Untitled Part 10

66 3 0
                                    


De még csak a folyosó végéig sem jutottunk el valaki már is belém jött a nagy diákrengetegben, mire fel a váratlan ütközet álltal okozott meglepetség okán én is és a kezemben tartott könyveim is a padlón kötöttek ki.

A roxfort poros padlóján kiterülve döbbenten pillantottam fel melegséget sugárzó barna íriszeibe.Sose gondoltam volna hogy ezt mondom nade azért valjuk be nem néz ki rosszul.Főleg innen lentről.(Rossz az aki roszra gondol-szerk-)

-Én felőlem nézhetnéd még gyönyörű bájomat napestig is deee nem érek rá.Úgyhogy odéb csusszanhatnál az utamból Black.-intézte hozzám szavait miközben lenézően pillantott le rám s nevemet teljes undorral ejtette ki a száján.Őszintén.Most meg kellene sértődnöm ezen?Lehet, de már nem vagyok az -az első éves kislány aki mindent a szívére vett.Az ilyen dolgok egycerűen leperegnek rólam.

-Máskor inkább nyisd ki szemed és ne rohangálj fejetlenül a folyosón Weasley.De ha rövidlátó vagy akkor meg vegyél szemüveget.Most pedig felszívódhatnál.Korán van mág ahhoz hogy veled kötekedjek. -vágtam vissza neki miközben feltápászkodtam a földről s az időközben összeszedett könyveimet és jegyzeteimet felkapva a barna bőr oldaltáskámmal együtt Aprillel és Downal karöltve indultam volna tovább folytatva beszélgetésünket és utunkat a nagyterem felé. A hangsúj a volna szócskánvan.Mivel hogy az a glagovai ökör utánnunk szól.Pontossabban utánnam.

-Ha nem tudnám hogy be jövök neked akkor ez most nagyon fájna.Legyen további szép napod tubicám.-mielőtt még megfordulhattam volna és elkiálthattam volna egy gyönyörű szép ragyanövesztő átkot a vörös üstökű fiúnak szánva azt, már csak  fekete lobogó talárját láthattam és élénk nevetését halhattam miközben éles kanyart véve befordul a folyosó végén.Épp ,hogy csak eltünt a szemünk elől máris egy éles sikoly rázta meg a roxfort öreg,omladozó falait amit egy tompa puffanás követett.

-MR.WEASLEY!AZONNAL INDULJON AZ IRODÁMBA!-Minnie...mármit McGalagony professzor asszon zilált külsővel fordult be a fő folyosóra maga után rángatva az imént még nevetgélő griffendéles diákot.Még szerencse hogy Downál van a fényképező gépe ami valami mugli szerkenyte.-Ezt még Apriltől és tőlem kapta a 12dik születésnapjára.Regi még a kérésemre fel is túrbózta, ezáltal tud mozgóképet is csinálni.- Ezt most elő is kapta feneketlen, kopott, szintúgy bőr oldaltáskájából s le is kapta az utókornak e felejthetetlen  pillanatot amikor is McGalagony paprika piros arcal, dühössen fújtatva mint egy macska a fülénél fogva húzza maga után a Weasley ikrek közül az idősebbik felet miközben az segítségér kiabál azt üvöltözve hogy "macska edéd leszek".Hát emberek nyiltan ki merem jelenteni, itt se normális senki.

-Tapló-tátogta oda neki Mckinnon kárörvendő vigyorral ajkain mire a vöröske csak nyelvet öltött rá.

A kis közjáték után a lányokkal folytattuk utunkat a nagyterem felé ahol gyorsan megebédeltünk és rögtön indultunk is legendás lények gondozása órára.Úközben kicsiny csapatunk bővült még Anneval is akinek April nagy beleéléssel mesélte el az ebéd előtt történt eseményeket.Persze ennek az lett a vége hogy szőke barátnőnk a figyelmetlensége végett elakatt a lába leffelé menet a domról egy kiálló gyökérben és akkorát esett mint az ólajtóa s a domb aljáig meg sem ált csak gurult lefelé cuccait szétszórva az úton. Amikor pedig elérte a domb alját egy nagy reccenést lehetett hallani és a lánytól válaszul egy fájdalmas kiáltást.

-APRIL-kiáltottunk le hozzá  kétségbeesett hangon s rögtön futásnak is eredtünk lefelé.Annus még út közben Rachel és Down karjába kellet kapaszkodnia amikor ő is megcsúszott az eső utáni nedves füvön.Én felkapkodtam még a Mckinnon lány szétszóródott könyveit  és én is lerohantam hozzá.Az ájult lányt már nagyobb csoportban vették körbe a kiváncsikodó kint tartózkodó diákok.A három lány már melette térdeltek amikor leértem én is és próbálták keltegetni az utolsó Mckinnon sarjat sikertelenül.Szőke fürtjei kócossan és koszossan egy néhány helyen sárdarabkáktól összetapadt csómókban terültek el körülötte.Az ofinájáról meg már ne is beszéljünk.Egyenruhája és talárja most kosszos és szakadt volt, pár helyen még véres is.A ball csuklója ki van foldulva.Biztos ,hogy eltört.

-Ne csak bámészkodjatok ti idióták.Hívjon már valaki segítséget.-szólt rájuk eréjessen Rachel s gyengéden megfogta April jobbját.

-Gyengélkedőre kellene vinni.-szólalt meg az eddig csendben figyelő Down.

-Persze...persze...de...mi hogy vigyük fel a kastélyba?-kérdezte kissé kába tekintettel Anne.

-Te...hogy is hívnak...assssszzzzeeemmm...am...Richard?Nem...Will?...Igen Will Herondel gyere segíts felvinni.-néztem rá egy erős karizmú ,fekete göndör  hajú,kék szemű, magas  6.éves hollóhátasra.

-Mért pont én?-kérdezte flegmán a srác, mire bennem kezdett felmenni a pumpa.

-Azért bazdmeg mert én azt mondtam!-kiáltottam rá idegessen-Úgyhogy gyere ide mert ha nekem kell oda mennem te is a gyengélkedőre mész.De nem a saját lábadon.

Nehézkessen de végre eljutottunk a gyengélkedőre ahol a fiú letette Aprilt az egyik paravánnal körbekerített fehér ágyra aztán pedig elhagyta a kórtermet.A Meadow lány elment szólni Madam Pomfrelynek ki elkezdte kivizsgálni a még mindig ájultan fekvő lányt.Anne pedig elment értesíteni Bimba professzort a balesetről.Mit ne mondjak ez az első napunk de már a gyengélkedőn vagyunk.Érzem hogy nem lessz unalmas évünk most se.

750 szó.

Emeljük magasba pálcáinkat Lily és James Potterrét.Kik hősiessen meghaltak fiukat mentve.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kicsi kis Huggrabuggos(Szünetel)Where stories live. Discover now