"𝗔𝗥𝗘 𝗪𝗘 𝗦𝗧𝗜𝗟𝗟 𝗙𝗥𝗜𝗘𝗡𝗗𝗦
𝗖𝗔𝗡 𝗪𝗘 𝗕𝗘 𝗙𝗥𝗜𝗘𝗡𝗗𝗦""𝖶𝖧𝖠𝖳 𝖠𝖱𝖤 𝖸𝖮𝖴 𝖳𝖠𝖫𝖪𝖨𝖭𝖦 𝖠𝖡𝖮𝖴𝖳."𝗌𝖺𝗒𝗌 𝖺 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆 𝗆𝗎𝖿𝖿𝗅𝖾𝖽 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾"𝖸𝖮𝖴 𝖪𝖭𝖮𝖶 𝖤𝖷𝖠𝖢𝖫𝖸 𝖶𝖧𝖮 𝖨𝖬 𝖳𝖠𝖫𝖪𝖨𝖭𝖦 𝖠𝖡𝖮𝖴𝖳" 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝖽"𝖸𝖮𝖴 𝖲𝖫𝖤𝖯𝖳 𝖶𝖨𝖳𝖧 𝖧𝖤𝖱 𝖡𝖤𝖧𝖨𝖭𝖣 𝖬𝖸 𝖡𝖠𝖢𝖪 𝖣𝖮𝖭𝖳 𝖠𝖢𝖳 𝖠𝖫𝖫 𝖣𝖨𝖥𝖥𝖱𝖤𝖭𝖳"𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝖺 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗇𝖽-
𝘼𝘾𝙏 𝙐𝙋 𝙔𝙊𝙐 𝘾𝘼𝙉 𝙂𝙀𝙏 𝙎𝙉𝘼𝘾𝙃𝙀𝘿 𝙐𝙋
𝗸𝗮𝘁𝗶𝗮𝗻𝗮 𝘄𝗮𝗸𝗲𝘀 𝘂𝗽 𝘁𝗼 𝗻𝗼𝘁 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗵𝗲𝗿 𝗽𝗵𝗼𝗻𝗲 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳𝗳 𝗯𝘂𝘁 𝗵𝗲𝗿 𝗵𝗲𝗮𝗱 𝗵𝘂𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘀𝗵𝗲 𝗯𝘂𝗺𝗯𝗲𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝗵𝗲𝗮𝗱 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗵𝗲 𝘄𝗼𝗸𝗲 𝘂𝗽.𝗘𝘅𝘁𝗿𝗲𝗺𝗹𝘆 𝗶𝗿𝗿𝗮𝘁𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘀𝗵𝗲 𝗰𝗵𝗲𝗰𝗸𝘀 𝗵𝗲𝗿 𝗽𝗵𝗼𝗻𝗲 𝘀𝗲𝗲𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗰𝘁 "𝗕𝗢𝗢 𝗧𝗛𝗔𝗡𝗚" 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗶𝗴𝗵𝘀 𝗮𝗻𝘀𝘄𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 "𝖻𝗂𝗍𝖼𝗁 𝗐𝗍𝖿 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍""𝖠𝖧𝖧𝖧𝖧𝖧𝖧𝖧𝖧"𝘀𝗮𝘆𝘀 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗻𝗴𝘀 𝘂𝗽,𝗞𝗮𝘁𝗶𝗮𝗻𝗮 𝗰𝗼𝗻𝗳𝘂𝘀𝗲𝗱 𝗼𝗳 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻𝗱 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲𝘀 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗴𝗲𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆.𝗪𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘀𝗵𝗲 𝗴𝗲𝘁𝘀 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆 𝘀𝗵𝗲 𝗽𝘂𝘁 𝗵𝗲𝗿 𝗺𝘂𝘀𝗶𝗰 𝗼𝗻 𝘀𝗵𝘂𝗳𝗳𝗹𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗮 𝘀𝗼𝗻𝗴 𝗰𝗮𝘁𝗰𝗵𝗲𝘀 𝗵𝗲𝗿 𝗲𝗮𝗿 𝗰𝗮𝗹𝗹𝗲𝗱 "𝗔𝗥𝗘 𝗪𝗘 𝗦𝗧𝗜𝗟𝗟 𝗙𝗥𝗜𝗘𝗡𝗗𝗦" 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝘀 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗿 𝗽𝗿𝗲𝘃𝗶𝗼𝘂𝘀 𝗿𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹𝘆 𝗵𝗲𝗿 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝗼𝗻𝗲,𝘀𝗵𝗲 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲𝘀 𝘁𝗼 𝗶𝗴𝗻𝗼𝗿𝗲 𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁𝘀 𝗮𝗻 𝗴𝗲𝘁𝘀 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆.
𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗰𝗵𝗼𝘀𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗵𝗲 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘄𝗲𝗮𝗿 𝗸𝗮𝘁 𝘄𝗮𝗹𝗸𝘀 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗸𝗶𝘁𝗰𝗵𝗲𝗻 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸𝗳𝗮𝘀𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗼 𝗰𝗵𝗲𝗰𝗸 𝗵𝗲𝗿 𝘀𝗰𝗲𝗱𝘂𝗮𝗹,𝗞𝗮𝘁𝗶𝗮𝗻𝗮 𝗶𝘀 𝗮 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗹 𝘀𝗼 𝗻𝗼𝗿𝗺𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘀𝗵𝗲 𝗵𝗮𝘀 𝗮 𝗳𝘂𝗹𝗹 𝘀𝗰𝗲𝗱𝘂𝗮𝗹 𝗯𝘂𝘁 𝘁𝗼𝗱𝗮𝘆 𝘀𝗵𝗲 𝗵𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗿𝗲𝗲 𝘀𝗵𝗼𝗼𝘁𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝘆 𝗻𝗮𝗺𝗲𝗱 "𝙂𝙊𝙇𝙁 𝙒𝘼𝙉𝙂" 𝘂𝗻𝗳𝗮𝗺𝗶𝗹𝗶𝗮𝗿 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗿𝗮𝗻𝗱 𝗻𝗮𝗺𝗲 𝘀𝗵𝗲 𝗹𝗼𝗼𝗸𝘀 𝗶𝘁 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗶𝘀 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗲𝘀𝘁𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗶𝘁𝗲𝗺𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗼𝗹𝗼𝘂𝗿 𝗰𝗵𝗼𝗶𝗰𝗲𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗿𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝗲𝗮𝗿𝗰𝗵𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝘄𝗻𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗿𝗮𝗻𝗱 "𝗍𝗒𝗅𝖾𝗋 𝗈𝗄𝗈𝗇𝗆𝖺 𝗁𝗆𝗆 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙙 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙢".