the House of Black

115 5 1
                                    


9 hosszú esztendeje hogy Regulussal és Ambroséval tengetem a napjaimat.Mit ne mondjak néha elég fárasztóak tudnak lenni.A mai napon kezdem meg Anneval és Niarával karöltve a harmadik évemet a Roxfortben.A lányokkal az első vonatutunk óta a legjobb barátok vagyunk.Bár Niarát régebb óta ismerem mivel unokatestvérek vagyunk.Az ő anyukája az én apukám unokatestvére.Anne O'Malleyval pedig a megismerkedésünk igazán emlékezetesnek bizonyult.

Már egy órája pöföghetett a vonat az iskola felé.De én még mindig  szipogtam a fiúk miatt.Hogy lehet valaki ilyen előitéletes.Megitélni valakit a felmenői hibáiból.Csak a nevet hallják s mindenki fél.Hisz a fele családom az azkabanban rohad.Feladom...kizárt hogy olyan barátokat találjak akik nem rögtön amiatt itélnek meg hogy a szent 28ba tartozik a családom.Egyedül Ambrosera és Regire számíthatok.Be kell fejeznem a sírást hisz amit megtanultam a hírhedt Black ház falai között az az hogy egy Black sose rimánkodik.Hanem mindig erős marad a leg gyengébb pillanataiban is.Elmém sötét gondolatai közül a kupé ajtajának hangos csapódásának hangja rántott vissza a valóságba.A hirtelen zajra összerezzentem s az ajtó felé kaptam a fejemet s márcsak annyit észleltem hogy az ajón egy platina szőke és egy vörös hajzuhatag borul be az ajtón s hangos puffanással köszöntik a padlót.Tágranyíltak a szemeim a csodálattól.Amikor végre sikerült feldolgoznom az eseményeket egyből egy csibész mosoly kúszott az arcomra hisz felismertem a szőke loboncos embert aki most a padlóról bámult fel rám.

-Ahhhh...Meddig akarsz még ott vigyorogni Caroline?Segítsél már fel a padlóról te Merlin áldása!-nézett fel rám mérgessen a padlón elterülő Melissa Niara Malfoy.Az én rokonom mint mindig most is nagyon jól be tudott mutatkozni nektek.

-Szépen lecsókoltad a padlót Niara.-szurkálódtam vele miközben felhúztam a poros földről-Ha ezt Ambrose látta volna!

-Kuss vagy megütlek-morogta oda nekem miközben puffogva levágta magát Bubu az uhum mellé.S ésn mosolyogva fordultam vissza a kupé ajtaja felé.

-Gyere segítek-nyújtottam jobbomat a még mindig padlón ücsörgő vörös loboncú lánynak-Az én nevem Belissa Caroline Black.Téged hogy hívnak?

-Marie Anne O'Malley.-rázott velem kezett-De az Annet jobban szeretem.Te is most leszel elsőéves?

-Igen-szólt közbe mögülem Niara.-Carol Ambrose hol van?

-Valahol a haverjaival van...-feleltem hanyagul a lánynak miközben kényelmessen leültem vele szemben s Annet is invitáltam arra hogy foglaljon helyet miután felpakoltuk nehéz ládáikat az ülések fölé.Egy kis ideig csend teleprdett a kabinunkra,mindenki elvolt a saját gondolataival törődött a csendet végül Anne törte meg.

-Tudnátok mesélni nekem a varázsvilágról?Idefele jövet egy fiú le sárvérűzött és most nem tudom hogy sértésnek vagy bóknak vegyem.-értetlenkedett a lány.

-Te mugli születésű vagy?-kérdezte Niara meglepődve nem gondolta volna.

-Igen...ez baj nektek?-kérdezte csendessen az O'Malley lány

-Dehogy-válaszolta gyorsan Belissa hiszen nem akarta megsérteni új barátnőjét-A sárvérű másnéven...emlékeim legméjérő ujra a szobám zöld falai közt találtam magam s órámra pillantva rádöbbentem arra a tényre hogy megint mint legtöbször késésben vagyunk.Ágyam párnái közül éphogy csak kikelve hangos kopogás ütötte meg a fülemet az ajtó felől.Kopogás?Ikább dörömbölés!Csoda hogy ki nem szakadt az ajtó a helyéről.

-NE DÖRÖMBÖLJ AZ AJTÓMON TE TINÓTI ÖKÖR ÁLLAT, MINDJÁRT KISZAKAD A KERETBŐL!-üvöltöttem ki a saját fürdőszobámból Ambrosenak.Kedves unokabátyám a mai napon kezdi Mardekáros tanulóként a negyedik évét a roxfortban.Csak egy merlináldotta év van közöttü, de hiába én vagyok a fiatalabb  akkor is én vagyok agyilag fejlettebb.

-COUSIN?Nem láttad a pálcámat?Nem találom sehol sem!Ja és Reg azt üzeni hogy fél óra és indulunk-és ezzel a mondattal el is indult ez az év is.

-Farzsebedben van.A fogkeféd a fürdőszobádban, a ruháidat pedig tegnap bepakoltam hejetted.A tankönyveid pedig a láda legalján.Márcsak Daniphant kell betenned a hordozójába.- magyaráztam el neki miközben felvettem a ruhámat és kifésültem derkig érő göndö sötétbarna hajhuzatagomat.Nem igazán vagyok előtte szégyellős hisz kisgyermek korunkban együtt fürödtünk.A ruhám egy kötött pulóver,egy kantáros barna rövidnadrág egy barna kikopott régi bőrdzseki ami még apué volt egy barna bakancs és ennek tetejébe egy kis háti táska amibe bele pakoltam a fotóketyerémet vagy hogy hívják azt az izét a muglik,egy ollót(ki tudja mire kell majd),egy könyvet ami egy vérfarkas szerelmi életéről szól az a címe hogy" véres, száj érző szív" szomorú egy történet de én imádom igas történeten alapul,még bele dobtam gyorsan a napszemüvegemet.Azt hiszem elfelejtettem valamit.Egycer csak meg éreztem azt hogy valami rángassa a zöld kötött zoknimat.Lepillantottam és egyből fejbe is vágtam magamat.Hát hogy lehetek én ennyire idióta?Bejgli az én kis furkászkám csövezett mellettem miközben a zoknimat huzigatta hogy vegyem már őt s közben felém nyújtogatta fűzfa pálcámat.-Köszönöm Bejgli!-vettem fel kicsi kis furkászomat akit a mostani abszolúti kiruccanásomon vettem magamnak a Varázsbizserében hogy bagjomnak Bubunak legyen valami társasága.Bubut még gyorsan levadásztam aki a szobámban fel alá repkedve verte ki a hisztériát azért mert megint mint minden évben most is egy szűk ketrecben kell majd zötykölődnie.-Gyere már le onnan te bolond tollpárna!Én ezt csak a te érdekedben teszem!-kiabáltam a csilláron megpihenő uhunak.Végül a b tervet választottam.Mivel a házam kvidics csapatában jáccok hajtó ként ezért kiválóak a dobó késségeim.Fogtam egy zoknit amiből galacsint csináltam s megcéloztam vele az épp nem rám figyelő tollseprűt.Az éppen akkor besétáló Regulus Black csak egy repülő zoknit látott ami a csillár felé repült,s hallott még egy ilyedt huhogást is aztán rengeteg tollat látott s megint hallott valamit ami egy puffanásra hasonlított.Aztán egy diadalomittas kiáltást fedezett fell a nagy hangzavar közepette s már csak annyit vett ésre hogy unokahuga a francia ágyról egy nagy tollkupaac felé vetődik.Ebből már kikövetkeztette azt hogy a nagy tollzivatar Belissa bagjából Bububól származik aki mint minden évben hajtóvadászatot indított saját maga ellen.

-Alig várom hogy az expresszt kigurulni lássam az állomásról.Végre csend és nyugalom lessz!-jelentette ki hangossan a felnőtt férfimire mind ketten akik a padlón fetrengtek rákapták a tekintetüket.-Gyerünk már!Ambrose már lent vár siess már Lissa.-mondta férfi miközben elindult ki a szobából.

-Oké-válaszolta a Black lány miközben bedobta a hisztérikussan huhogó bagjot a kalitkába közben felkapta a hangzavarban is aludni képes Bejglit az ágyról aki ilyedtében felvisított s a zsebébe tette.Rohanás közben felkapta hátitáskályát s utoljára körbepillantva a szobában az ajtót becsukva rohant le a lépcsőn a bejárati ajtóig meg sem állva ahol már keresztapja és unokatestvére várta őtet hogy végre elindulhassanak a King -cross pályaudvarra a 9 és 3/4 vágányra ahonnan elindul majd a Roxfort expressz megsem állva  a Roxmortsi állomásig.Ambrose még felkapta és betette az épp mellete elsétáló fekete kandúrját Daniphant az utazó kosarába s kilépve a bejárati ajtón egyenessen egy közeli sikátor felé indultak ahonnan könnyen tudnak majd hopponálni az allomásig.

1039 szó...

Puszi Pepe!:)      






Kicsi kis Huggrabuggos(Szünetel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang