Mikor hazaértünk mondtam apának, hogy menjen ki a medencéhez, és várjon meg, mert beszélni akarok vele. Miután kiment én azonnal elkezdtem keresni Carolinet, hogy kikérdezzem az érzéseiről. Szerencsére hamar meg is találtam, éppen Bonnieval, Davinával és Freyával csinálta a vacsit.
–Sziasztok!- köszöntem nekik.
–Szia Am!- köszöntek vissza.
–Nem baj, ha elrabolom egy kicsit Carolinet?- kérdeztem, mire a 3 boszi mindenttudóan összenézett, és egyetértően bólintott.
–Nem baj vidd csak.- mondta Bonnie
–És a vacsival mi lesz?- kérdezte Caroline.
– Majd mi megoldjuk menj csak.- mondta Freya.
–Oké.Carolineal kimentünk az étkezőbe, leültünk és én egyből a lényegre tértem.
– Szereted apámat?- kérdeztem. Hallottam, hogy egy nagyot dobban a szíve
– Ezt meg honnan veszed?- kérdezte.
– Látom hogy nézel rá, hallom a szívverésed amikor a közelébe vagy és látom, hogy most milyen rák vörös vagy.- fejeztem be mosolyogva.
–Igen szeretem.-válaszolta
–Akkor menj és mondd meg neki. Kinn van a medencénél.-mondtam, majd otthagytam.Felsuhantam a szobámba, kerestem egy kis zsályát, majd ráolvastam egy igét: encant insonoritzat. Utána átvittem apa szobájába, és hagytam mellette egy üzenetet.
Utána lementem, hogy megnézzem és kihalgassam apu és Caroline beszélgetését. Mikor leértem feltűnt, hogy szinte mindenki az ablaknál áll és bámul kifelé.
– Itt meg mi folyik?- kérdeztem mikor odaértem.
– Még te kérdezed?- kérdez vissza a húgom, mire csak megforgattam a szemem.
– Megcsókolta már?- kérdem, mikor látom, hogy csak beszélgetnek.
– Még nem.- mondta Kol.
–Miről beszélgetnek?-kérdeztem
–Semmi érdekesről. Épp azt tárgyalják ki, hogy milyen cseles is vagy.-ezt Hayley mondta
Ezután csak fél füllel hallgattam apámék beszélgetését és inkább a szívverésüket figyeltem. Mindkettőnek úgy dobogott, hogy azt hittem kiszakad a helyéről.
Aztán egyszer csak meghallottam a várva várt mondatot:
–Én is szeretlek.- mondta Caroline, majd azt láttuk hogy egymásnak ugranak apámmal.– TE.... JÓ..... ISTEN!- kiáltotta Lizzy
– Remélem nem itt fogják szétszedni egymást, mert idehányok.- mondta Hope
– NIK! MENJETEK SZOBÁRA!- kiabálta ki Rebekah az ablakon, mire szétváltak, majd felsuhantak apa szobájába.
– Azt hiszem ma nem csak ők, de mi se fogunk aludni.- fogta a fejét Elijah.
– Ne aggódj, intézkedtem.- jelentem ki nyugodtan, mire mindenki, na jó azért nem mindenki, csak a fiúk, meg Hayley meg Rebekah és Keelin kikerekedett szemekkel bámult rám. –Most mi van?-kérdem.
– Honnan tudtad, hogy ez lesz?- kérdezte Rebekah.
–Onnan drága kishugom, hogy ezt az egészet Liának köszönhetik.- válaszolt helyettem Freya
– Azt meg hogy?- kérdi Marcel
– Úgy, hogy ma már mindkettőt kikérdeztem az érzéseiről, én mondtam apának, hogy várjon még a medencénél és én mondtam Carolinenak, hogy hol találja aput.
– Cseles.-mondta Keelin
– Köszi.
– De a boszik hogyhogy tudták?- kérdezte Kol felháborodva.
– Hope, Lizzy és Josie ott voltak, mikor apuval beszéltem, Caroline pedig pont Bonnieval, Freyával és Davinával csinálta a vacsit, mikor elhívtam beszélgetni.
– Oké, de mivel szüntetted meg a hangokat?- kérdi Bex
– Mondjuk, hogy odakészitettem apának az ágyára egy kis zsályát, amire ráolvastam, csak meg kell gyújtania.
– Okos.- mondta Freya
– Milyen igét használtál?- kérdi Davina
– Belocsolod a zsályát holdvízzel aztán rámondod az igét: encant insonoritzat. Ennyi. De működik füstölővel és illatgyertyával is.
– Köszi.- mondták a boszik
– Nincsmit. Egyébként a nagyi varázskönyvében találtam.
– Gondoltam.- mondta Freya
– Köszönjük szépen Amelia hogy elintézted, hogy végre egymásra találjanak.- mondta Elijah
– Nincs mit.- válaszoltam nevetveEzután vacsiztunk, a vámpírok ittak egy-egy zacskó vért, utána pedig elmentünk aludni.
YOU ARE READING
Végzet /Scott McCall ff./SZÜNETEL
VampireTVD,TO,TW, Legacies, Winx Saga crossover Amelia élete teljesen felfordul, mikor családjával elhagyja New Orleanst és Beacon Hills-be költözik, ahol régi ismerősök és új kalandok várják. Itt találkozik Scott McCall falkájával, és kezd el „normális"...