Au trecut doua saptamani iar eu ma aflu intr-o casa mare alaturi de Jace. Am incercat multe lucruri, dar in zadar, nu am reusit sa evadez. Tipul e ticnit , mereu are privirea aia ciudata cu care ma imbraca de sus pana jos. Am tot sperat ca poate Connor va veni dupa mine, dar nu a venit si sincera sa fiu mi-am pierdut orice speranta. Am inceput sa ma obisnuiesc cu ideea de a ramane inchisa aici pe veci.
Tipul asta pe nume Jace arata al naibii de bine. Este foarte bine facut si are un zambet de milioane, pacat ca e un idiot care ma tine inchisa aici. De doua saptamani nu am iesit din aceasta casa deloc. M-am plictisit sa fiu fortata sa ma uit la tv . Mi-a luat telefonul si nu am voie nici pe net, grozav, nu?
Seara , inainte sa ador obisnuiesc sa privesc pe fereasta mare de la camera in care sunt inchisa. Privesc stelele si incerc sa le impartasesc tot ceea ce simt fara a cere nimic in schimb. Sunt doua saptamani in care am fost rupta de lume, doua saptamani in care Connor mi-a lipsit si inca imi lipseste. Urasc sa stau departe de el, dar poate asa e mai bine. E fratele meu si sentimentele pe care le simt pentru el sunt mult mai puternice decat ar trebui sa fie. Urasc chestia asta care mi se intampla si refuz sa cred ca s-ar putea numi "dragoste". Nu am fost indragostita niciodata si nu vreau sa ma indragostesc tocmai de fratele meu.
***
Razele soarelui patrund prin sticla geamului gigantic si imi inunda fata. Am dormit foarte putin din cauza viselor avute. Ma stramb si incerc sa ignor acea caldura care imi patrunde in piele. Buimacita ma ridic si ma uit la ceasul de pe noptiera care indica ora 10:00 . Avand in vedere ca am adormit pe la ora 4:00 nu pot spune ca am dormit mult. Ma ridic si ma indrept catre sifonier. Il deschid cu grija si aleg o pereche de pantaloni scurti si un tricou negru simplu. Aceste haine le-am primit ieri, insa nu am avut inca ocazia sa le probez. Observ ca Jace mi-a nimerit marimea si zambesc atunci cand vad ca pantalonii si tricoul se muleaza perfect pe corpul meu. Cobor scarile si ma asez pe canapea.
-Buna dimineata Sky, trebuie sa vorbim! Duritatea vocii sale ma facea sa tremur.
-Nu vreau sa vorbesc cu tine. Ti-am mai zis pana acum cat de tare te urasc? O , da , ti-am mai zis de 100 de ori. TE URASC Jace , mi-ai distrus viata normala pe care orice adolescenta o are.
-Nu iti permit sa vorbesti asa ! Nu ai dreptul de a-mi vorbi asa Sky, nu tu!
- A nu? Esti un idiot care crede ca poate controla viata oricui, dar te inseli !
-Sky, nici macar nu stii ....taci! Taci naibi din gura aia ! Eu te-am salvat idioato!
-M-m-ai salvat? De cine naiba m-ai salvat?
-Nu intelegi ! Nu am de ce sa-ti dau explicatii!
-Daca nu imi spui am sa ma sinucid in baie si ai sa regreti!
-Ai innebunit? Puteam observa ingrijorarea care statea ascunsa in spatele privirii sale.
Atunci am realizat ca ne-am apropiat foarte mult. M-a prins usor de mana si m-a lipit de el pastrand contactul vizual. In momentul in care a incercat sa ma sarute am fugit in baie inchizand usa in urma mea.
-Sky, iesi afara ! Daca intru peste tine ai sa regreti! Iesi dracu' afara femeie!
-Lasa-ma , m-am saturat , toata viata mea e plina de minciuni, de oameni care se satura de mine si ma pasaporteaza mai departe. Nu vreau sa mai aud ,sa vad sau sa simt ceva! Vreau sa mor!
-Sky, asculta ! Toata viata mea am urat femeile. Pentru mine femeile reprezentau doar niste jucarii si asta s-a intamplat din cauza unei femei, o femeie pe care am iubito din tot sufletul meu. Acum 3 ani te-am intalnit la scoala. Mergeam in vizita la verisoara mea mai mica, Rebeca. Te-am zarit pe hol alaturi de cateva colege si aveam de gand sa te bag in patul meu. Am tot incercat, ti-am trimis flori, scrisori anonime si chiar bijuterii, dar tu le aruncai la gunoi pe toate. Am incercat sa inteleg de ce tu esti singura care poate refuza asa ceva si ....acum am inteles, tu esti diferita, atat de diferita. Am decis ca meriti si am luptat , am luptat pentru tine. Te-am adus aici pentru ca vreau sa iti ofer o viata mai buna, vreau sa uiti de Connor si de familia ta. Vreau sa te angajez ca dansatoare in clubul meu Skyler si nu voi accepta un raspuns negativ!
-Ce? Nu, normal ca nu! Lacrimile au inceput sa cada din ochii mei inghetati de frica. Am inceput sa plang si sa tip , spunandu-i ca nu voi accepta asta niciodata.
-Ok, dar eu vreau asta si tu stii bine ca nu ai unde sa fugi. Ar fi chiar tragic daca Connor ar pati ceva, nu?
-Connor? Lasa-l in pace nemernicule. O sa fac orice imi ceri, dar te rog sa nu-i faci rau lui Connor!
- Asa papusa, ai sa vezi ca eu pot sa iti ofer o alta lume, una pe care ai sa o adori!
***
Heii dragi cititori. Vreau sa incep prin a va spune ca sunt foarte dezamagita de acest capitol. E cel mai scurt de pana acum si va promit ca la urmatorul am sa incerc sa scriu mult mai mult. Va multumesc tuturor celor care imi cititi povestea si imi sunteti alaturi! :*
CITEȘTI
Love you, idiot!
Teen FictionCe se intampla atunci cand ura, dorinta si pasiunea sunt combinate? Poate asta sa fie combinatia letala pentru Skyler? Poate Connor sa o doreasca atat de mult incat sa permita iubirii sa patrunda in viata lui? Mai poate Skyler sa traiasca fara baiat...