Nu imi doream sa dorm singura. Casa asta pare foarte mica privita din exterior, dar in interior ma simt ca o zana micuta si ratacita pe ici pe colo. Imi e frica de intuneric si mai ales de faptul ca e prima oara cand ma aflu in casa lui Kelly. E foarte frumoasa, dar pare sinistra. Felul in care luna isi strecoara razele prin fereastra subtire si apoi si le asterne pe cuvertura ma face sa ma simt de parca as fi protagonista unui adevarat film horror. Trebuie sa ii spun lui Connor, dar aceasta camera are doar un pat si nu cred ca ii va surade ideea de a dormi pe jos.
"Connor, vi te rog putin in camera mea?" Ma trezesc tipand si ma astept la o injuratura zdravana din partea lui Connor care sigur sforaie la ora aceasta.
"Femeie, esti nebuna? E ora 00:25 si tu tipi ca o nebuna? Ce naiba e in neregula cu tine?"
Picioarele sale pasesc timid pe podea. Vine cu o fata de "crocodil infometat" si ma astept ca din minut in minut sa sara pe mine si sa ma sufoce cu perna pe care o avea in mana. Era imbracat doar cu o pereche de pantaloni care ii atarnau lenes pe solduri. Arata al naibi de bine, iar parul sau ciufulit nu facea altceva decat sa imi confirme acest lucru. S-a asezat pe marginea patului meu, iar eu am tresarit atunci cand am simtit salteaua miscandu-se.
"Uite, Connor, eu doar....vroiam sa dormi cu mine!" O zic repede si dupa ce termin de zis iau o gura mare de aer.
"Ce? De ce? Iti e frica de intuneric? Ok, sa dormim, fa-mi loc langa tine!"
Asta e nebun?Cum naiba sa doarma in acelasi pat cu mine?
1,2,3 stie ca il vrei!
Poftim? Nu il vreau, suntem amici!
"Amici", cu siguranta amici!
"Aaa....nu, nu dormim in acelasi pat!" Ii spun asta pe un ton autoritar tipand la el.
"Si cum ma rog se presupune ca o sa dorm cu tine? Doar nu crezi ca o sa dorm pe un scaun, nu?"
"Nu, nu pe un scaun. Pe jos doar!"
"Okay, asta nu o sa se intample. Noapte buna, Sky!" Se ridica si vrea sa paraseasca camera.
"Stai!" Ma trezesc vorbind.
"Da?"
"Te rog, ramai cu mine in noaptea asta!"
Spunandu-i acest lucru, ii fac loc langa mine in pat si imi imaginez ca ne desparte un zid urias construit din caramida. Acesta se aseaza langa mine si imi sopteste un "noapte buna" la ureche dupa care adoarme.
La scurt timp dupa ce adorm si eu, simt doua brate care ma inconjoara si simt un parfum pe care il ador. Deschid ochii usor si il vad acolo, tinandu-ma la pieptul lui inhaland mirosul samponului meu. Nu stiu ce sa fac, inima mea bate atat de tare incat ma tem ca zgomotul il va trezi. Imi musc buza de jos si sper ca o sa isi retraga bratele care ma tineau lipita de pieptul sau. Vazand ca acesta nu are nici cea mai mica intentie sa faca acest lucru, incerc usor sa scap din stransoare, dar spre mirarea mea vad doi ochi caprui ce se deschid incet si aud o voce ragusita ce paraseste acele buze minunate.
"Stii ceva? Esti o hoata mica care isi musca buza intr-un mod atat de provocator incat cred ca nu o sa ii mai dau drumul niciodata!"
"C-Connor, eu nu am vrut sa te trezesc, doar ca, vezi tu...."
"Shhh, nu e nimic. Cred ca nimeni nu s-ar supara daca ar fi trezit de cea mai frumoasa femeie."
"E-eu nu sunt frumoasa deloc!"
"Taci, femeie! De ce vrei sa strici tu toate momentele frumoase?"
"Momente frumoase?"
"As putea doar sa te fac sa taci...."
Fata sa se apropia amenintator de a mea, iar ochii sai ii cautau pe ai mei plini de dorinta. O dorinta arzatoare se asternu usor in pantecul meu si nu mai gandeam deloc. Il doream, imi doream atat de mult acel sarut. Il doream mai mult decat l-am dorit pe oricare altul si totusi ceva imi spunea ca nu e bine sa continui.
"Um, noapte buna Connor!"
"Noapte buna, Sky. In zadar incerci sa scapi din bratele mele, esti aici, te simt si nu vreau sa pleci!"
Spunand aceastea amandoi am cazut intr-un somn adanc, Eram imbratisati, iar zidul imaginar de caramida tocmai fusese demolat. Eram acolo, in bratele lui si am simtit o gramada de lucrui de care ma temeam. Desi nu as fi vrut sa recunosc acest lucru, eu cred ca m-am indragostit de Connor.
***
Era dimineata, iar mirosul de cafea ma transforma intr-un zombie infometat. Am deschis ochii si am vazut ca eram singura in patul urias. Connor sigur face a nu stiu cata cafea deja si ma injura in gand pentru simplu fapt ca dorm mult prea mult. Decid sa merg in bucatarie si ma pregatesc fizic, sufleteste, moral si phisic pentru urmatoarea predica venita din partea lui.
"Buna dimineata, Sky!" O spune cu zambetul pe buze atat de fericit si increzator in acel zambet care ar trebui sa fie ilegal.
"Hei, neata! Credeam ca o sa ma primesti cu o morala despre nu-mai-dormi-atat-de-mult-ca-stii-tu-de-ce, dar acum ca te vad atat de fericit ma bucur ca am luat decizia de a veni in bucatarie cu speranta ca voi primi o cafea."
"Esti amuzanta si nu stiu ce tot bolborosesti acolo, dar sa stii ca vorbesti in somn."
"Nu. Pe bune?"
"Da, mi-ai pronuntat numele de minim sase ori si sa stii ca a fost foarte enervant deoarece nu puteam sa dorm."
Poftim? De ce as face asa ceva? Sunt o vaca extraterestra care nu gandeste.
De ce? Pentru ca il placi si stii asta. Chiar nu are rost sa mai negi.
Scuteste-ma te rog! Mereu intervine cineva, in cazul meu esti tu.
Atunci recunoaste ca il placi in numele sfintei pizza!
Oh, grozav! Vorbesc de una singura. Help pls!
"Hei, Sky, e totul in regula? Pari cam abatuta si putin stresata."
"Da,probabil, adica.....poate am visat ca m-ai inchis in subsol legata de un scaun si ma fortai sa ma uit la clipuri cu Bieber. Ce stiu eu, oricum nu conteaza prea mult!"
"Um...poate. Oricum, asta conteaza cel mai putin acum. Tin sa te anunt ca diseara mergem la o petrecere pe plaja cu niste vechi amici care.....ei bine, ei.....fac lucruri!"
"Connor, iarba nu e un lucru. In plus si eu am fumat de cateva ori deci te rog sa nu-mi tii aici o intreaga morala despre marijuana-nu-e-buna-dar-stiu-ca-si-tu-fumezi."
"Defapt, ai dreptate. Si eu am fumat ,dar tu totusi esti mai micuta si nu ai voie. Nu vreau sa mai aud nimic, mai bine mergi sa te pregatesti pentru petrecere. Stiu ca voua va ia mult sa va aranjati si sa faceti chestii cu parul."
"Tu vorbesti? Ai face crima pentru parul tau si esti mai rau decat orice alta femeie. Nu am mai vazut pe nimeni care sa aiba atata grija de un amarat de par. Oricum merg sa-mi pregatesc niste haine si sa fac o baie. Ne vedem diseara!"
CITEȘTI
Love you, idiot!
Teen FictionCe se intampla atunci cand ura, dorinta si pasiunea sunt combinate? Poate asta sa fie combinatia letala pentru Skyler? Poate Connor sa o doreasca atat de mult incat sa permita iubirii sa patrunda in viata lui? Mai poate Skyler sa traiasca fara baiat...