Yorucu Gün

13.2K 497 18
                                    

Sıraya oturdum. Ders tarihti. Sanırım ölmek üzeryim.başımı duvara yasladım. Gece yanıma geldi. Sanırım kantini aşırmış gene. Ben ise sinirliydim . Bu çocuk eminim ortalığın anasını ağlatacak. Ama ne yalan söyliyim çocuk çok taş . Bende şahsen böyle bi sevgili isterdim. Ah hayır tabi ki bu velet sevgilim olacak değil. Of neler diyorum ben. Elimi yüzümü yıkamak için lavoboya doğru ilerledim. Cenkin yanından geçtim. Bana baktığını hissediyorum. Herneyse takmıyormuş gibi yapmalıyım. Lavoboya geldim. Elimi yüzümü yıkadım. Sanırım makyajım yayuldı. O yüzden lanet olasısınıfa gittim. Gene Cenkin yanından geçicektim ki bi ses duydum " hey güzellik. Makyaj olmadan da iyisin " . İlk başta bu söz beni mutlu etsede Cenkin ağzından güzellik lafını duymak hoşuma gitmedi. Arkama dönüp " derdin ne senin? " . Cenk sırıttı . " derdim yok seninle. Ama çok hoş görünüyorsun. Emin ol sevgilin olursa çok şanslı olucak " . Yüzümde ki kızgınlık yumuşadı. Brni hoş bulmuştu. Ama bana bişiler imağ etmeye çalıştığını düşündüm ve yumruğu gözüne yapıştırdım. Sanırım gene sadistliğim tuttu. Herkez bize bakıyordu. Şaşkına döndüler. Özellikle Cenk . Nasılda savruldu. Bir an doğrularak " güzelliğin hoş ama yumruk bozuyo güzellik. " . Cenki dinlemedim . Çantayı alıp lavoboya koştum. Aynaya baktım. Ne yapmıştım ben. Daha çocukbugün gelfi. Ve ben ona yumruğu yapıştırdım. Ama haddini aşmıştı . Sanırım. Yada ben abarttım. Özür dilemek aklkmdan geçsede bunu yapamazdım. Ama insanlıkdaha bitmedi. Gidip özür dilemek şart. Ben bunları düşünürken makyajımı yapmıştım bile. Çantamı toparlayıp sınıfa koştum. İçeri girdiğimde bi kaç kişi Cenke pansuman yapıyorlardı. Yanına doğru gittim. Cenk bana baktıyanına doğru eğildim . " iyi oldu " demiştim. Bi sn özür dilemedim. Of ne oluyor bana .
Sonra da birkez dhaa ağzımı açtım " sınıfa yenigelmiştin. Yine insanlık niyetine senden özür diliyorum. " . Cenk acı ilr kıvranırken ağzından sözler döküldü. " önemli değil. Umarım bidaha olmaz " . Başımı salladım . Ve " yarana bakabiirmiyim?" . Gözünü açtı. Oha ben bunu yapmış olamam . Resmen gözü yok olmuş. " bunu ben nasılyaptım bilmem ama sinirlerim çok gerilmiş. Oyüzden çok sert oldu. Bidaha kaşınmazsın umarım" . Ben arada laf sokmaya çalışıyordum. Kişiliğim buydu zaten .
Cenkin acısı biraz dinmiş olmalıydı. " tamam acısı geçiyor. Ama bi öpücük lazım geçer " dedi. Bir an öyle sinirlendim gözüm döndü. Ve " hey bak özür diledim diye gene kaşınma . Fırsat bulma. Benden başka kızlarda var. Onlar öpsün. Deliler benibuluyor zaten" dedim
Cenk gene söze başladı " o kızlar senin gibi değil ama. bana senin gibi asabi lazım " dedi. Ben gene sinirli şekilde yerime geçtim. Of ders başladı. Ben bütün gün yerimden kalkmadım. Neyse ki okul bitti. Arabayla eve doğru gidecektim ki Cenkin sesi " iyiakşamlar fıstık " dedi. Ah bu genç beni öldürcek. Takmadan arabaya bindim. Ve yol aldım.

Karanlığın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin