...

60 3 0
                                    

Sziasztok ezt az órarendet én írtam Belissáék számára

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Sziasztok ezt az órarendet én írtam Belissáék számára.Remélhetőleg jó lessz.Jó olvasást!:)

A bájitaltan terem nyikorgó ajtaján belépve orrunkat rögtönk megcsapta a dohos pinceszag és a gyógynövények összemosódott illata.Körbepillantva rájöhettünk arra hogy korán érkeztünk mivel hogy csak pár kígyóháztag üldögélt a teremben.A hátsó padsor teljessen üres volt.De már nem sokáig.Mégmielőtt valaki leült volna oda, cuccaimat gyorsan levágtam a középső padsor leghátsó padjába.A mellettem elhejezkedő padban Cedrick és Aplebee foglalt hejet.A bal oldali padot pegid Down és Rachel foglalta be.Mellém pedig April vágta le magát akivel rögtön beszélgetni is kezdtem miközben figyeltem a belépő embereket.Egy idő után pedig Bejgli is kimászott a zsebemből hogy aztán az ölemben elhejezkedve aludjon vissza miközben a pocakját simogatom.Már egészen megtelt a terem amikor is a csukott ajtó színpadiassan kivágódott és lobogó talárral belépett rajta bájitaltan professzorunk.-Drámakirálynő.-Ez az év is lassan fog telni...Piton belekezdett a névsor olvasásába, amivel őszintén semmi baj sem lenne ha nem baszogatna.

-Tamsin,Aplebee...Ne lóbálja a kezét Aplebee sajnos látom magát.-gúnyolódott zsírosfej professzor mire a mardekárosok rögtön kacarászni kezdtek.Tamis pedig motyogott valamit az orra alatt amit nem igazán értettem.-Ahhh Belissa Black...öröm magát újra látni.-villantotta ki sárga fogait egy gúnyos mosollyal.-Az élő-halál eszencia összetevői.-nézett rám kihívóan.Igaz még nem vettük mivel hogy RBF tananyag.De a Black ház katakombái rengeteg dolgot rejtegetnek.Részben egy tiltott könyvekkel teli könyvtárat és egy hozzá társuló bájitaltan termünkhöz hasonló szobát is.És nyaranta Reggel és Ambroséval sokat szoktunk lent különféle bájitalokkal kisérletezni.

-A bájital hozzávalóit egy üvegedényben lévő tiszta, hideg forrásvízbe szórjuk. Kizárólag telihold idején lehet elkészíteni, valamitn csak tiszta üvegedényben szabad tárolni a bájitalt. A bájital hatására minden élő holtá lesz s minden holt életre kel. Telihold idején elmondjuk a ráolvasást, majd megitatjuk a halottal, hogy életre keljen.-emlékeztem vissza még egy régebben olvasott szövegre a Bájitalok világa című könyvből amit a katakomba könyvtárában találtam.Rengeteg hasznos tudnivalót rejt.Vigyorogva néztem Piton fekete szemeibe amiben most harag csillant.Hisz nem tudott megszidni és pontot levonni amiért nem tanultam a nyáron eleget.Hát öregem ezt most  megszívtad.-A hozzávalókat is soroljam fel professzor úr?-kérdeztem szemtelen vigyorral amikor is Mr.Zsírfej újjab kérdést tett fel.Hát ez sose adja fel bazdmeg?

-Lélekvándorló szérum hozzávalói.Pontról pontra.-nézett rám kihívóan mire elmosolyodtam.Sokmindent rejtegetnek a könyv lapjai.Csak tudni kell használni őket.

-15 ml forrásvíz.1 Macskamenta levél.1 Citromfű levél.3 orbáncfű szirom.A hozzávalókat leforrázzuk, és 1-2 percig állni hagyjuk. Ez a bájital két ember lelkét képes felcserélni. Csak akkor hatásos, ha egyszerre fogyasztják el. A hatás bárhol is legyen a két személy 24 óra elteltével megszűnik.- fejeztem be a monológomat mire Pitonnak egy (de szerintem csak a szemem káprázott) pillanatra büszkeség csillogás véltem felfedezni szemeiben.De egyből visszanyerte komor pillantását.

-10 pont a huggrabuggnak.De Black kisasszony modora miatt 5 pontot levonok a háztól.-felete a pincedenevér mire a bentülő huggrások szeme golflabda méretűre nőtt.Piton pontot adott nekem.Nekem.Szóljon már valaki Madam Pomfreynak!Ennek tuti hogy valami baja van...

Mitán befejezte a névsor felolvasását elkezdte leadni nekünk a tananyag nyelvtani részét amit én már nagyjából ismertem Ambrosé tavalyi tankönyveiből.A jegyzetem Kalapkúra bájitalról szólt azon belül a hozzávalóiról az elkészítés folyamatáról és én még az is leírtam hogy milyen mellékhatásai lehetnek annak ha rossz sorrendben vagy mennyiségben adagolom bele a hozzávalókat.A jegyzeteimet az elmúlt évben mindig egy pergamen darabra írogáltam aztán pegid belehelyeztem egy bőrkötéses tartóba.De ez nem igazán volt használható megoldás mivel folyton elhagytam vagy kiestek az óra tanyagjai belőle. Ezért ebben az évben egy bőrkötetű füzetbe írom.Minden órára van egy külön füzetem.Az elejüket borító bőrbe különféle minták vannak égetve.Imádom őket.

Az óra végét a csengő jelezte.A sárgaház tagjai sáját egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el.April elővette órarendjét és tanulmányozni kezdte miközben a folyosón haladtak.

-A kövi óra...Legendás lények go...nem is... mivan?-kérdezte értetlenül mire Rachel kikapta a kezéből a cetlit és felolvasta a rajta szereplő szavakat.

-Átváltoztatástan a hollóháttal te nemnornális.-vágta April fejéhez a kis lapocskát mire a szőke megtépte.És így elindult egy kissebb cica harc amibe természetessn én is beszáltam.A végére annyira elfajultak a dolgok hogy a fiúk és Down szettek szét minket.A nagy kapálózásban véletlenül olyan istenessen de pofon vágtam szegény Cedricket.Aki végül a vállára kapott és le se tett addig ameddig McGalagoly rá nem szólt.Persze az orcáján egy piros kézlenyomat is villogott.De a tárnő inkább erre már nem is szólt semmit.Az óra előtti pár percben Niarával beszélgettünk aki szóba is hozta az egyre inkább vörösödő foltot az arcán.

-Ki bántott Cedi?Megverjem?-kérdezte komoly arcal a melletem ülő Melissa miközben a hátrafordult Diggoryhoz.Aplebee aki a huggrabuggos fiú mellett ült hirtelen felnevetett és eldőlt.Csak hogy a padló felé dőlt. 

-Aucs...-szisszentem fel látványossan.Mire a szőke hollóhátas csak szemforgatva fordult a kacagó Tamsin felé.De még mielőtt rákiáltott volna a terem alytaján betopant McGalagony aki csak felvont szemöldökkel nézett a földön kiterülő fiúra.Mit ne mondjak...már semmi nem tudja meglepni.Töbnyire ő kiabál velünk hiába Bimba túl jószivű hozzánk.De mi így szeretjük.

-Mr.Aplebee óra végéig ott kíván maradni?-kérdete a tanárnő miközben elindult a katedra felé.Persze Tansin is észre vette magát és úgy ugrott fel mintha hangyák lennének a gatyájában.

-Nem tanárnő...-és ezzel a mondattal meg is kezdődött az óra.Minerva McGalagony hozta a szokásos formáját.A megszokott szigorral az arcán elmondta a szokásos "aki nem tudja fegyelmezni magát az óráimon, az már most indulhat is ki a teremből" dumáját aztán pedig belekezdett abba hogy mit fogunk ebben az évben átvenni.Ezzekel a megbeszélnivalókkal pedig el is ment fél óra az elkövetkezendő 30 percben pedig körmöltűk a nyelvtani részét az első tananyagnak ami a "hogyan változzasunk malacból asztalt" fejezetnél kezdődött a könyvünkben.Az óra utá sajgó kezekkel indultunk meg a nagyterem felé hogy egy laktató ebéd után a szabadban legendás lények gondozásával folytassuk a napot.De még csak a folyosó végéig sem jutottunk el valaki már is belém jött a nagy diákrengetegben, mire fel a váratlan ütközet álltali okozott meglepetség okán a én is és a kezemben tartott könyveim is a padlón kötöttek ki.



Kicsi kis Huggrabuggos(Szünetel)Onde histórias criam vida. Descubra agora