bölüm altı
tony stark'ın oyun kuralları▼
Bucky sıkıcı bir gün geçirmeyi umuyordu ama onun yerine kendini Steve ve polislerle dolu bir hikayenin arasında bulmuştu. Sıkılmamaktan şikayetçi olduğundan değildi elbette, eğer olsaydı bu değer bilmezlik olurdu. Sadece kendisini eğlendiren şeyin tutanakların tutulduğu ciddi bir olayın yerine basit bir dedikodu olmasını isterdi.
''Kimin yaptığını biliyor musunuz?'' dedi Steve hikayenin sonuna geldiğinde.
Sarışın çocuk, Bucky'nin karşısında yatakta otururken iç geçirip kendini hiç çekinmeden yüz üstü yatağa bıraktı. ''Tony Sokovialı çocuk olduğunu düşünüyor ama kameralara yakalanmamış.''
''Adı Helmut Zemo.'' derken buldu Bucky kendini. Tüm gün ismini telafuz etmeyi denemek istediğini söyleyene kadar fark etmemişti ama şimdi, söyledikten sonra çocuğun ağızda yuvarlanması oldukça hoş bir ismi olduğunu reddedemezdi. ''Bu kadar ciddi bir şey yapacağını düşünüyor musun? Ülkeye yeni gelmiş ve... Ne bileyim, böyle bir şey kovulmasına sebep olmaz mıydı?''
''Burada olmaktan çok zevk alıyor gibi görünmüyor.'' Steve kafasından Tony ile Zemo'nun kavgalarını şöyle bir geçirdi. Zemo'nun Amerikan hükümetine düşmanlığı o kadar belliydi ki burada olmaya zorlandığını öğrense bile şaşırmazdı.
Bucky cevap vermek yerine omuz silkti. Düşünceyi öylesine ortaya atmıştı, üstelik yanlış olduğuna inanmak da çok kolaydı.
Steve hikayesine kaldığı yerden devam edip sadece Tony ile ilgili kısımlara - Ne kadar güzel gülümsediği, gözlerinin büyüleyici olduğu, kalbinin temizliği gibi abartılı kalıplardan ibaretti sadece - geçince Bucky dinliyormuş gibi görünerek soyutladı kendini. Kafasında Zemo'yu Tony'nin arabasını parçalarken hayal etmeye çalışıyordu ve çocuğun role bu kadar uyması onu şaşırtmamıştı. O koyu renk gözlerde görmüştü katıksız nefreti.
Tek sebebinin sadece politika olması çok mantıksızdı.
Amerikan çocukları da elbette milliyetçi olabilirdi ama onlarınki sadece sözde cümlelerden ibaret olurdu genelde. Rahatını bozup Amerikan özgürlüğünü, üstünlüğünü ve bağımsızlığını savunacakları çok az durum vardı. Bucky ülkeleri başka bir tanesiyle silahların ateşlendiği türde bir anlaşmazlık yaşadığında bile bunu zar zor öğreniyordu.
Belki de çocuğun ailesi bombalardan zarar görenler arasındaydı. O zaman her şey daha mantıklı olabilirdi ve Bucky gün geçtikçe daha fazla öğrenmek istiyordu sebebini.
Ertesi gün okula gidemediler çünkü polisin araştırmasına rahatça devam edebilmesi için sakin bir ortam oluşturulmasına karar verilmişti idare tarafından. Bir günlük tatil için bile sevinen öğrenciler bu kararı çok da sorgulamasalar da Tony Stark'ın başına gelenler dilden dile yayılmaya başlamıştı. Bir kısım öğrenciler suçu Tony'nin eski - ve Bucky'ye göre oldukça aptal - sevgilisi Justin Hammer'a atarken Howard Stark'ın düşmanları olduğunu iddia edenler çoğunluktaydı. Sadece hemen hemen iki elin parmakları kadar öğrenci Bucky ve Sokovialı çocuğun kavgalarına şahit olmuş, suçun onun olduğunu iddia etme cüretinde bulunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aslında bir konu var ☰ winterbaron, au
Fanfiction❝ Helmut Zemo, babası tarafından yeni okuluna gönderildiğinde okuldan ve şehirden bu kadar nefret edeceğini düşünmemiştir. Bucky Barnes ise sadece yanlış zamanda yanlış yerdedir. ❞ ➥ wattpad tr'nin ilk uzun soluklu winterbaron hikayesidir. ➥ #1 in w...