1. Brother and sister, or not?

413 9 3
                                    

    Da, o dimineata obijnuita. Ce ma mira oare? Aceeasi sonerie care ma trezeste amintindu-mi ca azi sigur va fi o zi plictisitoare, dar zambetul imi reapare atunci cand aud melodia mea preferata.Telefonul imi suna si raspund incantata atunci cand citesc cu zambetul pe buze numele de pe ecranul telefonului " Andrew".

-Neata dragoste, imi spuse acesta pe un ton dulce si placut.

-Neata iubire, ii raspund pe acelasi ton, dar putin mai indraznet.

-Uite, Sky...eu m-am tot gandit si chiar nu vreau sa te mint in legatura cu sentimentele mele fata de tine.Esti o fata draguta , simpatica si dulcica, dar eu nu pot sa te iubesc deoarece m-am indragostit de Andreea. Sper sa nu te superi ca am decis sa ma despart de tine spunandu-ti asta la telefon, doar ca stiu cum reactionezi atunci cand esti ranita si furioasa.

-Ce naiba Andrew?Eu am fost proasta ta in tot acest timp?Fuck you! Si fara a mai sta pe ganduri ii inchid telefonul in nas dupa care ma trantesc in pat.

Eram ranita si suparata , insa nu pentru ca il iubeam de nu mai puteam. Chiar nu stiu daca l-am iubit , dar stiu ca reputatia mea avea sa aiba de suferit din cauza unui tantalau.Fara a-mi mai rascoli gandurile ma dau jos din pat si ma indrept spre dulapul meu care era destul de maricel.Imi iau o pereche de blugi mulati negrii si un tricou largut negru pe care scria "Fuck you idiot!" si desigur nelipsitele mele ghete cu tinte.Cobor scarile buimacita de cap si ma asez la masa asteptand bolul meu cu cereale.

-La naiba, Conor!

-Da, surioara. Apare cu un zambet strengaresc in bucatarie si imi pune pe masa bolul cu cereale.

Infulec ca o dementa din bolul cu cereale si ma pierd in linistea ce domina incaperea.

-Hei, Sky esti bine?Ma intrebase acesta cu o urma de ingrijorare in glas.

-Da, sunt bine, dar ma simt ciudat si cred ca tocmai am fost parasita. ii spun toate acestea cu o urma de regret si o fata suparata.

-Parasita? Tu? Sora lui Conor Evans parasita?

-Da, parasita .De ce te miri asa? Tu esti Conor Evans.Eu sunt doar Skyler Clarks.

-Esti prostuta, frumoaso! Imi spuse acesta incepand sa rada.

-Ei, domnule Evans, dar ce ti se pare atat de amuzant in toata chestia asta? Tu chiar nu vezi ca sunt ranita si ca am sa mor de suparare? Auzind acestea incepem amandoi sa radem si sa glumim pe seama vorbelor spuse.

   Ok, asa decurge o zi din viata mea, bine, nu chiar orice zi.Nu in fiecare dimineata sunt parasita de cel mai frumos baiat din scoala. Probabil ca pana acum toti va intrebati " Cine e Sky?", " E sora lui Conor?" Ei bine, nu! Nu sunt sora lui Conor. Ma numesc Skyler Clarks si locuiesc impreuna cu asa zisul meu "frate" Conor Evans. E chiar obositor sa locuiesti cu o vedeta care are milioane de fane innebunite dupa parul lui misto sau dupa patratelele sale.Poate acum va intrebati de ce Conor imi spune "surioara", nu? Ei bine, Conor ma considera sora lui mai mica deoarece mamele noastre se intelegeau bine inca de cand eu aveam 5 ani. Acum am 17 ani si in urma cu 2 ani m-am mutat impreuna cu Conor deoarece mama mea este mai mereu plecata cu afaceri iar parintii lui sunt si ei plecati. Tata si mama au divortat acum multi ani ,dar in ciuda faptului ca sunt divortati tata ma cauta si imi cumpara ce vreau. In ciuda faptului ca tin enorm de mult la el nu am vrut sa raman la el deoarece el este recasatorit cu o femeie pe nume Amber si eu nu o prea suport.Ei bine, sa reveinm.

                     *****

Din perspectiva lui Conor:

Love you, idiot!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum