Yine gözlerimi bir sabaha açtım.bugün sanırım kendimi öldürecek kadar kötüydüm.çünkü
Okul yeniden bir döneme adım atacaktı.ben karanlığın kızı Başak.siyah-karanlık benim diğer adımdı.evet genel bakılırsa bir kıza göre erkeksi davranışlar sergiliyordum.küfür dövüş kısaca sadistlik.ama bu bendim.ben ben olarak yaşardım.ha evet tabiki hisslerim böyle sadist değil.elbet acı ve üzüntü yaşıyorum.geçen yıl bi trafik kazasında ailemi kaybettim.bu çok acı olsada dışa çok vurmadım.Ağlamayı seven bi insan değildim.hep cesur bir kız olarak davranış sergilemiştim. Hayatımda önemli kişileri tutardım.çok kişi yok zaten. Bi kaç arkadaş. Aynı evde kalıyoruz. Biri Güneş diğeri Gece. Hepsini çok seviyorum. Ancak onların davranışları bana uymuyor. Daha doğrusu Güneş'in. Biraz ürkek ve çok kız. Cicili olanlar. Lanet olası nefret ederim öyle kızlardan. " Başak hadi kalk " . Off kızlar beni çağırıyor. Lanet olsun . Okula gitmek bana göre değil. " tamam kızlar geliyom. Beni karanlığımla yalnız bırakın" . Hoş şuan güneş ışınları odamı aydınlatırken kendi karanlığımda kalamazdım. Neyse bir an önce lanet olası günü atlatıyım. Aşağıya indim. Güneş ve Gece herzaman ki gibi kahvaltıyı hazırlamışlar. Daha doğrusu Güneş. Gece ' de benim gibi uykucu. Masaya yerleştim. Kahvaltıya başladım. Çok sessizdi ortam . Ta ki Güneş soru sorana kadar . " kızlar aşık olduğunuz adam var mı ? " . Ben aşka inanmazdım. O yüzden " tabi ki yok. Aşka inanmam " . Gece aşka inanırdı . Ama aşık olduğu biri varmı onu bilmem. Gece ' de " hayır kızlar. " dedi. Yani kimsenin yoktu aramızda. Okula 15dk kalmıştı. Hemen şu lanet olası okul eşyalarını çantama tıkadım. Nerdeyse hepsi siyahtı. Bak bu iyidi. Kızlar hazırlanmışlardı. Aşağıya indik. Bende kafama siyah şapkamı geçirdim. Kapıyı kitledik. Kapının önüne geldiğimizde Güneş bi soru sordu. " kızlar otobüsle mi yoksa arabayla mı gidelim ? " aahhh tabi ki arabaydı. Topluma girmekten hiç hoşlanmazdım. " tabi ki araba. Saçmalamayı kes artık. Yoksa bugünün siniri senden çıkar " Güneş sesini kesti herkez sakince arabaya bindi. Ben sürücü koltuğuna Gece yan koltuğa Güneş ise arka koltuğa geçti. Yola koyulduk. Evet şuan içimde sadece okul nefreti vardı. Ama sanki boş duygular besledim. Tam gaz basarken kırmızı ışık aniden yandı . Frene bastığımda çığlık sesi çıktı tekerleklerden. Arkadan arabalar kornaya basrı. Şuan çok sinirliydim. Arkadan bi adam geldi. " hey hanımlar az önce bu trafik sizin yüzünüzden karışacaktı. Ehliyeti kasaptan almayın " nefret ettiğim durumdu biri beni uyarıyordu. Bir an kapıyı açtım. " hey bak şimdi bişi olmamış gibi siktirgit yoksa sonu ölüm olur " adam şaşırmış olsada direndi . Ama benim sinirlerim direnmezdi. Bi yumruğu hak etti. Yüzüne yapıştırdığım yumruğun izi önür boyu kalsın diye dua ettim. Adam ikiledi . Bende tekrar yoluma devam ettim. Hay amk. Okula vardık. Offf. Lanet olası. Arabadan indim. Ayaklarım yerle birleştiği an bir iç çektim. Yine o sınıf , bağırmalar , ses kirliliği vs. Herşey olacaktı. Adımlarım müdürün odasına yol aldı. Gece ve Güneş sınıf arkadaşları ile takılıyorlardı. Kapıyı tıkladım. İçeri girdim. Yine kel kafalı müdür.abdullah. Masaya doğru yaklaştım " sınıfımı söyle "
Müdü bi süre beni süzdü . " Adın ve soy adın ne kızım ?" . Sanki beni tanımadı kelloş adam. " Başak Güngör " .
" sınıfın 11 g kızım." Tamam diyip ortamı terk ettim. Yine ağır ağır sınıfa doğru çıktım. Güneş ve Gece yanıma geldiler. Beraberce sınıfa çıktık. Sınıfın sınırlarına ayak basarken bi iç çektim . Direk en arka sıraya geçtim. Gece benimle oturuyordu. Güneş en önde kızlarla. Kafamı sıraya koydum. Emin olun şuan sıra da yatmak bile iyiydi. Gözlerimi yumdum. Ama malesef ders başlıyordu. Bu ders matematikti. Lanet olsun lanet olsun ...
Bilal hoca derse girecekti. Kendimi baymış hissettim. Hoca sınıfa girdi. Herkez ayağa kalktı . Ben hariç. Yine sadistliğim tutmuştu. Ama bi sn. Hocanın yanında taş meteor yakışıklı bir erkek vardı. Sınıfımıza yeni gelmişti. Of bide bunla uğraş anasınısatıyım. Daha sınıfın doğru ve yanlışını öğrencekti.
Benim çaprazıma oturdu. Nedense dik dik bana bakıyordu. Beni kesiyordu. Böyle erkekleri ne yaptığımı bilmiyor. Tabi ki de öldüresiye dövmek.zaten geçen sene de bu yüzden disipline gitmiştim. Bütün kızlar o çocuğa göz dikmişlerdi. Nedense çocuğun gözü bendeydi. Neyse biz derse başladık. Bi 40dk sonra zil çaldı. Herkez çocuğa bi oraya bi buraya çekiştirdi. Neyse ki bi kaç kişi yanında kaldı. Diğerleri ikiledi. Bende biraz dışarı çıkacaktim ki çocuğun ayağına takıldım. Neredeyse düşecektim. Sinrim o sinir. Arkama döndüm . Kaşlarımı çattım. " hey bak sınıfa yeni geldin diye bişi demiyom. Zaten iki sattir beni kesiyon . " çocuk sırıttı. " ben seni kesmedim. Karanlığın ilgisi beni çekti. Karanlığı seven birisin anlaşılan. Evet bende severim. Şuan için pardon " . " bu arada adım Cenk " .
Çocuk iyi gibiydi. O da karanlık çocuğuydu. Ancak sadistliğim tumuştu gene. " bide adını söylüyorsun yha."
" evet bu kötü bi tanışma güzelim. Adın ne ? " bana güzelim dedi . Tam bi p*ç. Bir an önce gitmeliydim. Adımı söyliyim kurtulmam lazım. " adım Başak."
" memnun oldum Başakcığım" . Bi sn . Bana Başakcığım mı dedi ? . Tam bi salak. Ama salak olduğu kadar taş meteordu. Sevgilisi şanslı bence. Belki yoktur. A tabi ki bu soruyı sormak yanlış anlaşılarbilirdi. Neyse ki Güneş geldi. Aklımı okudu sanırım. " duyduğuma göre adın Cenk miş.ben Güneş. Şu kız Gece. E buda Başak. Sevgilin var mı ? " çocuk sırıttı. " memnun oldum Güneş. Hayır sevgilim yok.kalbimi çalan bi kız bulamadım. Ancak şuan bi kız çalmaya başlıyor. " . Bu çocuk bana bişiler imağ etmeye çalışıyor. Olabilirmiydi. Yok yok başka kızdır o. Biz konuyu toparladık . Bittirdik. Off. Temefüsğm bitti. Yine arka sırayı boyladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Kızı
Teen Fiction"O,ne düşüp dizi kanayınca ağlayan,ne pembeyi seven, ne de fare görünce kaçan bir kız değildi... Tüm çığlıkarı içinde bir fırtına şeklinde esen ve karanlığında yalnız kalmak isteyen bir kızdı."