Sanırım Deniz'le gitmek fikir değildi. Tam ona sesleniyorken o çoktan bana seslenmişti:
Deniz: Sanırım beraber gidiyoruz? :)
_____________________________________
-Azra-
Deniz'in arabası vardı ama biz yürümek, yürürken de sohbet etmek istedik.
Deniz: Neden burada çalışmak istedin?
Azra: Amerika'daki işim bitince -görevim de diyebiliriz- Türkiye'de çalışmak istedim, Asura da sağolsun yardımcı oldu.
Deniz: Merakımdan sordum yanlış anlama, Amerika'da ne yapıyordun görevin neydi?
Azra: Özel.
Deniz: Anlıyorum, sevgilin ya da sevdiğin var mı?
Soruyu duymamla durmam bir oldu, yeni tanımaya çalıştığın birine bu mu sorulur yani.
Yürümeye devam ettim.
Azra: Yavaş kardeşim bu ne hız.
Deniz: Öylesine sormuştum yanlış anlaşıldım sanırım.
Azra: Neyse önemli değil, bu arada yok.
Deniz: Ne yok?
Azra: Sevdiğim ya da sevgilim.
Deniz: haa anladım.
Ben ona sorular sordum o bana sorular sordu öyle sohbet ede ede yürüdük.
Deniz: Bu arada geldik
Azra: Lan
Deniz: Noldu
Azra: Asura anahtarı verdi ama ben ne apartmanı sordum ne de daire numarasını.
Deniz bu cümlemi duyunca güldü. Gülünce tatlı oluyordu sanki.
Deniz: Neyse ki ben biliyorum. Tüh ya bilmediğimi söyleyip ben de kalmanı sağlayabilirdim.
Yok ya bu tatlı falan değil yavşağın teki bununla sevgili olana üzüldüm şimdiden.
Azra: Ne güzel bilmene sevindim bana katı ve daire numarasını söyle artık. 2. cümleni hiç kurmadın varsayıyorum teşekkürler.
Deniz: 11. Kat daire 31
Azra: teşekkür ederim iyi geceler
Deniz: İyi geceler
Apartmandan içeri girdim hemen asansörü çağırdım. Kabin büyük ve güzeldi aynası temizdi, 11. Kata bastım. Asansör 11. Kata gelince asansörden indim. Gerçekten 31. Daire numarası buradaydı Deniz'e tam güvenmemiştim belki yalan söylemiştir diye. Eve girdim , ev güzel kokuyordu hiç dağınık değildi. Susamıştım, su içmek in mutfağa giderken telefonuma mesaj geldi.
Kankitoşkoşum'dan 1 mesaj.
Evet onu kankitoşkoşum diye kaydetmiştim çünkü neden olmasın. Mesajı açtım:
Kankitoşkoşum
Eve gittin mi
Ben
Evdeyim şuan✓✓
Kankitoşkoşum
Koridorun en sonundaki soldaki oda misafir odası koridorun başındaki sağdaki oda benim
Bavulların arabada kalmış kıyafetlerimden giyebilrsin
Eve geç gelicem
Ben
Tamamdır sağol
✓✓
Suyumu içmiştim koridorun başındaki odaya kıyafet almaya gittim. Oda güzeldi sadeydi. Hemen dolabın önüne yöneldim, dolabın kapısını açtım rastgele 2 parça kıyafet aldım üstümü değiştirdim. Artık daha rahatım. Eşyalarımı alıp odadan çıktım. Koridorun sonundaki odaya gittim. Bu oda diğerinden daha farklıydı sanki başkası dizayn etmiş gibiydi çok garip hissettim çok da takmadım.
Yatağa uzandım telefonumu aldım saat 22.17'ydi henüz uykum yoktu netflixe girip film izlemeye karar verdim. Bu ne ya film seçememiştim, film izleme hevesim kaçtı. Saat 22.57'ydi yapacak bir şey bulamadığım için uyumaya karar verdim. Sağa döndüm sola döndüm böyle 1-2 saat geçirdim. Kapı çaldı. Asura gelmiş olmalıydı aptal zile niye basıyorsun şu an uyuyor olsaydım ne yapacaktın? Yataktan kalktım odadan çıkarken kilit sesi duydum geri yatağıma dönecekken Azra diye seslenmeye başladı. Alkol almış gibiydi sesi, yanına gittim. Bana çok garip bakıyordu, dokunsam ağlayacak gibiydi. Bir kaç saniye daha bakıştıktan sonra bana sarıldı ve ağlamaya başladı. Ben de ona sarıldım ağlaması daha da şiddetlendi, sarılmasa mıydım acaba? Bir kaç dakika daha ağladıktan sonra uyuyakaldı. Uyuduğunu fark ettiğimde kucağıma aldım ve odasına götürdüm. Çok ağır alkol kokuyordu. Üstünü değiştirip değiştirmeme konusunda tereddüt etsem de değiştirmeye karar verdim, böyle uyusa içim hiç rahat etmezdi. Dolabından rahat şeyler seçtim, Asura'yı uyandırmamaya çalışarak üstünü değiştirdim. Üstünü örttüm ve odadan çıktım. Telefonu çalıyordu salona geri döndüm. Koltuğun üstüne fırlatmış olduğu telefonu gördüm hemen elime aldım. Arama bitmişti 7 kez aramış 7 tane de mesaj vardı maalesef mesajları göremiyordum, arayan kişi de "?" böyle kayıtlıydı. Kim olduğunu merak etmiştim sabah sormaya karar verdim. Asura'nın telefonunu odasına bırakmak için geri odaya döndüm. Telefonu bıraktıktan sonra kendi odama geri döndüm. Benim falan diyorum ama geçiçi süreliğine benim sayılır.
Bugün yaşanılanları düşünürken uyuyakaldım.
Sabah 7'de alarmımın sesiyle uyandım, erken kalkmaktan nefret ederim bu yüzden tatilleri çok seviyorum çünkü istediğim saatte ve geç kalkıyorum. Tuvalete gitmek için odadan çıktım sanırım daha Asura uyanmamıştı. Tuvalete gittim işlerimi halledip çıktım. Erken kalktığıma göre kahvaltı işi bendeydi. Pankek yapmaya karar verdim. Dolaptan malzemeleri çıkardım ve hepsini bir güzel karıştırdım o sırada Azra mutfağa geldi.
Asura: Günaydın
Azra : Günaydın
Asura : Ne yapıyorsun?
Azra : Pankek. Umarım seviyorsundur.
Asura : Seviyorum. Şey bu arada teşekkür ederim
Ne için teşekkür ettiğini bilmeyecek kadar aptal değildim.
Azra: Rica ederim arkadaşlar ne için var.
Kahvaltıyı hazırlamama yardım etti, beraber kahvaltımızı yapıyorduk; aklıma "?" kim olduğunu sormak geldi ve hemen sordum.
Azra : Telefonundaki" ?" Kayıtlı olan olan kim? Sen eve geldikten sonra 7 kez aradı, 7 kez de mesaj attı kim olduğunu merak ettim.
Asura: Önemli bir şey değildi. Klasik iş teklifleri saati umursamadan arayıp mesaj atıyolar.
Anladım anlamında başımı sallamıştım. Aslında doğru söylüyor gibi gelmiyordu ama inanmak istedim. Telefonuma mesaj gelmişti.
Deniz
Dün yürüme geldik diye arabam emniyette kaldı
Sorun olmazsa sizle gelebilir miyim?
Azraya mesajları gösterdim, gelmesinde sorun olmadığını söyledi.
Ben
5 dakikaya arabanın orda ol
Arabayı biliyorsundur zaten ✓✓
Biz de hazırlanıp çıkmıştık. Arabaya yaklaştığımızı görünce el salladı.
Deniz: Günaydın kızlar
Asura&Azra: Günaydın
Azra: Şu bavulları unutmadan eve çıkarsak mı?
Asura: Tamam çıkarın bekliyorum.
Azra: Yardım etsen ölürsün zaten.
Asura: Evet
Neyse ki Deniz yardım etmişti ve bavulları çıkarmıştık. Deniz'e teşekkür ettim geri arabaya döndük. Araba çok sessizdi kimse daha doğru düzgün ayılamamıştı. Emniyete gelmiştik herkes birbirine günaydın diyordu. Bizim ekipten kimseyi göremedim sanırım daha gelmediler ya da odalarında takılıyolardı. Odama çıktım, oda da kahve makinası vardı kendime bir kahve yaptım. Kitaplığa yöneldim gerçekten büyüktü. Kitaplık dosyalarla doluydu incelemeye başladım. En alt raftaki dosyalar sanırım çözülmüş vakaların kopyalarıydı diğer raftakiler çözülmemiş vakalar olmalıydı. Rastgele dosyaların isimlerine bakarken Ülker isimli dosya dikkatimi çekti raftan aldım kapağını açtım. Acaba Asurayla bir bağlantısı var mıydı? Olayı inceliyordum, çok tanıdıktı. Tabi ya 5 yıl önceki Asura'nın Annesi ve babasının başına gelen olaydı. Dosyanın hangi sonuca ulaştığını bilmiyordum demek ki rafa kaldırılmıştı. Çalışma masamda ki kilitlenebilir çekmeceye dosyayı koydum ve geri kilitledim. Onunla daha sonra uğraşacaktım. Bir kaç dosyayı incelemek için kitaplıktan aldım ve çalışma masanın başına oturdum, çalışmaya başladım. Beynim yorulmuştu, telefonuma saate bakmak için uzandım, saat 12e yaklaşıyordu bu demektir ki öğle molası. Sırtım ağrımıştı, oturduğum yerde bir kaç gerilme hareketi yapıp odadan dışarı çıkmak için ayağa kalktım. Dışarıda Rana'yı gördüm selam verdim
Azra: A Rana merhaba
Rana: Merhaba, ilk günün nasıl geçiyor?
Azra: Normal geçiyor, biraz beynim yoruldu dosyaları inceliyordum.
Rana: ah kolay gelsin o zaman sana.
Azra: Teşekkür ederim.
Teşekkür edip emniyetin karşısındaki markete gitmeye karar verdim. Marketten istediklerimi aldım,kasaya yöneldim. Aldıklarımı ödedikten sonra marketten çıktım. Aklım nedense Asura'ya gidiyordu neden böyle diye sevgilisi olsa bana anlatırdı diye düşünüyorum. Korna sesi duymamla durdum, kafamı sağa çevirdim hızla araba geliyordu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yūzai (+18)
Mystery / ThrillerKaçıncı bardağım olduğunu saymayı bırakmıştım, aniden ona döndüm " en acı verici olan ne biliyor musun?" dedim. Tepki vermedi, boş bir şekilde gözlerimin içine bakıyordu devam ettim "Bir daha bir araya gelmeyeceğinizi bildiğin halde onu deli gibi is...