Sziasztok!
A nevem Natalie Weiß. Legalábbis így hittem. Öt éve rájöttem, hogy nem vagyok átlagos.De térjünk vissza a nevemre. A valódi nevem Amelia Szofia Mikaelson. Igen Mikaelson. A nagy, gonosz ősi hibrid idősebbik lánya vagyok. A húgom, pontosabban a féltestvérem Hope Andrea Mikaelson.
Mint már említettem 14 éves koromban jöttem rá, hogy mi vagyok és, hogy a szüleim nem a szüleim. Apukám megtalált, mikor az erőm előjött, de anyukámat nem ismerem és apám sem akar beszélni róla. De nem baj, mert itt van nekem Hayley, Hayley Marshall Hope anyukája.
Na de, hogy mi is vagyok?
Anyukám miatt tündér, pontosabban tűz, víz és természettündér. A sárkány tüzének tündére. A legerősebb a világon, és ha ez még nem lenne elég apai ágon van bennem boszorkány, vámpír és vérfarkas is. Szóval egy quabrid vagyok. Az egyetlen a világon.Kb 4 és fél évvel ezelőtt elkaptam egy súlyos betegséget, amibe belehaltam, így előjött a vámpírénem. Mikor először ittam emberi vért nem tudtam kontrollálni magam. Így aktiváltam a vérfarkas átkomat.
A családommal most költözünk New Orleansból Beacon Hills-be. Itt fogok először normális gimibe járni.
Hogy hova jártam eddig?
Általános Iskola után az Alfea Tündérképző-be jártam. A többi tündérrel ellentétben nekem csak 2 évig kellett ott lennem, mivel nyári szünetekben is különórákon voltam. Utána másfél évig magántanuló voltam, és vámpírgyorsaságomnak hála ez idő alatt sikerült bepótolnom az Alfeában töltött éveimet és az azévi anyagot is megtanulni. Szóval most végzősként fogok kezdeni a Beacon Hills High-ban.18 éves vagyok, júniusban leszek 19, és mivel a természet nem tolt ki velem, vámpírlétem ellenére nem 14 évesnek nézek ki, hanem amennyinek valójában kellene kinéznem, vagyis 18-nak. Amúgy csak 22 éves koromig fogok öregedni. Ezt egy varázslattal állapítottuk meg.
Egyébként jön velünk apum szerelme Caroline Forbes és a lányai, a fogadott testvéreim, egyben legjobb barátnőim Lizzie és Josie. Egyébként Caroline vámpír, és mivel a vámpíroknak nem lehet gyereke, ezért Lizzie és Josie nem a vérszerinti lányai, hanem egy különleges varázslattal rakták át őket egy haldokló boszorkányból Caroline-ba. Gondolom felmerült bennetek a kérdés, hogy ha a vámpíroknak nem lehet gyereke, akkor hogyan lehetek én és Hope a világon. Ez a természet egyik kiskapuja, mivel apukám eredetileg vérfarkas volt, és varázslat által vált vámpírrá ez lehetővé teszi azt, hogy gyereke legyen. Jön még Bonnie Benett is, aki boszorkány, ő, Freya és Davina tanított engem, Hope-ot, Lizzie-t és Josie-t boszorkány varázslatokra.
Egyébként Caroline és Bonnie Mistic Falls-ból jönnek, mert már nem maradt ott senki aki miatt érdemes lenne ott maradniuk. A Salvatore iskolát bezárják, és a tanulóinak nagyrésze egy Európai testvér iskolába fog menni.Én is ugyanúgy szeretek festeni és rajzolni, mint apa és a tesóm, de szeretek dalokat írni, énekelni, gitározni, zongorázni és sütit sütni is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Végzet /Scott McCall ff./SZÜNETEL
VampiroTVD,TO,TW, Legacies, Winx Saga crossover Amelia élete teljesen felfordul, mikor családjával elhagyja New Orleanst és Beacon Hills-be költözik, ahol régi ismerősök és új kalandok várják. Itt találkozik Scott McCall falkájával, és kezd el „normális"...