Korku

14 2 0
                                    

Evet ben bitmiştim iki gündür itinayla doruktan kaçıyordum. Bi kaç kez kendimi anlatmaya çalışmış ve başarısız olmuştum biraz trip atmış ve resmen tribin kralını yemiştim. Lodos doruk geldi oğlum sizi dondurma yemeye götürecekmiş poyraz da hazır hadi seni bekliyorlar diye çağırdı artık kaçamayacaktım yataktan doğrulup oflayıp tamam dedim.
Neyseki yanımızda Dilan ve poyrazda vardı.
Yola çıktığımızda Dilan öne oturmamı söylesede kabul etmeyip yerimi görümceme verdim eee doruğuna gözlerinden ateş çıkarak bana baktığını görememek imkansız.
Eee gençler yarın okul başlıyor hecanlımısınız?

Poyraz biraz dedi uzun zaman sonra farklı bir çevreye gireceğini söyledi aslında haklıydı edindiği çevresi arkadaşları orda kalmıştı ve o biraz asosyal bir çocuktu.
Dilansa nedemessin abi okadar ki uyuyamam herhalde dedi. Biraz alaya alarak sadece sırattan bir doruk vardı karşımda. Gözleri aynadan bana çevirince yutkunup elimle biraz işareti yaptım. Neyseki sahile geldiğimiz için konuşma uzaması poyraz ve Dilan önden gitmiş sıraya girmişti. Bizde arkadan gidiyorduk.
Daha ne kadar kaçmayı düşünüyorsun?
Imm sinirin geçene kadar.
Sinirim geçti lodos sadece bir daha böyle saçma bir şey yapma hoşuma gitmedi. Sevgilimin başkalarına resimlerini atması.
Tamam haklı olabilirsin bir daha böyle bir şey yapmam hem sildirdim onlara bakma öyle tanısan iyi çocuklar ve sözlerinin eridirler.
Umarım öyledir ler hadi neli istiyorsun dondurmanı?
Limonlu istiyorum üstünde hiç birşey istemiyorum.
Tamam.
Bizimkiler sahil tarafına oturmuşlar oraya geçelim dedim. Başıyla onayladı.
O tarafa yürürken aklıma gelen şeyleri sormam gerekti. Doruk daha önce erkeklerden hoşlamadığını söyledin bana hatırlarsan buraya ilk geldiğimizde.
Evet söylemiştim.
Ama Dilan bana lisede bir çocuktan hoşlandığını ailen onaylamadığı için ayrıldığınızı söyledi. Bende bu yüzden ondan biraz cesaret alarak sana yürümüş olabilirim. Üff tamam öyle bakma baya uçtum ama sende beni tuttun.
Gülüşü büyürken bizimkilerin yanına oturduk.
Dilan bazen fazla konuşuyor ama eve t olmuştu uzun zaman önce bir şeyler daha sonra sadece eğitimime yönelip ağırlığımı okuluma verdim tabiki arada ilişkilerim oldu ama akademik kariyerim öncelikli olduğu için pek uzun sürmedi.

Anladım. Deyip kestirdim ama aklıma bir sürü soru dolmuştu tabiki baş başa kaldığımız zaman onları da soracaktım.
Payraz hadi biraz yürüyelim çifte kumrular da başbaşa vakit geçirsin diye Dilan ayaklandı. Poyraz önce bana sonra dorukta gözlerini gezdirip kalktı. Onlar uzaklaşırken arkalarından baktım.
Aklıma buraya ilk geldiğimizde tanıştığım cem ve Ali geldi.
Doruk hatırlıyorsun şurda oturken cem ve aliyle tanışmıştık.
Evet hatırlıyorum sevgilim nerden aklına geldi?
Ogün konuşurken cem bizi çok yakıştırmıştı umarım sevgili olursunuz gibi bir şey demişti nekadar da temiz kalpliymiş değilmi?
Evet sanırım öyle.
İlerden koşarak gelen dilanın abi diye bağırmasıyla konuşmamız yarım kaldı ve dorukla aynı anda ayaklandık arkasında poyraz yoktu.
Ne oldu Dilan poyraz nerede?
Abi ilerde ara sokakta birilerini dövüyorlardı porazda olaya dahil oldu engelleyemedim.
Dilanın sözlerini duyarduymaz koşarak gösterdiği yere gittim gördüğüm manzara tam bir felaketti.
İki kişiyi kollarından tutmuşlar. Biride tutulanlardan birini dövmüşler poyrazla adam laf dalaşına girmiş.
Defolun gidin karışmayın bu ibnelere haddini bildiricez.
Haaa onlar ibne sizmi erkeksiniz 2 kişiye 5 kişi dalın birde adamların elini kolunu tutun sonrada delikanlıyız erkekğiz diye gezin anladım ben.
Poyraz ne oluyor burada.
Adamlık dersi alıyordum abi gel sende al.
Gördüğüm yüzlerle şok oldum ali ve cemdi. Cemin ağlamaktan gözleri kızarmış aliyse ağzı burnu kan olmuş bir halde bize bakıyorlar dı.
E kardeşim ozaman bizde biraz ders verelim değilmi dedim kendime gelerek.
Cemin yanına gittim tutanlar önce biraz şaşırdı sonra sırıttılar sanırım onlara katılıp iki kişiyi döveceğimizi sandılar.
Ama kardeşim babam hep neder bilirsin ilk yumruğu siz yiyinki dövmek için haklı sebebiniz olsun.
Haklısın abi ama bence beklemeye gerek yok diyip karşısında duran adama kafayı gömdü.

6(Bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin