10. Jó újra látni

164 6 5
                                    

virslikutya csak most, csak neked

꧁✯۞♪☁︎☾︎•☽︎☁︎♪۞✯꧂

Másnap délután suli után, ahogy azt tegnap megbeszéltük a csapat nagy része már nálunk gyülekezett, és vártuk, hogy mindenki ideérjen. Mikor utolsóként a Hale-k is megérkeztek egytől egyig helyet foglaltunk a nappaliban.

- Oké, akkor szerintem kezdjük azzal, hogy mi kell a varázslathoz. - szólalt meg Freya, ezzel pedig mindenki egyet értett.

- Rendben, akkor először is, szükség lesz Allison hamvaira. - folytatta Davina.

- Eddig megoldható. - mondta Argent.

- Szuper, mivel testvérei nincsenek, kellene két rokonának a vére. - vette át a szót Bonnie.

- Ezt már kicsit nehezebb megoldani, mivel rajtam kívül már csak a húgom él, akinek hollétéről egy ideje fogalmunk sincs, ráadásul ő egy vérjaguár.

- Egy bemerő bűbájjal megtalálhatjuk, az meg hogy vérjaguár elvileg nincs hatással a varázsigére. - mondtam.

- Ez szuper, mi kell még? - érdeklődött Lydia.

- Egy kádnyi víz meg egy erős boszorkány, amiből szerencsére nekünk több is van. - felelte a nénikém

- Remek, akkor meg csinálom azt a bemérő bűbájt! - csaptam össze a két tenyerem.

Felmentem a szobámba, és néhány térképpel és pár gyertyával a kezemben tértem vissza a nappaliba. Először a világtérképet terítettem ki az asztalra, mellé raktam a gyertyákat és egy sima ,,Incendia" igével meggyújtottam őket. Megvágtam a tenyeremet, és pár cseppet a véremből a térképre csöpögtettem.

- Oké Argent, most te jössz. - odaadtam neki a kést, majd az ő véréből is került a térképre.

Miután ez megtörtént elkezdtem kántálni: ,,Phasmatos Tribum, Nas Ex Viras Sequita Saguines Ementas Asten Mihan Ega Petous". A vérünk összekeveredett, majd az Atlanti-óceánról elindult Észak-Amerika felé, és megállt Lousiana állam környékén, ezért leterítettem egy részletesebb térképet, és folytattam a varázslatot. Párszor elismételtem a szöveget, amikor is a vér megállt pontosan New Orleansnál. Persze mivel természetesen maradtak ott embereink megkerestethettük volna Katet, de én az egyszerűbb megoldás mellett döntöttem, tehát már csak New Orleans részletes térképét használtam az igéhez. Akkor ért minket a legnagyobb meglepetés, amikor az ereinkben folyó vörös folyadék tovább indult a francia negyed felé, majd megállt pontosan a régi házunkon.

- Ez, hogy történhetett meg? - kérdezte idegesen apu.

- Fogalmam sincs. - ráztam meg motyogva a fejem.

- Mi történt? - kérdezte Derek, aki eddig egyébként meg se szólalt.

- Az ott a régi házunk. - mutatott a térképre Bekah.

- Úgy tűnik, hazamegyünk emberek! - vidult fel Kol.

- Ne örülj ennyire drága öcsém, az a ribanc lenyúlta a legnagyobb Mikaelson kúriát. - szólalt meg Elijah.

- Hű, szerintem én még sosem hallottalak káromkodni. - jegyezte meg Caroline.

- Mert nem igazán szoktam, de ez most kikívánkozott belőlem. - vont vállat a bácsikám.

- Mit gondolsz Chris, Kate önként fog adni a véréből, vagy erőszakhoz kell folyamodnunk? - kérdezte Malia.

- Remélem ad belőle, mert ha nem képes ennyit megtenni az unokahúgáért, akkor nyugodt szívvel megölöm.

Végzet /Scott McCall ff./SZÜNETELTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang