şok üstüne şok

8 2 0
                                    

doruk tan
bir süre düşündüm evet ailem karşı çıkacaktı peki ben bırakmaya hazırmıyım hayır onu kaybedemem artık korkak ve 16 yaşındaki ergen çocuk değilim.
karşımda gözlerini dikmiş bana bakan meraklı adama baktım ve ayağa kalktım hayır onu asla bırakmam ailem istemiyor diye. hatta erteleme ye gerek yok hemen gidip onlarla konuşacağım.
aferim evlat bencede herşey sıcakken hallet.
peki ben gidip konuşup geleceğim.
kapıya doğru yürüdüm annesi mutfaktan çıkıp bana gülümsedi ve umarım herşey yolunda gider dedi.
umarım dedim.
sevgilim özür dilerim annen bizi dün görünce mecburen açıklamak zorunda kaldım sana haber vermem gerekiyor Du ama sanırım akıl tutulması yaşadım.
evet keşke önce bana da söyleseydin ama önemli değil eninde sonunda öğrenecekler Di. seni seviyorum bunu unutma tamam mı. dudaklarıma bıraktığı küçük bir öpücükle evden çıktım.
derin bir nefes alıp zili çaldım kardeşim açtı kapıyı yüzümün hali nasıldı bilmiyorum ama ağzını açtı bir şey diyecekken vazgeçti ve kenara çekildi.
akşam yemeği saati geldiği için bizimkiler sofradaydı.
ay oğluşum hoş geldin tam kalkıyorduk ama açsan hemen otur yemeğe dedi annem.
hayır anne aç değilim sizde yemeği yediyseniz sizinle bir şey paylaşmam lazım.
baba ve anne lütfen şöyle geçim dedim onların oturduğu koltuğun karşındaki tekli koltuğa oturdum.
merakla bana bakan aileme artık herşeyi açıklamam lazımdı.
anne baba ben lodos la sevgiliyim. sanırım uzatmadan birkerede söylemek iyi değildi annem ve babam şok olarak bana bakıyordu kardeşimde elindeki tabakları düşürdü ona baktım sonra anne ve babama. annem kahkahalarla gülmeye başladı babam da sürekli yüzümü tarayıp doğru söylediğimden emin olmaya çalışıyordu.
annem sonunda gülmeyi bırakıp komik şaka oğlum dedi.
hayır anne şaka değil gerçek buraya taşındıklarından 1 ay sonra çıkmaya başladık artık sizinde bunu bilmeniz lazım ve bana kız bakmakmatan vazgeç lodosu seviyorum az önce onlardaydım ve lodosun anne babasına da söyledim.
bana destek olmanızı beklemiyorum Ama lütfen karşıda durmayın.
bey sen de bir şey söyle baksana şuna ne diyor böyle bir şeyi kesinlikle kabul etmem hayır olmaz hem ne olacak söyle bana ne olacak ha bu ülkede nasıl birlikte yaşayacaksınız size zarar veren çok olacak o daha çocuk olmaz hem ben senin çocuklarını görmek istiyorum ben torun sevecem diye beklerken başıma gelen bak olmaz kabul etmem hemen bitecek bu iş.
annem çıldırmış gibi nefes almadan konuşuyordu ama babam hiç sesini çıkarmıyordu.
hayır anne bitecek bir şey yok çocuk değin 19 yaşında reşit bir birey ve ondan vazgeçmeyeceğim.
şuna da bakın hele bak bak oğluna bak sende bir şey söylesene be adam olacak şey mi?
babam en sonunda annemi tutup yanına otutturdu.
oğlum bu güne kadar bizi hep gururlandırdın hiç üzmedin kararlarına saygı duyuyorum annenin her dediğine katılmasamda ilerde çocuk isteyince ne olacak yada yarın bir gün ayrılırsanız hımm iyice düşündün mü bunları eğrisini doğrusunu?
evet baba düşündüm sürekli düşündüm ve gayet netim onu seviyorum ondan vazgeçemem.
annem sakince aya kalktı ve babama ve bana baktı size inanmıyorum şunlara bak kızım ben delirecem galiba.
anne abim mutlu ise gerisinin ne önemi varki illa çocukları olacak diye bir şey yok hem halamın da çocuğu olmadı onlarda evlatlık aldı abimlerde çok isterlerse alırlar bence biraz daha ılımlı olmaya çalış.
ay yok kesin kafayı yiyeceğim siz delirtir siniz insanı. lodosun Anna babası ne dedi onlar nasıl kabul etti he söylesene bana bir.
anne lütfen sakin olurmusun gayet de doğal karşıladılar daha önce söylemediğimiz sadece biraz kızdılar.
ay yok hayır kabul edemem olmaz.
anne lütfen.
annem aya kalktı ve bir süre dolandı salonda sonra aklına bir şey gelmiş olacak ki kalkın gidelim bakalım nasıl kabul etmişler birde onlardan duyayım dedi.
anne lütfen insanları rahatsız etmeye gerek yok yalan söylemiyorum bu güne kadar da hiç söylemedim size.
tamam hadi kalkın siz gelmezseniz ben gidiyorum dedi ve salondan çıktı mecbur hepimiz peşinden kalktık umarım annem sinirlerine hakim olabilirdi.
karşı dairenin önüne gitmiş daha biz kapıdan çıkana kadar zile basmıştı.
poyraz kapıyı açtı ve hoş geldiniz anneler salonda dedi.
annem başını sallayıp içeri girdi bizde peşinden.
lodos ortada yoktu anne babası bizi görünce biraz şaşırsalarda tebbesüm edip buyur ettiler.
annem burnundan soluyordu.
siz bu işe olur mu dediniz dedi..
lodusun anne babası tebbesüm ile başlarını salladılar ve annesi söze girdi.
evet onay verdik doruk çok efendi bir çocuk ve birbirimizi de tanıyoruz gençlerde birbirini seviyor neden karşı duralım değilmi?
onlara destek olmamız lazım biz onlara sırtımızı dönersek onlar nasıl baş etsin bu hayatla bizler onlara yol göstermeli ve destek olmalıyız . sizde eminimki sevenleri ayırmazsınız?
annem sıkıntıyla bir nefes aldı ben oğlumun çocukları olmasını istiyorum ama oğlunuza bize torun veremeyeceğine göre bu iş olmaz deyip ayaklandı. herkes şaşkına yerinde kalırken lodosun annesi aya kalktı ve kapıdan çıkacak olan anneme bir dakika dedi.
annem arkasını döndü ve karşı karşıya geldiler. demek tek kriteriniz torun öylemi?
evet öyle ancak lodos çocuk doğurursa ben bu işe olur derim oda imkansız olduğuna göre böyle bir şey olmayacak.
hımm pekala oğlum size torun verecektir  hamile kalıp çocuk doğurabilir.
herkes şok geçiriyordu sanırım bende
herkes aynı anda Ne?
kapıda lodosta şok olmuş bir ifadeyle bakıyordu bize.
annem ağzını açtı kapadı en sonunda siz benimle dalga mı geçiyorsunuz dedi.
beynim durdu şimdi lodos hamile kalabilir mi diye sordum.
evet kalır çift cinsiyetli yani rahmide var tabiki kalabilir.
anne sen ne diyorsun dedi! sanırım lodosta bilmiyordu böyle bir şeyi değilmi dedim yoksa bana söylerdi?
tabiki bilmiyordum anne gerçek mi?
evet oğlum gerçekten ilerde çocuk isterseniz hamile kalıp kendi çocuklarını doğurabilirsin hatta kendi torunlarımın doğumunu ben yaptırmak isterim dedi.
herkes sessizce oturdu lodos çekinerek yanıma oturdu ve biraz kızarmıştı tanrım dedim ki senden çocuğum olsun istiyorum sevgilim bu harika olurdu. daha da kızardı şimdi bana bukadar tatlı gelmesi onu tutup öpmek istiyordum ama ailelerimiz burdayken ve bukadar şok üstüne şok yaşarken birde bunu yaşatamazdım.
annem lodosa ve bana baktı tamam dedi madem öyle  ozaman torun istiyorum.
lodosum daha da kızardı ve kafasını arkama gizledi.
lodosun anneside anneme tabiki önce lise bitecek üniversite sınavına girip çıkacak daha sonra gelip oğlumuz isteyin normal bir evlilik rutini nasılsa herşey o şekilde olsun istiyorum ve gerçekten evlenmeden çocuk yapmalarına izin vermem.
ne? evlenmek mi olur burda mı dedim?
hayr yurt dışında evleneceksiniz gerçek bir nikaha kıyılacak burda resmiyet olmasa bile orda resmi olarak evli olacaksınız.
bu da benim şartım?
lodos la birbirimize baktık ve gülümsedim o ise ağlıyordu sanırım ailerin öğrenmesi istediğimiz gibi değildi ama yinede güzeldi yani kısmen herşey yoluna girecek lodusum ve seni kocam yapacağım dedim.
güldü ve kocam ol dedi.
sanırım ailerimizin önünde az önce evlilik teklifinde bulunmuş oldum.
ve oda kabul etti.
geldiğinden beri sadece olaylara sessizce izleyen babam boğazını temizledi ve lodusun babasına dönüp e dünür oğlunuzu ne zaman istemeye gelelim madem gençler de bir yola girmek için sözleşti bizde bir an önce bu işin adını koyalım sonrasına Allah kerim.
sanırım bugün bir şok dalgası daha kaldıramam derken üst üste geliyor Du.
lodusun babası da boğazını temizledi ve cumartesi bekleriz efendim müsaitiz buyurun gelin.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

6(Bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin