Lodos
Ay biz seninle sevgiliyiz demi şimdi rüya değildi yaşananlarMeteor doruk 💓
Evet öyleyiz sevgilim ❤️
Lodos
İçim içime sığmıyor sanki çok işin varmı bugün? buraya gelecekmisin?
yada dışarı çıkalım mı?
Meteor doruk 💓 kişisini sevgilim olarak değiştirdiniz.
Sevgilim 💓
Bugün işim var biraz.
hayır annemlere gelmeyeceğim.
Bugün görüşemeyiz evime geçmem gerekiyor tadilat bitti ufak bir kaç iş var.
Yarın göreşebiliriz istersen?
Lodos
Olurr görüşelim sevgilim.
Sevgilim 💓
OkOk ne ya adama bak biz sevgilim diyelim o sadece ok desin hah.
Lodos hadi git ekmek al da gel diye bağıran anneme söylenerek odamdan çıktım.
Anne ekmek almak poyrazın işi değilmiydi ben niye gidiyorum?
Ah pardon paşam rahatsız mı ettik sizi bana bak sıpa çabuk ekmek le ayran al gel iş bölümü yaptım size sanki.
Tamam anne ya.
Evden çıktığımda hava akşam olmasının da etkisiyle hafif esintisi vardı. Şipidik terlik kolsuz beyaz bir tşiröt ve altımda saksmavi bir şortum vardı. Bakala girip annemin istediklerini üstünede kola cips çikolata aldım akşam film gecesi yaparım diye.
Kafamda hangi filmi izlesem diye kendimle tartışırken resmen bir duvara toslayınca kendime geldim. Kafamı kaldırınca karşımda sevgilimi görmeyi beklemiyordum.
Nerden geliyorsun lodos bu kadar dalgın ne düşünüyorsun?
Beynimin komut verip beni konuşturması lazım ama ben dut yemiş bülbül gibi suratına bakıyordum. Elini omzuma koyup yüzünü biraz daha eğdi ve lodos iyimisin dedi.
Tam ağzımı açıp cevap verecektim ki bebitom hadi annen bizi bekler diye gelen kızla şok oldum. Ay kim bu bebişim çok tatlıymış nasılda kızardı.
Utançtan kızaran suratım sinirden kızarmaya devam etti.
Ah bu mu komşumuzun oğlu tatlım diyen dorukla hızla ona cevirdi başımı neden diye bağırıp deli gibi onu dövmek istiyordum pratikte çok zor olsada.
Doruğun kulağına yaklaşan kırmızı boyalı dudaklar açıldı ve aceba sağırmı diye sordu?
Beynim sonunda çalışmaya başladı ve kelimeler ağzımdan dökülüverdi. Hayır hanfendi sagır değilim sizi gayet net duyuyorum şaşırdım sadece
Ben doruğu görünce şaşırdım neyse size iyi günler diyip hızla apartmana girdim. Beynimden vurulmuşa döndüm daha doğrusu kalbimden. Asansörü beklemeden hızla merdivenlere yöneldim.
Ben koca bir aptaldım başka bir açıklaması olamaz adam benimle resmen oyun oynamıştı.