Taşınıyormuyuz???
Oğlum zaten okullar kapanıcak son senede bende okul değiştirmeni istemiyordum ama mecburuz.E bu harika bir haber miş nereye gidiyoruz? bakin lütfen doğu demeyin! deniz kenari bir yer mi?
Oğlum sakin İzmire gidiyoruz
Oley be yaşasın sonunda medeniyet diye sevinç naraları atarak dans ediyordum mükemmel şekilde (saçma sapan diyen iç sesimi bile sallamıyorum) kardeşimde bu muhteşem dansa dahil ettim.
Sonunda evden çıkıp kardeşimle birlikte okula doğru yürüyordum asık suratına bakılırsa o benim kadar sevinmemişti bu gitme işine.
Şiii noldu la bebe yavuklunmu varda bukadar surat astın diyip burnunu sıkıştırdım.
Yavuklu ne abi ya..
Diyen kardeşime daha fazla takılmadım ilk aşk galiba yazık deyip geçtim.
Ben mi benim sevebileceğim kimse yoktu ki. Aşk meşk bana göre değil hem bu homofobianın başkentinde zaten imkansız tabisi beğendiğim bir kaç kişi vardı ama böyle bir şeyi asla dile getiremezdim direk taşlarlardı.
Okul girişinde bizim tayfayı görünce sırıttım arkası dönük olan berki gözüme kestirdim uçarak sırtına atlama planı yaparak koştum koştum tam sırtına atlayacakken puşt herif yana kaydı sonrası ağır çekim gibi gerçekleşti. Berk 180 ama kız arkadaşı 160 falandı haliyle önündeki kızı görmedim berk barının yanıma iki adım atınca bende berkin sırtı yerine özlemin üstüne uçtum tabii kızla yere yapıştık. Gene rezilsin diyen iç sesime hak verdim.
Berk Lannn diye bağırdı ilk şoku atlatınca sonra beni kız arkadaşının üstünden kaldırmaya çalışıyordu diğerleriyse hayvan gibi gülüyordu.
Kızsa şok olmuş tu sanırım sesi çıkmıyordu.
Ya bacım kusura bakma iyimisin
Ay havanmısın aceba kolumu kırdın dedi
ne abarttın be olmamıştır bir şey dedim, ama olmuş gerçekten kolu kırılmış kızın.
Sanırım bu ay bitene kadar inzivaya çekilmem lazım dı.
Oğlum havanmısın lan yanlışlıkla olmasa yeminle bende senin kolunu kırardım (gerçekten kırardı) diyen berke şok olmuş şekilde baktım dudaklarımı büzdüm yavru kediler gibi baktığımı düşünüp ne bileyim önünde o var hem barının suçu geldiğimi gördü o çekti seni deyip suçu barına attım kardoluk bunu gerektirir üzgün değilim barın.
Berk barınnnn diye kükreyerek ona döndü
kusura bakma kardeşim valla üzüldüm diyemem ama ne bilim kolu kırılacak ebat olarak aynılardı seninki fazla narin bak anam beğenmez almaz onu sana dedi. Barın ve Berk ikiz kardeş birbirlerine çok zıtlar karakter olarak tek benzeyen yanları dış görünüşleri. Barının kaşında yara izi olmasa ikisini ayırmak imkansız.
Saçma sapan bir olaylı gün daha bitmişti okul çıkışında cafeye gidelim size haberim var dedim hepsi onayladı.
Cafeye gidene kadar boş yaptık..
Siparişler gelince hepsi susup beni dinlediğini belirtip bana baktılar.
Kardolar şimdi size ayırdığım değerli zamanımın sonuna geldik dedim.
Tuhaf tuhaf baktılar..
barında sanki sevgiliyiz ayrılıyoruz aq ne diyon dedi.
Allah korusun lan dedim hayal ettim bian neyse gençler anamın tayini çıkmış 15 gün sonra ben yokum özlersiniz beni dedim.
Berk şakamı dedi
Hayır ciddiyim
liseyegeçtiğim sene gelmiştik buraya 3 yıldır beraberdik iyi kötü bir çok zamanımız oldu.
Hasan şimdi sen olmazsan bana kim kopya verecek lodos gitme terk etme bizi diye dramatize ederek kendini yerlere attı cidden attı.
Eski günleri yad edip biraz dertleşip bolca gülüp eğlendik. Buraya dair özleyeceğim tek şey sanırım berk barın ve Hasan dı.