"အအေးသောက်ချင်သေးလား..မမ..အအေးဖျော်ပေးရအုန်းမလား...ကလေး.."
"မသောက်တော့ဘူး
ဒါနဲ့..စံအိမ်ကြီးကိုတစ်ခါလောက်ပြန်ပို့ပေးလို့ရမလား...စာအုပ်လေးတွေယူစရာရှိလို့..""လိုတာတွေဝယ်ပေးလို့ရအောင်..မမအဖေပြန်လာတယ်..အခုတော့အခန်းထဲမှာနားနေပီ..မနက်မှလိုက်ပို့ခိုင်းလိုက်ပေါ့..."
"အန်ကယ်ပြန်လာပီလား..."
"အင်း..."
အစာချေသည့်အနေနဲ့ဆိုဖာပေါ်တွင်ထိုင်နေသည့်..လီဆာကTVကိုသာဂရုတစိုက်ကြည့်နေတာကြောင့်ရူဘီလဲTVကိုသာအာရုံစိုက်နေလေသည်..
ခဏအကြာပါးတစ်ဖက်ပေါ်နွေးထွေးသွားသည်ကြောင့်လှည့်ကြည့်ရာ..(နမ်းလိုက်ခြင်းပင်)
သုံးစင်တီမီတာလောက်..မရှိသည့်အကွာအဝေးတွင်ရှုဘီ
ရဲ့မျက်နှာနဲ့မနီးမှာရှိနေတဲ့..လီဆာလေး..
ပြုံးပြလို့လဲနေသေးသည်..."ဒီအတိုင်းနမ်းချင်လာလို့.."
နောက်သို့ပြန်ဆုတ်သွားတာ...သူမလုပ်ခဲ့သည့်အတိုင်းလက်ပိုက်ကာTVဆီအကြည့်ပို့ထားတဲ့ကလေးကိုရူဘီကြောင်၍ကြည့်နေဆဲပင်..
သူ့နေရာမှာအခြားကလေးသာဆို..ချစ်စရာကောင်းလိုက်တာဆိုပီး..ဖက်၍နမ်းမိမှာကြိမ်းသေပင်....အခုက..နှလုံးကခုန်နေသည်မှာ..ရူဘီ့တွင်.နှလုံးရောဂါရှိသည်ဆို..Heart Attackဖြစ်၍ထိုနေရာ၌တင်လျှောသွားနိုင်သည်..."Goodnightနော်..မမ.."
အတွေးထဲမျောနေစဥ်..လှေကားထစ်သို့တက်သွားပြီးပြောလိုက်သည်မှအသိဝင်လာကာ..
"အင်း..Goodnight.ကလေး..."
~~~
"လီလီလေး.လိုတာတွေရှိလား.."
မနက်စာဝိုင်းမှာရှေ့နေကြီးဂျေးဒန်
က..စကားစလိုက်သည်..."အင်း..အန်ကယ်ဂျေး လီလီလိုတာတွေတော့အများကြီးဘဲ.."
"ခဏနေရင်..အန်ကယ်
နဲ့ဈေးဝယ်ထွက်ရအောင်လေ..ပီးတော့ကျောင်းတက်ဖို့ကိစ္စရော..
ချယ်ယောင်း.
လေးနဲ့တိုင်ပင်မယ်ဆို...ပြောပီးပီလား...""ဖုန်းဆက်ဖို့လုပ်နေတာဘဲ..ညကဖုန်းကလက်ထဲကလွတ်ကျသွားလို့..
ကွဲသွားပီ..."
YOU ARE READING
ʟᴏᴠᴇ ʟɪɴᴇ⌜ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇ⌟
Fanfictionʟᴇᴛ ᴅʀᴀᴡ ʟᴏᴠᴇ ʟɪɴᴇ ᴡɪᴛʜ ᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛ💋 [ꜱᴛᴀʀᴛ ᴅᴀᴛᴇ-26.10.2021 ᴇɴᴅ ᴅᴀᴛᴇ-5.12.2021]