Bir cumartesi gecesiydi, bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu. Hafta sonları okula gitmediğim için geç yatarım. Televizyona bakıyordum. Saat 03.10 sıralarıydı. Aniden dışarda bir ışık belirdi. Hemen cama koştum. Dışarıya baktığımda 2 kişinin çok yüksek şekilde bağırarak konuştuğunu gördüm.
-Burası mı, kız burada mı yaşıyormuş?
-Evet, burada yaşıyorlarmış. Yani babasının tarif ettiği yer burası.
-Her şey hazır dimi bi aksaklık yok?
-Hayır yok. Olsa buraya kadar gelmezdik herhalde!Tam o sırada benim onları dinlediğim cama baktılar ve beni gördüler. Hemen içeri girdim. Kimden bahsettiklerini düşünürken dalmışım. Beni kendime getiren kapı zili oldu. Annem ve babam kalktılar hemen. Babam kapıyı açınca şok olmuştum. Demin gördüğüm adamlar karşımda duruyordu. Babam dışarı çıkdı ve biraz konuştular sonra babam içeri girdi ve kapıyı kapattı, adamlarda gitmişdi. Annem babama;
-Almaya mı gelmişler. Daha 18 yaşına gelmesine 2 gün var dedi.
-Evet,konuştum ve bi karışıklık olduğunu 2 gün sonra gelmeleri gerektiğini söledim.Hemen babama ve anneme dönerek kimi almaya geldiklerini sordum. Annem bana dönerek gözlerimin içine baktı ve yatak odasına gitti. Geldiğinde elinde bir kitap vardı. Kitabın ismini okuyamıyordum. Annemin elinden kitabı aldım. Ama kitabın ismini okuyamıyordum hemen sayfalarını çevirmeye başladım. Fakat bütün harfler karışıyordu, okuyamıyordum. Anneme ve babama dönerek ne olduğunu anlatıp anlatmayacaklarını sordum. Oturma odasına geçelim dedi babam. İçeri girdik ve tam televizyonun karşısındaki kahverengi renkli, tekli koltuğa oturdum. Annem ve babam karşımdaki çiftli koltuğa oturdular ve babam konuşmaya başladı.
-Bak kızım sen bir perisin, ben büyücüyüm ve annende bir sihirbaz. Sen yaşayan son perisin 18 yaşına girdiğinde senin eğitim alman ve güçlerini öğrenmen gerekiyo. Ve gideceğin okulda sihirli olduğu için biz oraya gelemiyoruz. Bu yüzden orada yatılı kalacaksın.
Ben şaka yaptıklarını yada dalga geçtiklerini sanıyordum. Tamam baba iyi geceler yorganınızı iyice örtünde böle saçma rüyalar görmeyin dedim. Ayağa kalktım anda bi şey beni koltuğa çekti arkamı döndüm ve babama baktım babam evdeki bütün eşyaları havaya kaldırmış bir şekilde bana bakıyordu. Şimdi inandın mı dedi. Ben olayların şokundayken annem hadi yatın sabah daha detaylı konuşuruz hep beraber dedi ve ayağa kalkdı, arkasından babamda gitti ve
-Hadi İlayda yatağına yat dedi
Yatağıma yattım. Bütün bu olanları düşünürken uyuya kalmıştım.
Evet arkadaşlar, bildiğiniz üzere bu ilk bölümüm eğer beğenilirse devamını yazacağım.
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum :)