Aman İki Mi Ne

30 2 0
                                    

İzmir'e taşınmış yeni bir hayata yelken açmıştım hatta aşk benlik değil ilk görüşte ne aşkı diye dalga geçtiğim zamanlar için kendimden nefret ediyorum. İnsan başına gelmezse bilmiyormuş. Atalarımız boşuna dememiş büyük lokma ye büyük söz söyle me diye tam da başıma geldi işte. Ben lodos 19 yaşında 166 boyum var evet lanetim heryerde karşıma çıkıyor ve 56 kiloyum beyaz tenli  siyah saç siyah göz pek bir özelliğim yok yani. Birde vejetaryanım.
Eşcinselim. Yaşıtlarım üniversiteye başladı ben hala lise sondayım 13 yaşımda amaliyet oldum ve 1 sene okula gitmedim.  İlk aşkım Doruk 25yaşında karşı komşumuzun oğlu üniversitede  asistan hoca 187 boyu var kumral ela gözlü kumral saçları ve bolca kası var çokça yakışıklı tam bir meteor.
Normalde okula yakın bir evi varmış ama tadilatta olduğu için Zeynep teyzelere gelmiş kalmaya tabiki bu fırsat benim için bulunmaz bir nimetti. Akıllı bir insan bu fırsatı tabiki tepmez  bende tepmeyecem o meteoru tavlayacam. 19 yıllık hayatımda verdiğim en doğru karar.
Üstüme başıma dikkat edip karşı dairenin zilini çaldım.
Doruk duştan çıkmış altında gri bir eşofman üstü çıplak ve o su damlası bütün vücudundaki kasları yalayarak eşofmanın lastik kısmına takıldı benim gözlerde.
Hoş geldin lodos diyen doruğun yüzüne zorla baktım sanırım hava çok sıcak dedim.
Evet öyle ağustos ayı normal değilmi
Lanet olsun içimden konuşmadım mı ben ya of.
Ha evet evet şey ben ımmm şey için geldim akşam dışarı çıkacakmısın bende gelebilirmiyim diyecektim
Kızarıp bozarardığıma emindim karşısında konuşmayı unuttum sanırım.
Aslında çıkmayı düşünmüyordum ama olabilir sahile inip bir şeyler içebiliriz dedi.
Ve o gülüşe ben düştüm.
Tamam çok sevinirim benim arkadaşım yok yeni geldik ya.
Evet biliyorum lodos ama kendi akranlarınla arkadaşlık etmen senin için daha iyi olur daha çabuk alışırsın dedi.
Sen de yaşlı değilsinki yani akran sayılırız değilmi

Güldü evet galiba. Akşam 8 gibi çıkarız tamam mı.
Evet olur ımm şey ben gideyim sende üstünü giyin üşüme. Güldü ve ben öldüm olur üşümeyim ozaman akşama görüşürüz dedi.
Rezilim valla rezil adama neler dedim lanet olsun şimdi kalkmanın zamanımıydı of sanırım akşama kadar benimde bir duş almam lazım.  En kısa zamanda onu tavlamam lazım ve bir de numarasını almam.

6(Bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin