Reggel a nap sugarainak lágy simogatására keltem...Haha nehogy elhigyétek ezt a süket dumát.Az este biztos nem húztam be az ágyam körüli baldachint ezért a reggeli napfelkelte majd kiégeti a retinámat.A meleg puha ágyikómból kómás fejjel felülve rádöbbentem arra hogy én tegnap nem jöttem fel a szobánkba hanem lent elaludtam a kanapén mikor beszélgettünk Cedrickel.De akkor hogyan jutottam fel a szobámba?Egy biztos kora reggel nekem ez túl sok információnak bizonyul.
A szobában körülnézve megpillantom a három még alvó szobatársamat.A melletem levő ágyon Rachel WestWood húzza a lóbőrt.Fekete szögenyes haja most szeplős arcára tapadt a nyáltól, tengerkék szemei csukva vannak s még mindig az igazak álmát alussza.Rachel egy félvér apa és egy mugliszületésű boszorkány másodszülött gyermeke.Van neki egy hatodéves nővére aki griffendéles tanuló és egy huga aki majd Alíciával az én kishuggommal fogja megkezdeni a Roxfortot.A velem szembenlevő ágyon April Mckinnon alszik.Szőke hullámos lobanca szétterül a sárga színű párnáján smaragdzöld szemei most csukva vannak.Ő is árva.Úgy mint én.Pirospozsgás arcán egy lágy mosoly terül el.Biztos valami szépet álmodik.April jobb oldalán Down Meadow horkolását lehet hallani.Vörös haja és barna szemei vannak.Merlin még pár szeplővel is megáldotta.De az élet hozzá sem volt valami kegyes.Mivel hogy ő is elárvult.Anne és Niara mellett még ő bennük hármójukba bízok meg a legjobban.Ez a mi kis barátnői csapatunk.Anne aki próbál minket visszafogni a bajtól Down segítségéel,Niara, én és April pedig folyton keressük a bajt és a bulikat,Rachel pedig hol velünk van a mókában hol pedig Annuséknak segít rendre tenni bennünket.Hozzá teszem kevés sikerrel.
A fali órára pillantva megállapíthatom hogy ha nem kel fel a csipkejózsika (Valami mugli mese lehet.Még régen Regulus olvasta nekünk) csapat akkor lekéssük a regelit.A dunyha alól kikelve indultam el a fürdőszoba felé rendbe szedni magamat.Útközben még az ágyam előtt heverő ládámból előszedtem az egyenruhámat és még sikeressen rá is léptem Kapitány farkincájára, teljessen véletlenül aki erre fel, megkarmolt.(Bemutatom alias Hooch Kapitány a kalózs perzsa macska.Aki April szürke cicusa.És történetessen nem igazán bír emgemet)
A fürdőszoba tükrébe belepillantva megbizonyosodhattam arról hogy a szemeim alatti táskákkal elmehetnék az egész Roxfortnak bevásárolni.Az arcomat megmostam mire egy kicsit felfrissültem.Barna gubancos gajamat felkontyoltam és felvettem a huggrabuggos egyenruhámat.Még megmostam a fogamat nehogy bájitaltanon Piton professzor elájuljon a rettenetes szájszagomtól.S egy utolsó pillantást vetettem magamra a tükrön keresztül és a tegnapi ruhámat(mivel hogy abban aludtam)megfogva kiléptem a fürdőszobából.A lányok még mindig alszanak pedig már így is késünk.A fűzfa pálcámat felkapva elmotyogtam egy hangerősítő bűbájt és a lányok egyből ki is estek az ágyból.
-SZÉPSÉGES JÓREGGELT KÍVÁNOK MINDENKINEK!-kiáltottam el magamat miközben a pálcám végét a gégémhez hejeztem.A kis hölgyemények persze erre nem számítottak és vagy balra vagy jobra estek ki az ágyukból azt sem tudva hogy hol vannak.De amint megláttak engemet egy gyilkos pillantás kíséretében kezdtek el feltápászkodni a padlózatról s az előre kikészített egyenruhájukat megfogva indultak el a fürő szoba felé.-10 percetek van.Vagy kaptok még Aquamerton bűbájt is.-figyelmeztettem őket mosolyogva miközben duzzogó baglyom kalitkályához léptem.-Ne duzzogjál te tollpárna.Csak pár tollat téptem ki belőled.Nesze itt a reggelid.-tettem be neki egy kis abszolúton vett bagolycsemegét a kalitkálya ajtaján amit nyitva is hagytam neki.Ha ki akar menni akkor had menjen.Az oldaltáskámba gyorsan betettem a tintatartómat és egy lúdtollat.A pálcámat meg betűztem a hajamba.És már készem is voltam.A lányok is már kijöttek a fürdőszobából felöltözve s dolgaikat gyorsan bedobálták a saját kis szütyőjükbe és együt indultunk el reggelizni.A klubbhejségen kersztül vezzető úton összetalálkoztunk Hannával és Susennel akik nem voltak benne biztossak hogy egyedül eltalálnak a nagyteremig ezokból pedig csatlakoztak kis társaságunkhoz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kicsi kis Huggrabuggos(Szünetel)
FantasiaEgy kis betekintés a könyvbe... -Mit olvasol Bella?-kérdezte valaki a hátam mögül mire, mint amikor vizet öntenek a fejemre úgy ébredtem fel gondolataim világából is.A kérdésre szemforgatva válaszoltam hiszen csak eggy valaki hív Bellának. -Könyvet...