İtiraf

3K 192 11
                                    

dat dat dat dat.... alarm çalıyordu. yataktan fırladım. bugün okul vardı. tadilat bitmemiştir umarım. telefonuma baktığımda mesaj yoktu. yani lanet okul bugün kapalı değildi.

lavaboya gittim . elimi yüzümü yıkadım. sonra tekrar odama geçtim. aynaya baktım. bugün farklı bi gün olucaktı. Cenk'siz bi hayat. gene eski halime dönüyordum. sadist olacaktım. ego tavan yapmış bi kız olarak ortalıkta dolanacaktım. hayata kendi bakış açımla ilerleyecektim. kendi duvarlarımı örecektim. derin nefes aldım. ve hazırlanmaya başladım. saçlar gene salık. okul forması.ve makyaj. bunlrı tamamladıktan sonra aşağıya indim. çantamı aldım kapıyı açtım. evin önünde herzman Cenk olurdu. ama bu sefer yoktu. içim kötü oldu. ama hayır onu hatırlamamam lazımdı. ben ona aşık olamazdım. yada oldum bilmiyorum.genede hayatımdan silmeliydim. kendi arabama bindim. ve okula geldim.

okula geldiğimde Cenk'i bahçede göremedim. sanırım içerideydi. aman neyse onu düşünmemem lazımdı. arabadan indim. herşey sıfırdan başlıyordu. içeri doğru girdiğim andan itibaren kaşlarımı çattım. laflarımı silaha bi mermi olarak kenetledim. ve devam ettim yoluma. sınıfa çıkıyordum ki Cenk'in sesini duydum. müdürün odasından geliyordu. kapı biraz aralıktı .içeri doğru baktım. Cenk ... Cenk ve Nehir aptalı vardı. neden burdalardı . dikkatlice dinlemeye başladım.

M ( müdür) C ( Cenk) N( Nehir)

C: ''müdür bey kayıt süreçleriniz devam ediyor mu ?''

M: '' evet. okulumuza kim kayıt olacaktı ? bu hanım kız mı ?''

C:'' evet. ''

M:'' hoşgeldin kızım. öncelikle ad soyad ve yaşı alıyım ''

N : ''Nehir Aksu.yaşım 17 ''

M : tamam kızım. seni 11 G sınıfına Cenk'in sınıfına yazdırıyorum. bu da kitapların . hoşgeldin tekrardan .''

duyduklarıma şoke olmuştum. kapıya doğru yaklaştıklarında sınıfa doğru koştum. egomu ve soğukkanlılığımı korumalıydım hem onlardan banane ki dimi ?. düşüncelerimi kontrol edemiyorum.

sınıfa geldiğimde gene en arka köşeyi seçtim. benim ardımdam Cenk ve Nehir geldi. Cenk yüzüme dahi bakmadı.

neden hayla aldırış ediyordum. ama bazı şeyleri kabul etmeliydim ben bu kızı kıskanıyordum kesin. ama unutmak istiyordum. Nehir Cenk'in yanına oturdu. sinir olmuştum. kendime hakim olamıyordum. Cenk hangi ara bu kızı affetmişti ?. yada bana yalan uyduruyordu. belkide başından beri seviyo. şimdide ...

Cenk kitapları çıkardı. ona doğru eğildi ve yaptığımız şeyleri anlatmaya başladı. bu görüntüye daha fazla dayanamayıp ayağa kalktım.sınıftan bir an önce çıkmak istiyordum. çıkarken Cenk'in koluna çarptım. ve masaya. masa sallandı. Cenk bana sert bakış attı. Nehir ise masum kız bakışları attı.

'' biraz dikkat etsen iyi olur Başak. ''

'' ne o rahatınız mı bozuluyo ? ''

'' Başak gene başlama burası yeri değil. ''

'' sen ne diyosun ya ? bu kız için beni 3 günde sattın ha. bende sana güvenmiştim. hayatımda tek güvendiğim kişiydin. ama sen gönül eğlendirip gittin. bu kızdan nefret ettiğini söylemiştin. ama görüyorum da hayla seviyorsun. yanımda olmak için neden yalan attın bana Cenk ? neden bunu bana yaptın. beni değiştiren tek kişi sendin. ama sen her defasında bu kızın yanındasın ve kalbim yerlebir oluyor. duygularımla oynadın. herdefasında kalbimde sızı olarak parçalanıyorum. belkide ben...''

'' Başak sakin ol. ''

'' yeter amk yeter. çok mu hoşunuza gidiyor beni yarı yolda bırakmak ? duygularım ve hislerim hiç mi aklınıza gelmiyor. ''

'' hislerin mi ? Başak ben sana yakın olmaya çalıştım ama izin vermedin. ''

'' izin vermedim mi ? lan o parti günü sonrası evime gelip sabah öpüşen kimdi ? seni arabadan inmeden önce öpen kimdi ? sana o kavgadan sonra yardım eden yanında olan kimdi ? bendim. sen beni değiştiriyordun. istediğin bi kız oluyordum. ve ve sana karşı bişiler hissetmiştim. ama artık yok !''

tüm sırları bağıra bağıra söylemiştim. herkes artık ne olduğunu biliyordu. aptal Başak off off.

'' senn. senn. Başak. sen bana...''

'' evet sana aşıktım hepsi bu. köpek gibi sürünüyordum peşinde. bunu mu duymak istedin. ?''

'' Başak ben ö...''

'' sakın özür dileme. bunun kalbimi toparlıyacağını sanmıyorum.''

gözümden akan o yaşlarla çantamı alıp çıktım okuldan. Cenk peşimden geliyordu farkındaydım. kolumdan tuttu. bahçedeydik. herkes bize bakıyordu.

'' Başak ben çok özür dilerim. lütfen bana şans ver. ''

'' ne şansı ya. sen şansını git Nehir denen ahmakla dene.''

'' hislerinin aşka dönüşeceğini bilmiyordum. ''

'' ama dönüştü . artık Başak diye biri yok hayatında. ''

'' Başak yapma böyle. bak ben...''

'' özür dileme demiştim ''

tekrar yoluma devam ederken kolumdan gene tuttu ve gözlerimiz birleşti. o aşkı hissedebiliyordum. aşka inanmazdım ama bu farklıydı.

'' seni seviyorum''

ve dudaklarıma yapıştı. tüm okulun önünde deli gibi öpüşüyorduk. gözlerimi Cenk'in gözlerine denk getirdim . ama bir an sadistliğim tutmuştu . hayırr olamaz.

Cenk'e tokat atmıştım. o sırada Nehir geldi .

'' Cenk ... Cenk iyi misin ? naptın sen aptal ''

arkamı dönüp okulu terk ettim. arabaya bindim ve eve gittim.

eve geldiğimde kapıyı sertçe kapattım çantayı bi oraya anahtarı bi oraya fırlattım. herşey çok kötü olmuştu tüm sırlar açığa çıkmıştı. herkes ne olduğunu biliyordu. ama orda neden Cen'e tokat attım bilmiyorum. belkide sinirdendi. kendimi kontrol edemiyordum. onu geçtimde Gece ? Gece'yi aramaya devam etmeliydim kıza ne olmuştu acaba. Nehir'den şüpheleniyordum. kim bilir kız nerde . telefonlarımada cevap vermiyordu. mutfağa gidip bişiler atıştırdım. biraz televizyon izlerken akşam olmuştu ztn. tüm akfamı rahatlatmaya karanlığıma gittim. odama çıktım kapıyı kitledm. rahatsız olmak istemiyordum. kendimce düşündüm. düşündüm...


Karanlığın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin