လီဆာတကယ်ပျော်နေရသည်က...
တစ်အိမ်လုံးကဂရုတစိုက်ရှိကြချင်းကြောင့်..
အရင်ကထမင်းဝိုင်းတွင်ဆို..ရူဘီဂရုတစိုက်ဟင်းထည့်ပေးပေမဲ့...
အခုကတစ်ဝိုင်းလုံးကဟင်းများအားလုံးသည်..
လီဆာ့ပန်းကန်ထဲရောက်နေသည်မှာ....
ထမင်းကိုပင်မမြင်ရတော့..ဧည့်သည်လာသည်ဟုဆိုရော.ရူဘီက..
မလာတာကြာပီဟုဆိုကာ..ဟင်းအများကြီးကို.ချက်ထားခြင်းပင်..."ကလေး..အိပ်ချင်ပီဆိုရင်.ပြောနော်.မမ..အိပ်ယာခင်းပေးမယ်နော်.."
ဖုန်းကြည့်ပီးအမ်မလီနဲ့Chatနေရင်းမှရူဘီအခန်းထဲဝင်လာရင်းပြောသည့်
စကားကြောင့်လီဆာမလုံမလဲဖြစ်ကာ..ဖုန်းကိုပိတ်ချလိုက်သည်..မမ"ကသူ့ကိုတစ်မျိုးထင်သွားမည်ကိုမလိုလားပါ...
"လီလီအိပ်တော့မအိပ်ချင်သေးဘူး..ခဏဖုန်းကြည့်အုန်းမယ်.."
"Ok..ok.."
~I spend ten thousands hours and ten thousands More~
တိတ်ဆိတ်နေသောအခန်းလေးတွင်ရူဘီ့ဖုန်းသံကကျယ်သွားသည်ကြောင့်..လီဆာက.လှည့်ကြည့်လာသည်...ရူဘီကပြတင်းပေါက်နားကထိုင်ခုံတွင်ထိုင်နေပီး..လီဆာက...ကုတင်ပေါ်တွင်ထိုင်နေခြင်းပင်..
"ဟယ်လို..ဂျွန်နသန်ရှင့်.."
ယောင်္ကျားလေးနာမည်တစ်ခုကြောင့်လီဆာ....ဖုန်းကိုပိတ်ချပီး..ရူဘီပြောသည်ကိုနားစွင့်နေလိုက်သည်..
"ဟယ်လို...ရူဘီ..ခင်ဗျ..ကျတော်ကိစ္စလေးတစ်ခုအကူအညီတောင်းစရာရှိလိူ့ဗျ.."
"ဟုတ်..ဘာများလဲမသိဘူးရှင့်.."
"နောက်တစ်လအတွင်းမှာ.....A.K Groupကရူဘီ့ကိုသူတို့ဖက်ရှင်ပွဲအတွက်ဖိတ်ထားတယ်မဟုတ်လားဗျ.."
"အော်..ဟုတ်ပါတယ်..ဘာများဖြစ်လို့လဲမသိဘူးရှင့်.."
"ရူဘီ့မှာပါတနာမရှိဘူးဆိုရင်..ကျတော့်ပါတနာလုပ်ပေးနိုင်မလားခင်ဗျ.."
"ဟို.."
"ရူဘီအဆင်မပြေဘူးဆိုရင်.....ကျတော်ပါတနာမရှိဘဲတက်ရတော့မှာဘဲ..."
ဟုတ်ပါသည်..ဂျွန်နသန်လိုလူမျိုးက..တွေ့ကရာမိန်းကလေးနဲ့စကားမပြောတတ်တာကြောင့်..ရူဘီနဲ့ကို..လုပ်ငန်းအတူတူတွဲလုပ်၍သိကျွမ်းခွင့်ရခဲ့သည်....
YOU ARE READING
ʟᴏᴠᴇ ʟɪɴᴇ⌜ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇ⌟
Fanfictionʟᴇᴛ ᴅʀᴀᴡ ʟᴏᴠᴇ ʟɪɴᴇ ᴡɪᴛʜ ᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛ💋 [ꜱᴛᴀʀᴛ ᴅᴀᴛᴇ-26.10.2021 ᴇɴᴅ ᴅᴀᴛᴇ-5.12.2021]