim.
Biraz daha konuştuktan sonra toplantı bitmişti. Azra'nın yanına gittim:
A.S: Eve ne zaman gidiyoruz?
A.Ü: İşim var al şu anahtarı Alp'le ya da Eylül'le git.
A.S: oh peki
Anahtarı aldım, biraz moralim bozulmuş gibiydi Azra sanki çok değişmişti. Eylül'le gitmek istemiştim ama o çoktan gitmişti Alp'le gitmek zorundayım. Sanırım Alp'le gitmek kötü fikir değildi. Ona sesleniyorken o bana seslenmişti:
A.I: Sanırım beraber gidiyoruz? :)

Yūzai (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin