Épp kinnt állok az erkélyemen, és utoljára csodálom meg New Orleans zsúfolt, zajos utcáit, mikor kopogást hallok a szobám ajtaja felől.
–Gyere! – kiáltom ki, és mikor megfordulok a hugommal találom szembe magam.
–Nemsokára itt vannak Caroline-ék és indulunk. Apa szeretné ha lejönnél. – mondta.
–Oké mindjárt megyek – válaszolok, és ő kimegy.
Pár perccel később két nagy bőrönddel baktatok le a lépcsőn, és már épp fordultam volna vissza még egy dobozért, mikor beszélgetést hallok a nappali felől, ezért gondoltam hallgatózok kicsit. Mint kiderült csak apa beszélgetett Elijah bácsikámmal, mivel parázik, hogy mi lesz ha Caroline-ék ide érnek. Köztudott, hogy apám bele van zúgva Caroline-ba, és most velük megyünk Beacon Hills-be, és együtt fogunk lakni. Szóval teljesen érthető, hogy apu be van tojva, de akkor sem szeretné, hogy tudjunk róla.
Kezdett unalmassá válni a beszélgetés, ezért gondoltam visszamegyek a szobámba az utolsó dobozért.
Mikor leértem Caroline, a lányai és Bonnie pont akkor lépett be az ajtón.
–Lizzie, Josie! – szaladt el mellettem a húgom a két legjobb barátnőnk nevét kiabálva, és a nyakukba ugrott.
–Sziasztok! – mosolyodtam el én is és megöleltem őket és Caroline és Bonniet.
–Sziasztok! – köszöntek a lányok teljesen egyszerre. Még mindig megtudnak ezzel ijeszteni.
–Sziasztok! – köszönt Caroline és Bonnie is.
–Jó napot Mrs. Salvatore! Szia Bonnie! – köszönt a húgom. Éreztem, hogy apa megfeszül mellettem a Mrs. Salvatore név hallatán és valószínű ez Carolinenak is feltűnt, mivel kijavította Hope-ot.
–Már nem vagyok a tanárod Hope, nyugodtan tegezz. És egyébként is már nem használom a Salvatore vezetéknevet. – mondta.
–Visszavetted a lánykori neved? – kérdeztem.
–Igen. – válaszolta, majd apára nézett és elmosolyodott.
Éreztem, hogy már apu sem olyan feszült mellettem.
A kis jelenet után hosszú üdvözlések következtek, majd átmentünk a nappaliba pihenni kicsit indulás előtt.
–Nemsokára indulni kéne! – szólalt még Bonnie.
–Igazad van. – mondta Freya.
–Akkor beszéljük meg ki kivel megy. – szólt Bex.
–Hope velem jön! – jelenti ki apa, hát igen, még mindig kicsit túlféltő, ha a húgomról van szó.
–Nemár! – szólalt meg az említett.
–Szerintem a lányok együtt szeretnének menni! – szólt közbe Hayley.
–Igen! – jelentettük ki mind egyszerre.
–Jolvan, de óvatosan vezess! – mondta apa a szavait nekem címezve.
–Neked van jogsid? – kérdi Bonnie.
–Kocsim is van nem csak jogsim! – mondom mosolyogva.
Végül abban egyeztünk meg, hogy Hope, Lizzy és Josie velem jönnek, apuval megy Hayley és Elijah, Carolinenal megy Bonnie, Keelin és Freya, végül Bexszel megy Marcel, Kol és Davina.
A kapuban már ott ált az én kis szépségem.
Bepakoltuk a csomagokat és már indultunk is új otthonunk felé, Beacon Hills-be.
STAI LEGGENDO
Végzet /Scott McCall ff./SZÜNETEL
VampiriTVD,TO,TW, Legacies, Winx Saga crossover Amelia élete teljesen felfordul, mikor családjával elhagyja New Orleanst és Beacon Hills-be költözik, ahol régi ismerősök és új kalandok várják. Itt találkozik Scott McCall falkájával, és kezd el „normális"...