1. Chapter - Заплетени Мисли

84 3 2
                                    

Bokuto:
Здравейте! Казвам се Бокуто Котаро и съм от Япония и съм в един от най-известните отбори в Токио, а именно: Фукоридани! Аз съм на 27 години в момента... Също така съм капитан на отбора си и най-добрия ми приятел се казва Акаши! Той доста често е без емоции и винаги се опитвам да го развеселя. Мисля че съм доста добър приятел! Но.... Има нещо което ме мъчи. Имам чувството че съм обсебен от него и не мога да спра да мисля за него с часове. В душа, когато спя, закусвам, уча... Общо взето навсякъде!!! И смятам от доста време да взема мерки по този въпрос.



Akashi:
Здравейте! Името ми е Акаши Кеджи и съм на 26 години. Аз съм от същия отбор като Бокуто и съм разпределител. Отбора ни е известен още със символа ни на бухали... От там хората са ни запомнили. Аз съм голям приятел с Бокуто и съм винаги нащрек да не направи някоя простотия както винаги. Забелязал съм как някой път, когато играем на волейбол (особено на мачове) вижда, че обстановката или играчите са малко по-силни от него или правят повече точки преди нашия отбор и вече не се вдъхновява да играе. Но винаги ние от отбора се стараем да го вкараме в релси и винаги се оправят нещата. Мога да си призная само, че леко го харесвам и го смятам за сладък... Но това да си остане между нас. Още търся подходящото време да му го кажа!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Бокуто: Днес е 6:30 часа. Много мразя да ставам рано, но се налага заради училището! След уроците в училище трябва да имаме тренировки по волейбол. Аз много обичам волейбол, особено когато съм с Акаши! Нямам търпение отново да го видя.

Akashi: Както винаги ставам по рано след училище за да се оправя за деня и да имам повече време да закуся. Станал съм в 6:00 и мисля, че е идеално! Днеска, когато си подрежда бюрото в стаята ми видях снимка на Бокуто и мен. Бяхме тогава на рожденият ми ден миналата година. Той беше доста сладък на снимката. Докото гледах с влюбен поглед към снимката осъзнах, че изведнъж без да разбера са минали 10 минути. Мисля, че съм обсебен от него! Но аз означава ли, че съм гей? Какво се случва с мен?

 Мисля, че съм обсебен от него! Но аз означава ли, че съм гей? Какво се случва с мен?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ахх мисля, че ми трябва почивка. Ще си взема резервни тениски за тренировката по волейбол. Е ще ви пиша после, когато намеря време!

Haikyuu-BokuAka💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin