P-21[Uni+Zg]

2.8K 237 9
                                    

လှပသည့်အပြင်အဆင်နှင့်ခန်းမကြီးတွင်..
ဥက္ကဋ္ဌအသစ်တင်ခြင်းနှင့်.ပစ္စည်းအသစ်မိတ်ဆက်ပွဲတို့ကြောင့်ဝန်ထမ်းများသာမက၊စပ်တူကုမ္ပဏီရှိဥက္ကဠများပါရောက်ရှိနေကြသည်...

အေးစက်စက်မျက်နှာပေးနှင့်အတူ..
ဝိုင်ခွက်အားတစ်လှုပ်လှုပ်ဖြင့်..ဒေးဗစ်နှင့်စကားပြောနေသောရူဘီအားသူငေးကြည့်နေမိသည်...

ဂါဝန်အနီသွေးရောင်နှင့်..ညှပ်ရိုးများပါပေါ်နေသည့်အပြင်..ကျောသို့ဖြာချထားသောဆံပင်အကောက်လိုင်းများကြောင့်..ညနတ်သမီးတစ်ပါးအလား..သူမသည်လှပနေသည်...

"လီလီ..မစ္စတာပတ်တို့မိသားစုရောက်နေပီ..သွားနှုတ်ဆက်လိုက်အုန်း.."

"ဟုတ်..အန်ကယ်ဂျေး.."

ရပ်နေသည့်ဝိုင်ယူသည့်စင်မှရွှေ့ကာ....
Anne Park Companyရှိမိသားစုဘက်သို့ကူးပြောင်းသွားလေသည်..

"ခွီး.."

ထိုအသံကတော့ပတ်ချယ်ယောင်း၏ဗရုတ်သုတ်ခနိုင်သောပုံကိုမြင်၍လီဆာအသံထွက်၍ရီမိသွားခြင်းပင်..ကပွဲဖြစ်သောကြောင့်ဝတ်ထားသောဝတ်စုံမှာမိုးပြာရောင်ဂါဝန်အရှည်..သူများအမြင်တွင်တော့လှနေပေမဲ့....လီဆာ့အမြင်တွင်တော့..ရီချင်စရာကောင်းနေလေသည်..

ချယ်ယောင်းသည်သူ့အားရီနေသည်ကိုသိသည်နှင့်...."ငါ့ကိုမလှောင်နဲ့"ဟူသောပုံစံဖြင့်မျက်လုံးပြူးပြနေလေသည်..

"မင်္ဂလာပါ..အန်ကယ်၊အန်တီနဲ့..အစ်ကိုချန်းယောလ်.."

"အင်း..မင်္ဂလာပါ..သမီးလေးလီလီ..မတွေ့ရတာတောင်ကြာပီဘဲနော်.."

"ဟုတ်ကဲ့..အန်ကယ်.."

အန်ကယ်ပတ်တို့နှင့်စကားပြောနေရင်း..စင်ပေါ်ရှိမိုက်ရှိအသံမှာထွက်လာခဲ့သည်..

"အားလုံးဘဲ..မင်္ဂလာညချမ်းလေးပါခင်ဗျာ..
အခုပထမဆုံးအစီအစဥ်ကတော့.

'L Brand၏ယာယီဥက္ကဠဂျဲန်းနီရူဘီဂျိန်းမှဆက်ခံသူဥက္ကဠလာလီဆာမာနိုဘန်အား..ကုမ္ပဏီလွဲပြောင်းကြောင်းစာချုပ်တွင်လက်မှတ်ထိုးခြင်း´

ဘဲဖြစ်ပါတယ်ခင်ဗျာ.."

Host၏အသံဆုံးသည်နှင့်...ပွဲခင်းတစ်ခုလုံးလက်ခုပ်သံများဖြင့်ဆူညံသွားလေသည်..

ʟᴏᴠᴇ ʟɪɴᴇ⌜ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇ⌟Where stories live. Discover now