7. Falkagyűlés

342 17 8
                                    


Az osztályteremben ülök, épp most csengettek be, és mi apát várjuk. Nemsokára belép a terembe.

-Sziasztok! A nevem Klaus Mikaelson. Én leszek az új történelem tanár. Ő pedig ott a lányom Amelia.- mutat rám, én pedig próbálok elbújni a pad alá, de minden szem rám szegeződik.- Lia megtennéd, hogy bemutatkozol a többieknek?- folytatja a szivatásomat.

Nagynehezen felállok, és elkezdem a mondandómat:

-Sziasztok! A nevem Amelia Szofia Mikaelson. New Orleansból érkeztem a családommal. Eddig magántanuló voltam. Ennyi.- mondtam majd leültem.

-Szuper, ti ismertek minket, de mi nem ismerünk titeket. Szóval kérnék mindenkit, hogy mutatkozzon be.- szólalt meg apu.

Elkezdték a bemutatkozást, de amikor Scott jött volna (aki mellesleg mellettem ül) apa csak leintette:
-Ülj le, téged már ismerlek.- ezen mindenki jót nevetett, csak én nem.

-Élvezed ezt ugye?- suttogtam, mert tudtam, hogy hallja. Nem válaszolt szóval folytattam.- Hogy szivathatsz minket és senki nem törheti ki a nyakad.- nem szólt semmit, csak mosolyogva rám nézett.

A töri lájtos volt, csak beszélgettünk. Utána volt még egy kémia, egy matek, egy német és egy rajz. Ezután mehettünk haza.

Kiléptem a parkolóba, és szememmel a kocsit kerestem, de nem láttam sehol. Ekkor jöttem rá, hogy apának és Hopeéknak 1-gyel kevesebb órájuk volt. Ezek szerint nem vártak meg.

-A picsába!- kezdtem el káromkodni.
-Elvigyelek?- kérdezte egy hang mögülem. Megfordultam és Stilesot láttam meg, amint egy kocsikulcsot lóbál.
-Azt megköszönném.- válaszoltam, majd elindultunk egy rozoga Jeep felé, aminek Scott támaszkodott.
-Mehetünk?- kérdezte mikor odaértünk.
-Persze.

Beszáltunk majd elindultunk.
-Hol is laktok?- fordult hozzám hátra Scott.
-Beaker str. 11.- feleltem.
Ezután nem szóltunk egymáshoz. Megérkeztünk.
-Ti itt laktok?- kérdezte Stiles mikor felnézett a hatalmas házra.
-Igen. Tudjátok nagy család, nagy ház.- válaszoltam.- Viszont nekem mennem kell. Találkozunk a falka gyűlésen. Sziasztok!- köszöntem el.
-Szia.- kiáltották utánam.

Beléptem a házba majd elordítottam magam:
-APA! AKÁRHOL IS VAGY MOST AZONNAL GYERE IDE!
-Itt vagyok Lia, ne ordibálj.- lép ki a konyhából egy zacskó vért iszogatva.
-Mond, szerinted az vicces, hogy otthagytok a suliban?- nem válaszolt, csak befogta a számát és felsuhant velem a szobámba.

-Van zsályád?- kérdezte. Elővettem 4 kiscsokor növényt, ebből 1-et meggyújtottam, a többit apának adtam.
-Tartsd meg.- mondtam- Elmondanád végre hogy mi folyik itt? Miért hagytatok ott?
-Nem fogok hazudni, de ígérd meg, hogy nem kérdezősködsz.- válaszul csak bólintottam- A születésnapi ajándékod intézzük.
-Oké, de minek kellett a zsálya?- kérdeztem. Közben leültünk az ágyamra. Apa előhúzott egy kis dobozt a zsebéből. Egy gyönyörű jegygyűrű volt benne.

 Egy gyönyörű jegygyűrű volt benne

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Végzet /Scott McCall ff./SZÜNETELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora