Gondolkodtam...tudom nem hangzik bíztatóan

64 2 0
                                    


Sziasztok!Gondolkoztam és arra jutottam hogy átírom az egész történetet.Az új részek pedig ha időm engedi akkor karácsonyi szünet után vagy közben látnának napvilágot.Deeeeeeeeeee még gondolkozok pár könyvön.Tudom nem olyan bölcs dolog hogy többet akarok egycerre írni.De dötsetek ti. A három opció közül amelyikre többen szavaznak az lesz.

a)Nem kell új könyv, folytassam Belissa életének feltárását

b)Hadjam a francba és kezdjek egy teljessen új könyvet 

és végül

c)két könyv egycerre

Nos és mielőtt még elfelejteném.Meg szeretném köszönni a sok-sok csillagot és nézettséget.Meg külön köszönöm azoknak is akik be tették ezt a ramaty könyvet olvasólistára.Ngyon hálás vagyok nektek hisz amikor megláttam egyik napról a másikra wattpadon azt a sok értesítést majdnem rosszul lettem annyira boldog voltam.Köszönöm nektek és remélem ,hogy majd az átírt részek is tetszeni fognak.(sosem voltam jó köszonet mondásban és hálálkodásban és szerintem ez nem is fog változni egy ideig).

Eskü mindjárt befejezem ezt a sok beszédet.De még megköszönném a barátnőimnek is azt hogy támogattak engem és ötleteltek velem egyes részeknél. Hogy nyaggatak engem kora reggel a buszon akkor amikor már így is egy ideg voltam azzal mikor ülök már végre le a seggem és állok neki az új résznek.És azt hogy jól tarkón vágtak akkor amikor már éppen feladtam azt hogy valaki olvasni is foglya ezt a borzalmat.De mostmár befelyezem mivel nem vagyok pap ,hogy prédikáljak itt nektek.

Mindenkinek boldog Mikulást,Karácsonyt és Új évet kíván sok öleléssel ,jósággal, boldogsággal és egésségel megfűszerezve a ti Pepétek.

             2022-ben talákszunk.

Kicsi kis Huggrabuggos(Szünetel)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt