Kurtar

3K 164 9
                                    

multimedyada (resimde) : Deniz (katil) var.

Öğlen saat 2 'ye geliyordu. Telefon mesaj sesiyle uyandım. Ahh ! Tanrım! Bugün Gece'yi bulmaya gidicektik. Saat 2 'ye az kalmıştı. Fırladığım gibi üstümü giyindim. Saç baş herşey tamamdı. Sahilin oraya gittim.

Cenk ve Nehir oradaydı. içimde ki gene o hüzün. ama bugün Gece için dayanacaktım. yanlarına gittim.

''evet nereye gidiyoruz?''

''biz Gece nerde onu bulduk. tek yapmamız gereken içeri girip Gece'yi almak''

''şu belalı günden kurtulmak istiyorum''

arabaya bindik ve o eve gittik. beya eski bir evdi. inin cinin top oynadığı yerler... ah Güneş. naptın sen...

içeri girecektik ki kızın başında birileri bekliyordu. içerde çene kemiği çıkık yeşil gözlü omg bi genç vardı. kalbim heycan yaptı. ancak ben ona ilgi gösteremezdim. o bi katil. Gece ordaydı.

'' ben içeri dalıcam direk siz kızı alın ben şunu hallederim''

arka kapıya doğru gittik. ancak Nehirin sorunu vardı

'' ihtiyacım var şu çalılıklardayım''

''çabuk ol''

bende aralıktan onları izlemeye devam ettim. ancak o çcuk orda yoktu. sonrası nefessiz ve karanlık...

ayıldığımda kendimi bi evin içinde buldum. Gece kurtulmuştu ancak ben ... ben kaçırıldım...

'' uyanmışmı güzelim''

pis bir sırıtış attı. çocuk içten içe ölüncek biriydi.

'' güzelim mi? bana bak ben o kızlardan değilim ya ben bırakırsın yada...''

aşağı eğildi .parmağını dudağıma sus işareti gibi koydu.

''şşş.sakin ol güzelim. bi anlaşmayla bırakırım''

'' tamam ''

'' sadece bir geceni bana ver ''

'' senn.. sen adi pislik''

'' arkadaşın kaçtı ama senin bedelin ağır olcak.''

beni kucağına aldı ve odaya doğru götürdü.

'' napıyorsun şerefsiz''

'' hadi güzelim''

sırtına vurmaya başladım. en son üstümü soymaya başladı. her dokunuşta ağladım. daha şiddetli. sonra boynuma doğru eğildi. ama... durdu. üzerimden kalktı ve cama doğru baktı. sadece ağzından şunlar dökülüyordu.

'' kahretsin napıyorum ben. kendine gel oğlum''

ne diyordu bu? bi sorunu olmalı. yataktan doğruldum. oturma pozisyonuna geçtim. yanına gitmeye korkuyordum. ama... bi sorunu var ve öğrenmeliyim.

'' şeyy. bi sorununmu var?''

''git başımdan''

'' sadece nolduğunu sordum amk''

eşyalarımı aldım ve başka odaya geçicekken :

'' tek sebep sen çok sexsi birisin''

'' ne demek istiyorsun''

''kontrol edemiyorum. ''

'' anlamıyorum?''

'' 1 gece ol ''

yere çömelip ağlamaya başladım.

'' bana neden böyle yapıyorsun''

oda çömeldi ve.

'' sadece dediğimi yap . neler olduğu ilgilendirmez''

'' arkadaşlarım nerde''

''onları postaladım . ''

gözümden iki damla yaş.

'' sen kimsin?''

'' çok soru sormadın mı ?''

gene cevap vermedim.

akşam oluyordu. kalbim sızlıyordu. hikayelerdeki kızlara dönmüştüm. yere çömelmiş ağlıyordum. o da içerde. sonra kapı tıklandı ve içeri o girdi. elinde yemek vardı. ama sıradan bi yemek değildi.

'' al bakalım yemeğin''

''neden kapıyı tıkladın? beni kaçırdın ve ...''

'' sen bi kızsın.''

''iyi davranmanı istemiyorum''

'' bak güzelim şu yemeği ye''

''hayır''

''iyi o zaman istediğin gibi davran.''

''istediim gibimi?''

''evet''

'' adın ne ?''

''soruları kasdetmemiştim''

''iyi bende imdat diye bağırırm''

''tamam tamam tamam. Adım : Deniz.''

''Başak ben''

''memnun oldum Başak''

''bende''

'' bu kadar rahatlık yeter.''

önümden yemeği aldı ve gitti. o gidince sanki bi eksiklik olmuş gibiydi. Cenk fln aklımdan uçup gitmişti. bu fazlasıya etikelmişti.

artık gece olmuştu. gözlerimden yaşlar süzüldü . ağlıyordumki Deniz geldi. yanıma oturdu. ve yüzüme baktı

'' neden alıyorsun?''

''bunlar bana bi haksızlık. haketmiyorum ''

''ağla. geçicek. ''

''neden böyle yapıyorsun?''

''herşeyi açıklamak için çok erken güzelim. ''

elleri yüzüme doğru geldi. kendine doğru çekti. dudaklar birleşicekti ki ben gene ağlamaya başladım. beni geri itti. hızlıca başka odaya doğru koştu. arkasından gittim.

bi ilaç içiyordu. ve sonra gene aynı sözleri söylüyordu. neden böyleydi? kimdi bu?

beni fark etmesin diye içeri gittim. yüzümü kapattım. karanlığım ve ben. bi kaç saat geçti. 3 e geliyordu. Deniz den ses çıkmadı. sanırım uyudu. ben herşeyi bir film şeridi gibi geçirdim. umarım beni bu durumdan kurtarırlar. olduğum yerde uyuya kaldım. en son tek hissettiğim yumuşak yatak ve yanımdaki sıcak nefes....


Karanlığın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin