O dimineata ca oricare alta doar ca razele soarelui nu isi mai fac simtita prezenta. Mirosul de cafea este atat de puternic incat imi inunda narile, dar intr-un mod placut. Ador mirosul de cafea inca de cand eram mai mica. Mereu ma trezeam dimineata atunci cand locuiam cu mama si il simteam. Se pare ca am crescut, dar chestia asta nu s-a schimbat deloc. Stramb putin din nas usor suparata ca nu am primit o invitatie la cafea si cobor din pat. La contactul cu podeaua un mic "uh" spus mai mult in dispret imi paraseste buzele.
Dupa 10 minute de cotrobait prin sifonier gasesc niste haine comode , iar dupa ce le imbrac cobor scarile si intru in bucatarie. Connor statea neclintit la masa si puteam sa jur ca nici nu-mi observase prezenta. Dupa ce ma asez pe scaunul din fata lui acesta isi drege glasul si o voce sexi, usor ragusita ii paraseste buzele.
"Neata! Se pare ca nu te-ai deranjat sa te trezesti mai devreme." Vocea sa ragusita suna atat de bine dimineata.
"Neata! Se pare ca nu te-ai deranjat sa ma trezesti tu mai devreme. Parca asa era vorba, nu?" Ii spun pe un ton jucaus, dar serios in acelasi timp.Imi arunga o privire a osandei dupa care imi da replica.
"Eu tocmai asta faceam. Pentru ce crezi ca ma chinui de jumate de ora sa fac cafea? E a patra pe care o fac si tu abea acum te-ai deranjat sa cobori."
"Mhm -murmur si dupa imi apropii buzele de marginea canii si sorb o gura din lichidul maroniu- tare te-ai mai deranjat cu aceasta cafea!" Ii spun in zeflemea dupa care incep sa rad zgomptos ca o nebuna scpata de la sanatoriu.
"Ce vrei sa zici? Ce are cafeaua facuta de mine?" Imi zice pe un ton mieros, dar in acelasi timp putin afectat de reactia mea.
"Ce are? Are gust a apa cu nisip." Ii dau replica si rasul ma bufneste iar. Se uita putin la mine dupa care imi arunca o replica taioasa.
"Ei bine, daca nu iti place "apa cu nisip", te invit sa iti faci chiar tu cafeaua in fiecare dimineata." Era suparat, se vede ca s-a straduit mult sa preparea cafeaua aceea. E de apreciat ca nu si-a oparit ceva. In plus cafeaua era chiar delicioasa, dar nu puteam pierde momentul acesta de mult asteptat.
"Ei, haide. Sunt sigura ca oricine poate facea o cafea mult mai buna decat cafeaua pe care o faci tu!" Incep sa rad, iar el se uita speriat la mine.
"Sky, tu glumesti sau chiar spui adevarul? Cafeaua mea e minunata, Olivia spune mereu asta!" Si mi-a dat peste nas.
Olivia? Cine naiba e Olivia?
Olivia este tipa aceea aratoasa care era in calduri si a venit la Connor pentru ca el sa o reguleze.
Poftim? Te urasc, tipa aceea aratoasa? Iti bati joc de mine.
Esti geloasa? Tu stii foarte bine ca am dreptate si ca arata mult mai bine decat tine!
Oh, mai taci!
"Sky, esti bine? Ti-o mai amintesti pe Olivia? Incidentul cu galeata cu apa? Te urasc pentru ca m-ai lasat in erectie?"
"Po-po-poftim?! Nu e vina mea ca aduci panarame la noi acasa!" Era clar, baiatul asta stia sa-mi intoarca toate momentele de glorie impotriva mea. Uneori imi vine sa-l strang de gat.
"Oh, ma pricep la un singur lucru mai bine decat oricine altcineva. Si nu, lucrul acela nu e a face cafea, lucrul acela e sa te enervez pe tine la culme!" Acestea fiind aruncate asupra mea s-a ridicat si a pasit frumusel afara din bucatarie si din apartament. Am ramas muta si plina de nervi. Clar aveam nevoie sa ma descarc.
CITEȘTI
Love you, idiot!
Teen FictionCe se intampla atunci cand ura, dorinta si pasiunea sunt combinate? Poate asta sa fie combinatia letala pentru Skyler? Poate Connor sa o doreasca atat de mult incat sa permita iubirii sa patrunda in viata lui? Mai poate Skyler sa traiasca fara baiat...