6. Streaptease

155 5 2
                                    

 Din perspectiva lui Jace:

Nu stie, idioata asta mica nu stie de Connor. Ea nu stie ca el face parte din mafie. E bine, e bine ca nu stie nici de mine. Adevarul e ca nu o iubesc si sper ca sentimentele mele pentru ea nu se vor schimba. Motivul pentru care ea se afla aici este pentru a ma razbuna pe Connor. Am incercat 3 ani sa intru in mafie , dar idiotul ala mi-a luat-o inainte. Nu stiu cum si de ce, dar el a fost ales, el era mereu mai bun decat mine. Inainte eram cei mai buni prieteni, dar apoi ne-am distantat tot mai mult si cred ca asta se datoreaza faptului ca el era mereu mai bun decat mine. Inca imi amintesc meciul de fotbal in care idiotul a inscris 2 goluri doar pentru ca nu mi le-a pasat mie. Am inceput sa-l urasc incetul cu incetul si azi il urasc mai mult decat orice. Nu merita sa aiba toate astea, e vina lui ca eu am fost mereu baiatul invizbil din umbra, dar anul trecut am reusit sa ma alatur mafiei. Don Vicenzo il considera ca pe un fiu , dar el e batran si nu va reusi sa isi duca planurile la bun sfarsit. El doreste ca in continuare Connor sa-i preia locul, dar nu-l voi lasa pe idiot ca si de data aceasta sa imi ia totul.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 "La naiba am si uitat de zapacita asta mica, trebuie sa o introduc de astazi in afacere, stiu ce-i poate capul lui Connor si pun pariu ca acum o cauta! Sebastian treci aici , acum! "

   "Da ...ma scuzati! Sunt aici la dispozitia dumneavoastra!" Ii puteam simti inima agitata si frica care isi faceam simtita prezenta in vocea sa blanda care facea mici onduleuri.

    "Pregateste-o pe Sky pentru dansul ei minunat din aceasta seara!" Imi e teama ca ratata asta o sa o dea in bara, am un client foarte important care vine de la mare departare si face parte din mafie. O singura miscare gresita si voi fi dat afara din mafie, sau chiar omorat.

Din persepctiva lui Sky:

   "Grozav, o durere de cap, tot ce imi lipsea momentan!"

   "Normal, mereu iti lipseste cate ceva, dar nu recunosti, nu recunosti nici macar ca idiotul de Connor iti lipseste cel mai mult!"

  "Ce? Cine naiba mai esti si tu?"

  "Constiinta ta desteapta mica ca esti. Iata si motivul pentru care ne aflam in aceasta situatie idioata."

  "Ne aflam? Eu ma aflu, tu esti doar constiinta mea!"

  "Esti tare inteligenta Sky, fac parte din tine!"

  Mi-ar fi placut enorm sa stau la taclale cu asa- zisa mea constiinta, dar cineva mi-a intrerupt discutia "interesanta" pe care o aveam cu aceasta minunata constiinta . Mi-am tras o palma mental si am mers sa deschid usa.

  "D-da?" Un barbat chipes si destul de tanar imbracat intr-o uniforma care i se potrivea perfect statea acum in fata mea.

  "Domnisoara Sky, am venit sa va pregatesc pentru diseara. Domnul Jace mi-a spus ca veti dansa drept animatoare asa ca v-am adus tot ce este necesar. Daca nu va suparati o sa va pun totul pe pat. La ora 20:00 sa fiti gata, Andreea va veni sa se ocupe de machiajul si coafura dumneavoastra." Acesta lasa 3 sacose pe patul gigantic in care dormeam si a parasit camera, indreptandu-se spre bucatarie.

Love you, idiot!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum