Csak egy kis zene olvasáshoz...
A King cross pályaudvaron végig haladva egy-egy megpakolt kulit tolva Belissát emlékek hadai rohamozták meg.Legfőképpen az első vonatútja volt számára emlékezetes.
...-Regulus... csalódott leszel ha nem Mardekáros leszek úgy mint te és Ambrose?-hallatszódott az emberek sokasága közül e félénk kérdés.A párbeszéd kezdeményezője egy szürkés- barna íriszű, göndör sötétbarna fürtös kislány volt.A lányka gubancos tincse szépen kiemelték szeplős pirosposkás arcát.Egy sárga pulóvert és egy napraforgó mintás kantáros szoknyát viselt.Derkára egy kockás barna flanelinget kötött.Lábain egy pár zöld bakancs pompázott.S ezt még megtódította egy horgolt kis oldaltáskával ami még meg volt spékelve (keresztapja jóvoltából ) egy rejtett tértágító bűbájjal is. A férfi akihez e kérdés szólt szeme sarkából látta a lány tekintetében az aggodalmat az iránt hogy a válasza igen lessz.Regulus szóhajtott egyet aztán a mellette sétáló Ambroséra pillantott akinek szemeiben kiváncsiság csillogott a válasz iránt.
-Bárhova is kerülsz miránk ,rám és Ambroséra mindig számíthatsz majd.Legyél ravasz Mardekáros,okos Hollóhátas,kedves Huggrabuggos vagy bátor Griffendéles.Te akkor is a családunk tagja maradsz.A vidám,furfangos,szeleburdi és kedves Belissa Black maradsz.Hisz a véredet sose tagadhatod le.Mert az mindig kötni fog egy névhez.Bármi is lessz a jövő zenéje számodra te mindi is Black leszel.-fejezte be monológját a szürke szemű férfi miközben eltűrt egy fekete,göndör hajtincset sápadt arisztrokrata vonású arca elől.
-Merlinre mondom neked aztán bölcs beszélőkéd van öreg.Bölcsebb vagy mint maga Dumbi.-nevetett fel jobb oldalán sajátt viccén Ambrose s aztán nem is foglalkozva az őket figyelő vörös hajú családdal s a melletük álló ,Tonks család gyűlölködő pillantásaival egyből elindult a 9 és 10es számú vágány közötti fal felé a kuliát egy kicsit jobban megtolva hogy megússza Regulus tockosát amit a férfi már készült kiosztani is neki.Belissa elnézve szerencsétlenkedő unokabáttyát és keresztapját egyből elszált az összesz aggodalma a beosztás végett.Hisz igaza van Regnek bárhova is kerüljön mindig számíthat majd a bolond családjára.Az őket bámuló családokkal nem is foglalkozva Regulussal együtt indult meg a fal felé várva azt hogy mikor kenődek majd fel tapétaként a falra...
Emlékeimből a zsebemben mocorgó Bejgli rántott visza a valóságba.Gondolom meg láthatott valami csillogót s azt akarhatta elcsórni.Még mielőtt bárki is észrevette volna az elcsatangolni készülő furkászt gyorsan felkaptam az éppen zsebemből kirepülő állatkát ami azzal járt hogy elengedtem a kulimat s az neki gurult volna a 9es vágányon várakozó vonatnak ha valaki el nem kapja.Bejglit egy rosszalló pillantással gyorsan belesüjjesztettem a zsebenbe s nagy mosollyal az arcomon fordultam volna megöszönni annak a személynek aki megfogta a kulimat.De amint barna undortól csillogó íriszeibe pillantottam kedves mosolyom azonnal leolvadt az arcomról.
-Black.Látom már megint jáccod az eszedet az emberek előtt-mosolygott rám kárörvendően miközben eltoltam mellete a kulimat rá sem pillantva.
-Weasley.Látom már megint előjött a parasztabik éned.-válaszoltam vissza se pillanva rá ugyan olyan hangnemben mint ahogy ő is beszélt velem.És egy fekete hajú szemüveges fiú előtt elfutva átrohantam az ájárón ami mögött Regulus és Ambrose várt már engemet családunk többi tagjával kiegészülve.Egy szóval a gőgős Lucius Malfoy akit tiszta szívemből gyűlölök,Narcissa Malfoy aki az évek alatt anyám helyett anyám lett,Draco Malfoy aki eddig még csak egy aranyos kissrác volt de az apja elkezdte a maga képére formázni ami igazán nem hatott túl jól rá.Egyre gőgösddebb és vérmániássabb lett.És ez Melissát ha nem is mondja de azért látjuk rajta Anneval hogy nagyon megviseli.Hisz eddig is rossz volt az apjával Luciussal a kapcsolata hiszen az apjának már az sem nagyon tett a kedvére hogy Hollóhátas lett sőt az Anneval való barátsága sem nyerte el a tetszését s eddig csak Cissy néni miatt nem tette utcára a lányát, de Lucius szentül meg van róla győződve hogy Niara rossz hatással van Dracora ezért megtiltotta a fiúnak hogy egyátalán 2méteres távolságába menjen Niarának, pedig a nővére csak jót akar neki...Niarát kerestem a tekintetemmel, nem kellett sokáig nézelőlődnöm mivel hogy szőke haját bárhonnan ki lehet szúrni.Ambrose mellett ált s engemet nézett.Zöldes-szürke szemei vörösek voltak és puffadtak.Egy bézs színű hosszú újjút viselt az angliai meleghöz képest,hozzá egy barna térd alattig érő szoknyát húzott magára.Barna magasított sarkú bakancsa volt.Ezt még megtódította egy bőr oldaltáskával amit ha jobban megvizsgáltunk észre vehettün egy kis kacsacsőrhöz hasonló pofájú szőrzsákot.Az a bizonyos szőrzsák Lia volt Meli furkászkásza.Aki éppen megpróbált megszökni de ezt Ambrosé észre is vette egyből s gyorsan fejbe is kólintotta a kis furkászt.Bejglit és Liát Melissával egycerre vásároltuk az abszolúton még nyáron amikor megvettük az iskolába szügséges felszerelést.
Narcissa és Regulus valami komoly dolgot vitathattak meg arcvonásaikat elnézve.Lucius Dracot látta el szörnyű tanácsokkal mint például hogy "kerülje a sárvérűeket" meg még ehhez hasonlókat prédikált neki fennhangon.Én Ambose és Niara mellé szegődtem s csak most vettem észre hogy Ambrosé Niara bal kezét fogja ami remeg mint a kocsonya a jobb kezén meg egy vastag fáslit lehetett észrevenni...Ohh hogy én egycer olyan szinten megátkozom majd Luciust hogy még az anyja se fogja felismerni...
-Mi felszállunk a vonatra...karácsonykor remélem majd talákszunk...-zártam rövidre a búcsúzkodást s Ambrose kezét fogva húztam magam után őt Niarával együttesen.A piros fekete vonatra felszálva Ambrosé feltette a ládáinkat hogy aztán az első üres kupét elfoglalva kifaggathassam a történtekről a remegő lányt.
Miközben kupét kerestünk pár ismerős arcal is találkoztunk.Egy idő után szembe jött velünk Anne aki rögtön a nyakunkba is vetődött.Hisz egész nyáron nem is találkozhattunk vele.
Már egy ideje pöfögött a vonat mikor találtunk egy kupét ahol csak egy elsős ült.-Szia leülhetünk?-kérdezte kedvessen mosolyogva vörös fürtjei mögül Anne.
-Persze...-válaszolta félénken a barna hajú zöldesbarna szemű pufók kissrác-Engem Nevil Longbottomnak hívnak...és titeket?Mármint...hogy ...hívnak?
-Engemet Marie Anne O'Malleynak hívnak-válaszolta mosolyogva Anne miközben derkig érő vörös haját fogta össze.Anne ruhája egy alma zöld mélyebb kivágású ing.Egy barna kockás szoknya, virágos térdzokni, sárga kötött szevtter,hozzá piros pöttyös francia sapka és egy barna bakancs volt.Mit ne monjak jó izléssel áldotta meg az ég. Ja és az elmaradhatatlan szemüveg.Ami az őszintét megmondva ki emeli kékes szemeit.
-Az én becses nevem Sir Ambrose Black és a mellettem ülő gyönyörű lányka pedig az én szépséges unokahogom Belissa Black.-mutatott be minket a saját módján Ambrose mire én csak egy látványos szemforgatással reagáltam.Cousinom nem vitte tulzásba a divatot.Egy fehér ing aminek az első két gombját kigombolva hagyta.Ehhez még egy fekete szövet nadrágot húzott.S fekete cipőt.Feketés barna göndörkés haja a vállát súrolta s szokás szerint kiengedve hagyta.
-Engemet Melissa Niara Malfoynak hívhatsz.-válaszolta rekedt hangon a szőke lány.S tudta hogy figyelem de nem pillantott mégcsak az irányomba sem.Pedig nem szokott ilyen zárkózott lenni.De a kisrác miatt nem tudtuk kifaggatni a történtekről.Egy pillantással lebeszéltük Ambroseval és Anneval hogy majd kifaggatjuk a történtekről az iskolában.Egy kis ideig mindenki a maga gondolataiba temetkezett.Aztán az O'Malley lány elkezdte kérdezgetni az eddig némaságban ücsörgő kisfiut s kiderült hogy elhagyta a varangyát Trevot s nem találja sehol sem.Ezért a kis csapatunk felkerekedett megkeresni az eltévedt állatot...
1105....Ez most nem lett olyan izgi rész.De a kövit megpróbálom jobban és izgalmasabban megírni...
Bocsi hogy ilyen sokáig nem írtam csak sokat tanultam...:)- Meli ne röhögj! - Ez a rész is most csak azért került ki mert addig "zaklatott" a barátnőm ameddig nem raktam ki. - Mari nincs jobb dolgod?-De viccet félre téve nem tudom hogy mikor lessz időm írni meg most lehet hogy beteg is leszek mert fáj a torkom is szóval majd jelentkezek.
Addig is puszi PEPE!
üüü
VOUS LISEZ
Kicsi kis Huggrabuggos(Szünetel)
FantasyEgy kis betekintés a könyvbe... -Mit olvasol Bella?-kérdezte valaki a hátam mögül mire, mint amikor vizet öntenek a fejemre úgy ébredtem fel gondolataim világából is.A kérdésre szemforgatva válaszoltam hiszen csak eggy valaki hív Bellának. -Könyvet...