Aile İşleri Falan

20 2 0
                                    

Yatağımda ağzımda iğrenç bir tat ve şiddetli bir baş ağrısıyla uyandım. Ama bir dakika ya burası benim tavanım değil bu perde de siyah benim perdem  beyazdı...
Ben baksırla yatmam ki hem öğğ bu koku da ne?
Amanın dostlar yetişin namusumu kirletmişler vay bana vaylar bana...
Kapı hızla açılınca karşımda siyah şort ve siyah atletle elinde kahvesiyle sırıtarak bana bakan bir doruk..
Ah hain adam kirlettin beni aileme nasıl derim artık oğlunuz masum değil diye. Hemen evlenmemiz ve senin benim namusumu temizlemen lazım dedim. Doruk sa benim her saçmaladığım cümlede hem şaşırıyor hem hem gülüyor. Cevap ver be adam klışenin dibini gördüm yorganı çıplak göğsüme kadar çekip ayıp ayıp hıh.
"hmm demek evlenmemiz lazım bunu düşünürüm bir ara kendine gelmen için kahve yaptım sonrada duşa girersin babanın muyanehanesinin açılışına geç kalmak istemezsin"
Ya aman o ayın 16 sında olacaktı ki.
"lodoscumm sana bir haberim var bügün ayın 16sı ve saat 12 açılış saat 2de olacak değilmi senin biran önce hazırlanman lazım"
Lodoscumm diyen ağzını yerim senin ya.
Amanın  vay bana vay eğer geç kalırsam bir ton surat asar babam hadi sen çık da ben hazırlanayım. (böylede diyince kendimi evli gibi hissettim o günleride görürüm inşallah )
Üstümü süzdü ve hafifçe gülümseyip kahveyi çalışma masasına bırakıp "peki ben çıkıyorum sende hızlıca hazırlan" dedi.
Hızlıca işlerimi hallettim ben duştaykende yatağın üzerine koyulmuş kıyafetlerimi üstüme giyip (kardeşim getirmiş) hafifçe soğumuş kahveyi kafama diktim.
Dorukla birlikte babamın iş yerine geldik. Babam dişçi ve annemin her tayini çıktığında oda o şehirde bir muayenehane açıyor devlette çalışmak istemiyor tayin beklemek zor oluyor sizden ayrı kalmak istemiyorum demişti birkeresinde çok haklı bence.
Tlf nu mu gördün mü doruk?
"Araba da kalmış akşam almamışım ancak seni çıkarabildim eve burda olması lazım deyip torpidoyu işaret etti."
Teşekkür ederim akşam çok saçmalamadım umarım dedim. Güldü kesin sıçmış sıvamışımdır ama. Tam bir şey söyleyecekken kardeşim poyraz camı tıklattı. Abi bence bir an önce gelmelisin artık babam da annemde barut gibi dedi..
Tamam deyip ikimizde çıktık.
Babam tam bana fırça atmaya hazırlanıyordu ki arkamdan gelen doruğu görünce sustu.
Hoşgeldiniz oğlum geç mi kaldın sanki.
Aman hemen de lafını sok baba.
"ah özürdilerim haluk abi küçük bir işim vardı lodus benim yüzümden geç kaldı o yüzden yardım edebileceğim bir şey varsa lütfen çekinmeden söyleyin yardıma hazırım" dedi.
İşte bunu demeyecektin dorukçum babam sana şimdi bir sürü iş kitler.
"Lütfen doruk çok sevinirim şuradaki koliler yukarı çıkacak" dedi.
Köşede yığılmış 6 tane büyük koli vardı.
"tabi ki elimden geleni yaparım." deyip kolilerin olduğu yere yöneldi.
Poraz şarj aletini versene telefonum kapanmış.
Al abi ama söyleyim borcun çoğalıyor bana bu arada hasan mesaj attı sana ulaşamamışlar dedi.
Tamam tlf açılsın dönerim.
Açılış biraz şaşalı geçti izmirin en güzel en elit yerini seçmiş babam. Koşuşturmayla geçen açılış hangamesinden sonra ailecek yemeğe gittik her zaman yaptığımız gibi.
Ama bu sefer doruk ve ailesi de vardı.(müstakbel eşim ve ailesi)
Tlf açtım bir sürü mesaj ve arama vardı.
Anneme lavobaya gittiğimi söyleyip kalktım.
Neden tuvalette siyah ve golt rengi kullanırlarki anlamadım ama çok güzel geliyor göze.
Klozet kapağını kapatıp oturdum.
Tlf açıp watsaba girdim.
En son mesajlaştığım kişiyi görünce ben şok!!!
Meteor doruk kalpmi?
Ah hayır lütfen saçmalamış olmayım dedim ama lanet olsun ki mesajlar ayın 16sı gece 12 :08 de atılmaya başlanmış. Dua ederek mesaj kısmına girdim.
                                    Lodos
                  Sebini seviyoomm ki ben hem öpüştükte de artbırtk sevihiliyiz..

Meteor doruk 💓
Bence kendine gelince konuşalım
                                   Lodos
                  Ben senden gelemem ki hemde benn kendimdeyimm sarhış değilim niye güloyun ki gerek bu ibanki bana
   
Meteor doruk 💓
Evet kendindesin ama eve gidelim yarın kalkınca konuşalım tamam
                       
                                Lodos
          Seni hınzır beni eve atıcan demi olur at beni eve kocacım. Ama bir öpücük daha lüdfennnnnnöööömmnn

Son mesaj 12 :39 lanet olsun ayın 16 sı ve ben neler demişim. Başımı ellerimin arasına alıp düşününce herşey bulanık ve kesik kesik şimdi ben içeri nasıl gedicem ki ya lanet olsun..

Meteor doruk 💓
Bence artık gelmelisin yemekler geldi karıcım :)


  
                                

6(Bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin