Altmı Üstmü

17 1 0
                                    

Kavgayı zorlada olsa biz kazanmıştık diyebilirim. Ben yumruk yiyene kadar doruk kavgaya karışmamıştı. O da dahil olunca hızlıca karşı tarafı ekale ettik.

Şimdiyse cemin evinde oturmuş onun ağlayarak aliye pansuman yapışını izliyorduk.

Cem ağlama artık bebeğim sen böyle ağladıkça benim canım daha çok yanıyor.

Çok korktum sana çok zarar vereceklerdi ya o yetişmese o bıcak sana girseydi şimdi hıck burada değil hıck hastanede olurduk hıck sen be..

Cemin sözleri alinin dudakları ile kesilince bizde önümüze dönmüş bu özel ağna oldukça sesiz eşlik etmiştik.

Şttt geçti bebeğim ben seni zar zor tavladım ölene kadar seni bırakmam ha hemen ölmek gibi bir niyetim yok.
Diyerek cemi teselli ediyordu.
Bebeğim hadi bir elini yüzünü yıka. Cem ufak bir öpücük bırakıp kalktı.

Size gerçekten teşekkür ederim bize yardım ettiniz ben neyse ama ona bir şey olsa yaşayamazdım.

Yani teşekkürlük bir şey yok, dedi poyraz.
Doruk geldiğimizden beri ilk kez ağzını açtı neden ara sokakta sıkıştırıldınız. Güvenlik kamerası da yok ama polise gidin dedi.
Polise gidemem ne diyeceğim sevgilimi sokağın başında öptüğüm için dayak yedim mi.?boşversene kimse kılını kıpırdatmaz. Aman ben halledecem.
Neyi halledeceksin aşkım?

yarın okul açılıyor bebeğim bu sene son ya Dilan la onu konuşuyorduk senin üniversiteni kazanıp kazanamayacağımı sorunca onu dedim.
Hmm onu demediğini biliyorum ama neyse öyle olsun.
Şey ben sormadan çay demledim içersiniz değilmi?
Aslında gitsek iyi olur diyen doruğa. döndük
Ah abi lütfen hem lodosta kaynaşsın sınıf arkadaşıyla birer bardak içeriz bence.
Nasıl cemle aynı sınıftamıyım dedim heyecanla.
Dilan tatlım sen dinlemiyormusun bu çocuk üniversite de sen aliyle aynı sınıftasın.

Hadi yaa ben ımm neyse.
Ben çayları getireyim. Diye yanımızdan ayrılan cemin arkasından  bakarken öksürük sesiyle doruga döndüm.

6(Bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin