3. Esti un idiot!

143 6 2
                                    

M-am trezit dimineata cu niste dureri ingrozitoare de cap si am coborat din pat indreptandu-ma spre baie iar mai apoi spre bucatarie. Mi-am turnat lapte in cana mea preferata si am inceput sa beau pierduta printre ganduri. Si daca vrea sa plece? Ce pot eu sa ii fac? E alegerea lui si numai a lui , eu nu pot sa ii controlez viata. Stiu ca a fost mereu rebel si independent, dar parca in adancul sufletului speram ca macar de data asta o sa depinda de mine. Ca o sa ii pese de mine si ca nu o sa ma raneasca in halul asta, dar fie ce o fi eu trebuie sa raman puternica si nepasatoare. Linistea este intrerupta de vocea lui Connor care inunda incaperea.

-Buna dimineata! Spuse hotarat spre surprinderea mea.

-Buna dimi....dar nu am apucat sa termin ca m-am trezit cu niste cuvinte care parca imi strafulgerau inima.

-Taci Sky! Vreau sa taci naibi din gura! Uite stiu ca poate te-ai obijnuit sa fiu bland cu tine, sa iti iert orice si sa imi pese, dar la naiba, Sky eu nu sunt asa. Stii destul de bine cum ma port cu celelalte fete si nu cred ca tu ai ceva mai special. Defapt daca stau sa ma gandesc nu inteleg de ce naiba imi pierd timpul locuind aici cu tine. Aaaaa, stai ca mi-am amintit, te tin aici pentru ca sunt obligat sa o fac, pentru ca ma-ta nu a avut unde sa te trimita si te-a lasat aici cu mine si in plus te descurci cu mancarea si treburile casei. Nu vreau sa te mai stiu in preajma mea. In doua ore imi decoleaza avionul si in sfarsit am sa plec departe de tine!

Doamne, idiotule cum sa spui asa ceva? Ma ranesti, doare!

-Esti un idiot, daca stiam ca ma urasti plecam de mult, dar nu-i nimic nu tu esti cel care va pleca. In doua ore imi fac bagejele si o sun pe mama sa ma mut la ea. Nu eu am venit aici cu forta. Nu vreau sa-ti stau in cale sau sa fiu in plus acolo unde nu e nevoie de mine. Credeam ca esti diferit idiotule, dar m-am inselat.

Fara a-i lasa timp sa mai spuna ceva am alergat spre camera mea si am inchis usa. Ma simteam slabita, batuta si calcata in picioare de 1000 de oameni. Ma dor cuvintele lui. Sunt ca un cutit infipt in inima care se tot invarte iar si iar cauzandu-mi o rana mai mare si mai adanca.Fara a mai sta pe ganduri incep sa-mi pregatesc bagajele pe care le termin intr-o ora si o sun pe mama.

-Alo, buna mami ! Ii spun acesteia printre suspine.

-Draga mea, esti bine? Ce s-a intamplat?

-Mami imi e dor de tine si vreau sa ma intorc acasa, stiu ca esti plecata la munca, dar te rog poti sa vi acasa? Am nevoie de tine mami!

-Draga mea , chiar daca mi-as dori atat de mult sa ajung acasa nu pot deoarece sunt la munca si primul avion este peste 24 de ore. Avem nevoie de bani , nu imi pot abandona si slujba asta. Te iubesc pitico si as vrea sa-ti fiu alaturi, dar intelege-ma. Putem rezolva problema la telefon draga mea, peste cateva luni ne intalnim acasa. Esti mare, frumoasa si puternica nu stiu ce te-a apucat cu dorul asta.

-Offf mami, si eu te iubesc si chiar enorm. Stai linistita, sunt in regula doar ca imi era dor sa-ti aud vocea. Haide nu te mai retin intoarce-te la munca. Ceau mami , te iubesc!

-Si eu te iubesc draga mea. Te rog sa fii puternica si sa nu mai plangi!

Grozav, am realizat ca e o cearta idioata si nu am de ce sa ii fac rau mamei care se chinuie acolo la munca pentru a-mi face mie un bine. Connor e un idiot si vreau sa plec departe. Brusc mi-a venit o idee. Mi-am facut un mini bagajel si am sunat-o pe Andreea. Andreea e o buna prietena la care as putea sa stau cateva zile pana rezolv problema asta.

-Buna Andreea am nevoie de ajutorul tau!

-Sky, draga mea cu mare placere. cu ce te pot ajuta?

Dupa ce i-am povestit totul am decis impreuna ca trebuie sa locuiesc cu ea cateva zile pana voi rezolva problema cu idiotul de Connor. Mi-am luat rucsacul si am pasit cu incredere pe hol tipand ca o dementa.

-Connor eu plec. Sper ca nu ti-am cauzat neplaceri si sper ca nu ti-am stat in cale. Nu ma intreba unde merg, nu e treaba ta!

Era de asteptat ca nici macar sa nu-mi raspunda. Muzica rock rasuna in tot apartamentul iar usa camerei sale era incuiata. Am coborat cu liftul pana jos si mi-am sunat un taxi.

Dupa 15 minute am ajuns pe o strada intunecata in apropiere de adresa la care trebuia sa ajung. Taximetristul ma lasase aici deoarece drumul era blocat.

-Grozav, ce norocoasa esti Sky acum trebuie sa mergi pe jos prin bezna asta.

Pierduta in gandurile mele si incercand sa vad macar ceva prin prejur simt doua maini reci una imi  este pusa la gura iar cealalta imi imobiliza mainile.

Din perspectiva lui Connor:

DA, sunt un idiot pentru ca o ranesc atat de mult, dar asta sunt eu. Nu am de ce sa ma schimb pentru o fata. Recunosc, tin la ea, dar asta nu o face cu nimic mai speciala in ochii mei. Poate trebuie sa vorbesc cu ea si sa ii spun ca poate ramane. Hotarat ma indrept spre camera lui Sky si bat la usa. Observ ca nu imi raspunde nimeni si indraznet de felul meu pasesc inauntru. Patul era gol, sifonierul era gol si Sky nicaieri. Observ telefonul acesteia pe birou si ma uit la ultimul apel care pare sa fie de la o fata pe nume Andreea. Stiu, nu e frumos ceea ce fac, dar nu pot lasa lucrurile asa. Simt cum mi se instaleaza un nod in gat si apas cu incredere "apelati". Dupa cateva secunde imi raspunde o voce subtire si mieroasa.

-Buna Sky credeam ca o sa ajungi mai repede, te astept de 3 ore si chiar incepusem sa ma ingrijorez.

-Ce? 3 ore? La naiba, unde locuiesti?

-Tu nu esti sky...A...Connor?

-Nu avem timp de explicatii femeie, da-mi adresa ta!

Dupa ce aceasta imi dicteaza adresa o notez pe un biletel. Stiam locul si stiam ca e foarte periculos mai ales pentru o naiva singura la o ora asa de tarzie. Ma urc in BMW-ul parcat in fata blocului si plec in cautarea lui Sky. Imi e teama sa nu fi patit ceva idioata asta mica.

-Doamne, ce idiot sunt! Daca Sky pateste ceva e numai din vina mea. Te rog pitico sa nu patesti nimic.....

Love you, idiot!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum